פלישת חדי הגבה של אינטל וטושיבה: הגולשים יככבו בסרט כזומבים

חברות גדולות רבות מנסות לפצח בשנים האחרונות את הסוד הגדול מאחורי צמד המילים “שיווק ויראלי”, או “שיווק חברתי”. איך משתמשים בפייסבוק בשביל למכור מוצרים או לחזק מותגים? איך גורמים ללקוחות להרגיש כמו חלק מהסיפור, ולא כמו פרות חולבות של מזומנים?

אינטל וטושיבה חברו זו לזו כדי ליצור את מה שהן מכנות “סרט קולנוע חברתי” בהמשכים, בו יכולים גם הגולשים להשתתף על ידי שימוש באפליקציית פייסבוק.

העלילה של הסרט מספרת על פלישה של חייזרים מסוכנים לכדור הארץ, שנצמדים לבני אדם חפים מפשע ונראים כמו שפמים או גבות מחוברות.

רק חבורה של כמה בני אדם אמיצים יוכלו לעצור את הפלישה ולהציל את האנושות. אם זה נשמע לכם כמו סרט הוליוודי – זו לא אשמכם: The Power Inside נראה כמו סרט הוליוודי דל תקציב לכל דבר – כולל שחקנים שכבר ראיתם בקולנוע, אפקטים מיוחדים ודיאלוגים שנונים.

איפה, אם כך, המקום של הגולשים? תמונות שלהם יופיעו פה ושם בפרקים הבאים של הסרט, בתור חייזרים או בני אדם שמתנגדים להם. אם הם ממש רוצים, הם גם יכולים לדבר בדף הפייסבוק של הסרט עם הדמות הראשית, ניל.

האמת? “סרט קולנוע חברתי” זה לא. זה סרט רגיל עם כמה אלמנטים טכנולוגיים מודרניים שנעזרים בפייסבוק. מצד שני – הפרק הראשון של הסרט היה בהחלט מוצלח, ועשה חשק לראות את ההמשך. גם זה לא רע בשביל קמפיין.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן