חמישה טיפים שיהפכו אתכם לכוכבי אינסטגרם

פתחתם חשבון באינסטגרם והתחלתם להעלות את התמונות שלכם מדרום אמריקה או הטיול לאוסטרליה, אבל דממת המוות שמתרחשת בחשבון שלכם מייאשת אתכם? רוצים להפוך מאינסטגרמרים אנונימיים לכוכבי אינסטה מצליחים? ריכזנו בשבילכם את חמשת הטיפים הטובים ביותר שיוכלו לשדרג את מעמדכם בצורה דרמטית. תהדקו את החגורות.

 הישראלים זקוקים לקול שלכם כדי לנסוע לייצג את ישראל בכנס הסטארטאפים הגדול “ווביט”: תיכנסו רק לרגע ותצביעו Vote Now עבור Student Hive בקישור הבא (פרסומת).

 

1. תהיו עקביים

כדי לצבור פופולריות אתם צריכים להרגיל את העוקבים שלכם לקבל במנות קצובות את כל הטוב שיש לכם להציע. תבחרו לכם את קצב העלאת התמונות החביב עליכם, כל עוד מדובר בכמה תמונות בשבוע, כמובן. אנחנו ממליצים להעלות תמונה או שתיים כל יום, עדיף אפילו להקפיד על שעות קבועות. באינסטגרם יש שלושה “פריים טיים” עיקריים במהלך היום וכדאי לנצל לפחות אחד מהם – 7:30-9:00 בבוקר, 16:00-17:30 אחה”צ ו-20:00-21:30 בערב. בדיוק כמו בהרבה פלטפורמות אחרות, בשעות האלו האינסטגרם מלא באנשים שצמאים לקבל את המנה היומית שלכם.

 

2. תשתמשו בהאשטאגים

הרבה מאיתנו לא יודעים, אבל שימוש בהאשטגים מעלה את החשיפה לתמונה במאות אחוזים. יש כאלה שמתאימים את התיוגים ספציפית לכל תמונה, ולחתולים שהרגע הנציחו בשדרות רוטשילד יצמידו את שלל ההאשטאגים ממשפחת #cats #kitten או #hatuli, אבל האמת שעדיף להיצמד להאשטאגים הפופולריים וכאלו שיכולים לקדם אותנו בשלל פעילויות שונות שמתרחשות ברחבי האינסטגרם – #israel #igersisrael #insta_israel ועוד רבים וטובים מהארץ או מחו”ל. חשוב להקפיד לתייג את התמונות בצורה מסודרת כתגובה הראשונה לתמונה שלכם, ולא בתוך הקפשן (השורה שנשארת קבועה מתחת לתמונה) – ככל שתשמרו על הפיד שלכם נקי מקשקושים ככה תצליחו לצוד יותר אנשים שיעקבו אחריכם.

 

3. תשתתפו באתגרים ותחרויות

אין לכם מושג כמה כיף זה לקום בבוקר ולגלות שהתמונה של הטרקטור בשדה שצילמתם בשנסעתם לבקר את דודה שולה במושב בארות מתושלח – זכתה בתור תמונת היום וקיבלה חשיפה של עשרות אלפי אינסטגרמרים צמאי מידע ותאבי לייקים. הטיפ הזה מתקשר בצורה ישירה לטיפ הקודם – הקפידו לעקוב אחרי הקבוצות הגדולות באינסטגרם (Igersisrael, Insta_israel, Israel_hdr, וכו’) ולהשתתף באתגרים שמתפרסמים בהן מפעם לפעם. בדרך כלל תתבקשו לצלם תמונה לפי קריטריון מסויים ולתייג אותה בהאשטאג של האתגר, או לתייג תמונות ישנות שכבר צילמתם – ההאשטאגים האלה של האתגרים אמנם פעילים למשך זמן האתגר בלבד, אבל כמות האינסטגרמרים שמציצים בהם גדולה מאוד, ואם התמזל מזלכם וזכיתם באתגר – תוכלו לזכות בפרסים באמת שווים.

 

 

4. תפתחו את טביעת האצבע שלכם

כבר מלידה לכל אחד מאיתנו יש את טביעת האצבע שלו, את הסגנון האישי שלו שהופך את מכלול התכונות שלו למי שהוא. האינדיבידואליזם הזה בולט מאוד באינסטגרם, וכדאי לכם מאוד לנצל אותו לטובתכם. פתחו לעצמכם את הסגנון האישי שלכם, את הדברים הקטנים שאתם הכי אוהבים לצלם, המיקומים, השעות, סגנון העריכה והאובייקטים. כשסגנון התמונות שלכם יהיה אישי ומפותח – יוכלו לזהות את התמונות שלכם גם מבלי שהשם שלכם יוזכר בסביבה, ותאמינו לנו שאין מחמאה גדולה מזו לצלם. חשבון האינסטגרם שלכם הוא במה להציג חלקים מהאישיות והיצירתיות שלכם, תקפידו להביא את מי שאתם והסגנון שלכם.

 

5. אל תהיו סנובים

הסמארטפון שלכם אותת לכם שקיבלתם לייק על אחת התמונות שלכם באינסטגרם, ומיד נמרח לכם חיוך על הפרצוף. האינסטגרם בסופו של דבר הוא רשת חברתית, והאינטראקציה בין האינסטגרמרים השונים היא זו שעושה את החוויה למה שהיא. בדיוק כמו שהיה לכם כיף לקבל את אותו לייק קטן או אותה תגובה קטנה שמשבחת, ככה אל תהיו קמצנים בלייקים ובתגובות שאתם נותנים לאינסטגרמרים אחרים. כל לייק ותגובה הוא דרך לתת לאנשים להגיע אליכם ולהכיר אתכם, ודרך האינטראקציות הקטנות האלה תוכלו למשוך אנשים לעקוב אחריכם ולאהוב אתכם דרך התמונות.

באותה מידה חשוב גם לכבד במענה את כל אותם אחרים שהגיבו לכם על התמונות שלכם, ולכל תגובה להגיב בנפרד. קשר חם ובלתי אמצעי עם העוקבים הקבועים שלכם יוכל להבטיח שהם כבר ידאגו לשווק אתכם ולהכיר אתכם לחברים שלהם. תופתעו לשמוע כמה עמוקות יכולות להיות החברויות שמתפתחות דווקא באינסטגרם.

אנחנו מזכירים שאפשר עדיין לפרסם באינסטגרם תמונות לאתגר הצילום של חורים ברשת ואינסטא ישראל. בעקבות המחקר שקבע כי השימוש בפייסבוק גורם לדיכאון, מעניין אותנו לדעת מה האינסטגרם גורם לכם. נסו להעביר את המסר בתמונה ותייגו אותה בהאשטג #חורים ברשת

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן