Slanegirl: אובססיית השיימינג החדשה של הרשת (לא ליד הבוס)

הופעה של אמינם בטירת סליין (Slane Castle) באירלנד הפכה לשיחה הלוהטת ביותר ברשת בשעות האחרונות – לאחר שנערה בת 17 תועדה שם מעניקה מין אורלי לשני בחורים שונים. התמונות של האקט המיני הפומבי הועלו לרשת בעוד מקרה של שיימינג אינטרנטי.

הנערה, שמכונה SlaneGirl, מאושפזת כרגע בבית חולים ומטופלת בכדורי הרגעה,. היא הפכה למוקד לביקורת מצד גולשים שכינו אותה בשמות גנאי. כאן צריך להגיד: לבצע אקט מיני כזה באיזור פומבי, מול קהל של עשרות אלפי אנשים, זה אכן לא להיט כזה גדול – אבל גם יש גבול לשמרנות: מדובר במופע מוזיקלי שהיה מלא בצעירים שיכורים וחרמנים – וסביר שהמעללים המיניים של אותה נערה לא היו היחידים באותו אירוע.

מצבה הנפשי של הנערה לא ממש עניין חלק מהגולשים, שמיהרו להפוך אותה לכוכבת רשת בעל כורכה, וליצור ממים בכיכובה:

גולשים אחרים התלוננו על היחס אליה היא זכתה, במיוחד בהתחשב שהבחורים שמצולמים גם הם לא זכו לשיימינג – אלא דווקא הוצגו כ”גברים גברים”. בכלל, מעטים המקרים בהם נערים סובלים מהצקות רשת כאלה – כחלק מתפיסה שוביניסטית בה בחורות שלא מתביישות במיניות שלהן הן “פרוצות” בעוד בחורים הם “גברים”.

בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מיהרו למחוק את התמונות, ולחסום משתמשים שהפיצו אותן. זה לא מנע מהסיפור להתפרסם – ולעיתונים רבים ברחבי העולם לדווח עליו בהרחבה, מה שוודאי לא תורם למצבה הנפשי של הנערה.

המקרה הספציפי הזה מעלה גם שאלה חוקית: באירלנד גיל ההסכמה עומד על 17, מה שאומר שהבחורה והבחורים שמופיעים בתמונות לא עברו על החוק. מצד שני, בארצות הברית הפצה של חומרים מיניים ב”כיכוב” נערות מתחת לגיל 18 נחשב להפצת חומרים פדופיליים – מה שמעמיד את כל הגולשים שהפיצו את התמונות בבעיה פלילית פוטנציאלית.

מצד שני – אולי דווקא הבעיה החוקית הזאת, בה גולשים שהפיצו חומרים כאלה יואשמו פתאום בפדופיליה, תגרום לאותם גולשים לחשוב פעמיים בפעם הבאה שהם רואים תמונות כאלה, שברור שצולמו בלי שלמצולמת בהם יהיה כושר שיפוט תקין ואולי אפילו ללא ידיעתה. פדופיליה או לא – יש דברים שצריך למחוק ישר, ולא להפיץ בשום מקרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן