המתמחה בבנק נפל ומת לאחר שלושה לילות של עבודה

מוריץ ארהרדט, צעיר גרמני בן 21, נמצא מת בדירתו לאחרונה, אחרי שעבד שלושה לילות רצופים בעבודתו כמתמחה בסניף הלונדוני של מריל לינץ’, זרוע ההשקעות של Bank of America.

ארהרדט למד באוניברסיטת מישיגן, והתחיל לעבוד כמתמחה בבנק במטרה להפוך לעובד קבוע כשתקופת ההתמחות שלו תסתיים. במהלך ההתמחות, מקבלים העובדים משכורות נמוכות יחסית (כ-45,000 ליש”ט לשנה, 2,700 ליש”ט לחודש) – זאת למרות שהציפיות מהם גבוהות.

חבריו לעבודה של ארהרדט סיפרו שהמתמחה הצעיר הזה נחשב לאחד העובדים החרוצים בבנק. הוא עבד שעות רבות, ככל הנראה בהשראת מנהליו, שדורשים מהמתמחים שלהם לעבוד כמה שאפשר. “הוא היה אחד המתמחים הטובים ביותר. עבד שלושה לילות רצופים, ואז הוא לא הופיע וחברים שלו הלכו לחפש אותו”, כתב אחד מחבריו באתר wallstreetoasis.

כשמתמחים בבנק עובדים לילות, זה לא אומר שלא מצופה מהם לחזור לעבוד כשמגיע הבוקר. על פי עדויות של עובדים בבנק, אדהרדט היה נוהג לעבוד ברציפות עד שש בבוקר, אז הוא היה קופץ לדירה שלו למקלחת זריזה – וחוזר לעבוד.

תמונה דרך The Daily Mail

עדיין לא ברור אם מותו של הצעיר קשור לשעות העבודה הרבות שלו – אבל בהחלט ייתכן שאחרי 72 שעות כמעט ללא שינה גופו פשוט לא הצליח להמשיך ולתפקד. גופתו של ארהרדט נמצאה במקלחת, על ידי שותפו לדירה.

מהבנק נמסר: “אנחנו המומים ועצובים ממותו של מוריץ ארהרדט. הוא היה אהוב מאוד בקרב חבריו, והיה מתמחה בולט מאוד בחברה שלנו עם עתיד מבטיח לפניו. לברנו עם משפחתו, ואנחנו שולחים אליהם את תנחומנו הכנים בתקופה קשה זו”.

דרך The Daily Mail

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן