זה האיש שאני מאוהבת בו. ובואו נניח לרגע שמצאתי אותו, כי הוא בטוח קיים – רק שהוא טרם פגש אותי, לצערו הרב.

א. המילה גיק אין פירושה ילד כאפות, דקיק ורזה או שמנמוך, שגורלו לא שפר עליו בקרב הבנות, ועל כן השקיע את כל כולו במשחקי מחשב/ DND / השלם את הסטריאוטיפ החסר. צאו מהסרט, גיק הוא דווקא גבר גבר. לא כי הוא נראה כמו שרירן צמרת (למעשה, זה כה לא האישיו), ולא כי הוא אכל חול בג’בלאות.

האיש הזה, הוא מבריק. ויודע שהוא מבריק. הוא חי מספיק שנים על הפלנטה ויש לו עולם תוכן מרתק משל עצמו, סקרנות להכיר דברים חדשים, דימיון מפותח ולרוב גם גמישות מחשבתית ורגשית יחסית למה שמרבית העולם יפעה בקצב אחיד לגביו “That’s BAAAd”. הוא לא מתעניין במה נורמלי או לא נורמלי, מה מקובל ומה לא. הגיק האידיאלי בוחר לעצמו מה שטוב לו. מה שמעניין לו. מה שגורם לו להתפתח, לאהוב את עצמו יותר ולהתקדם.

ב. הגיק שלי יודע שהגיון הוא רק כלי אחד בארסנל האנושי ומרבית ההחלטות הן רגשיות כמעט לגמרי, ואילו ההגיון מספק להן תירוץ. הוא יודע את זה כי הוא כבר נכווה בעבר, כי הוא כבר הכיר עוד צורות של חשיבה וכי הוא פתוח לשמוע ולהכיר עוד. מעניין אותו לראות דברים מעוד זווית. ואפילו רצוי מכל הזוויות, אם רק היה ניתן.

ג. הוא רעב לידע, לעומק, לחיבור ראש-לב-גוף וחוזר חלילה. הוא לא עסוק באגו ובמי יודע יותר. הוא כבר למד שלומדים יותר כשמבינים שכדאי תמיד להתחיל מהלא ידוע.

ד. הוא ביישן, ומבין ביישנות. לו בעצמו יש המון מקומות שבהם הוא קצת סגור. הוא גם יודע שזה ממש לא בא בסתירה למקומות אחרים בהם הוא מרגיש נוח ואפילו מרשה לעצמו להשוויץ.

ה. הוא חושב שספרים הם חברים, וסרטים הם חברים גם, ומבין שסיפור יכול להיכנס למקומות עמוקים בהרבה מעובדות, מספרים ושאר פרטים יבשים.

ו. הוא מתרגש. ויש בו מקומות של ילד נצחי, שלא פעם שימשו נגדו. הוא אוהב את זה בעצמו. הוא כבר מזמן לא כועס על מי שלא הבין, ורק מחפש להקיף את עצמו בכאלה שמבינים ואפילו דומים לו בכך.

ז. הוא רוצה לטעום הכל, לנסות הכל, לחוות הכל ולא מוצא שום רע במשהו שמענג אותו ולא פוגע באף אחד אחר – במיטה ומחוצה לה. הוא גמיש ורך, לעצמו ולאחרים.

ח. הגיק שלי אוהב ליצור יש מאין. אמן, בדרכו שלו. מחפש מילים, לא תמיד מוצא, ולפעמים צריך להמציא.

ט. הגיק שלי כבר ראה וחווה לא מעט מערכות יחסים, ויש לו מספיק כבוד לעצמו ולמי שאיתו בכדי לא להעמיק תהומות ומספיק הומור כדי לא להשאיר משקעים בפנים. הוא למד לא ללכת לישון כועס, וגם אם כן, לא לשכוח לחבק.

י. הגיק שלי נהנה להתפלצן על דברים מסויימים (אוכל, בילויים איכותיים) ולהתפלסף ולחפור ולחשוב ולהתדיין. הוא אוהב שיש עם מי, ואפילו יותר מזה – מחכה לרגעים האלה.

אה, וכמובן שהוא חושב שטרנטינו גאון ומוכן לראות את ג’נגו בפעם השמינית. ואת פייטקלאב בפעם ה-900 אלף.

וכמובן שהוא גם מבין ומאמין בכל ליבו בפמיניזם, תמיד מוריד את הזבל, מומחה בלהבין מה קרה לי למחשב, מכין אחלה של טוסטים, חובב שוקולד ומסאג’יסט מעולה.

ונסיים בברכת – בקרוב אצלי. 🙂

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן