4 יצירות אמנות ששוחזרו באמצעות פאורפוינט (תמונות)

מי אמר שבפאוורפוינט אפשר ליצור רק מצגות משמימות? זיו מזרחי, קופירייטר, מעצב גרפי ויוצר, משתמש בתוכנת המצגות של מיקרוסופט כדי ליצור שחזורים של יצירות אמנות מפורסמות – הכל באמצעות הכלים הגרפיים הדי פרימיטיביים שמציעה התוכנה.

את סדרת השחזורים שלו, pptify, מפרסם מזרחי באתר שלו. היצירות שפורסמו עד כה כוללות פאוורפוינטיות של “הצעקה”, “אמריקן גות’יק”, “נערה עם עגיל פנינה” ועוד. בראיון לעידו קינן, שפורסם אתמול ב”חדר 404″ בהארץ, סיפר מזרחי שבימים אלה הוא עובד על שני שחזורים מפורסמים נוספים: “הולדת ונוס” והמונה ליזה.

איך מציירים ציורים כאלה עם פאוורפוינט? מדובר בשילוב של דיוק וסבלנות. מזרחי משתמש בעיקר בכלי הצורות, שמאפשר לגרור למצגות צורות הנדסיות פשוטות. הצורות האלה, בשילוב עם צבעים מתאימים – מספיקות כדי ליצור את השחזורים הנ”ל, שאולי לא יזכו להיות תלויים על קירות המוזאונים הגדולים בעולם, אך כן מספיק מפורטים ומדוייקים כדי להזכיר את היצירות המקוריות.

זו לא הפעם הראשונה בה תוכנות האופיס של מיקרוסופט מנוצלות למטרות שלא בשבילן הן תוכננו. מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על רואה החשבון המשועמם, שתכנת משחק מחשב באורך מלא בעזרת תוכנת אקסל.

דרך: הארץ. תמונות באדיבות זיו מזרחי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן