רוסיה: אנדי כהן לא ינחה את טקס מיס יוניברס בגלל החוקים ההומופוביים

הוועד האולימפי מתעלם, פיפ”א ממתינה לתשובות, ואילו אנדי כהן – איש טלוויזיה אמריקני הומו – לא לוקח סיכונים. הבדרן ויתר על תפקידו כמנחה טקס “מיס יוניברס” שיתקיים השנה במוסקבה, מחשש להתנכלות מצד השלטונות ברוסיה וגורמים הומופוביים במדינה. באתר Change.org הוקמה עצומה הקוראת להעביר את טקס מיס יוניברס מרוסיה, ועליה חתמו כבר יותר מ-20,000 איש.

“החוק ברוסיה מאפשר לעצור ולאסור כל מי שחשוד בהומוסקסואליות, או בקידום אג’נדה קווירית”, אמר הבדרן ל-E! Online, “אני לא מרגיש בנוח, כהומו, להיכנס לרוסיה עקב כך”.

כהן השתתף בהנחיית תחרות מיס יוניברס בשנתיים האחרונות. השנה הוא מוותר על התפקיד, וטרם הוחלט מי יימלא את מקומו. יצויין כי כהן, החושש מתגובת ההפקה ומעוניין לשמור על קשריו הטובים עם מארגני טקס היופי, לא אמר דבר על אווירת ה”עסקים כרגיל” של המארגנים.

#גוגל#בפורומי בידור ברשת היו כאלו שמתחו ביקורת על התגובה הסתמית של כהן, שלא שיגר מסר חד-משמעי נגד ההומופוביה ונגד קיום התחרויות במדינה למרות החקיקה. אלו טענו שבאופן פרדוקסלי, התחרות שבה מבקשות נשים צעירות ומצודדות “להביא שלום ואהבה לעולם”, תיערך במדינה להט”בפובית ואלימה, הרחוקה שנות אור מלהשיג שלום ואהבה, או אפילו עקרונות יסודיים יותר, כמו שיוויון זכויות.

כהן הוא המנחה של “Watch What Happens Live”. בשנת 2012 הוא התמנה לתפקיד סגן נשיא בפועל והאחראי על פיתוח תכנים וטאלנטים ברשת “בראבו” האמריקאית. הוא הנחה את טקס מיס ארצות-הברית בשנים 2011 ו-2012 והשתתף בהנחיית טקס מיס יוניברס 2011 בברזיל, ומיס יוניברס 2012 בלאס-וגאס.

תחרות מיס יוניברס נוסדה בשנת 1952 ומתופעלת על ידי “ארגון מיס יוניברס”, אותו רכש דונאלד טראמפ ב-1996, שמחזיק בבעלות על התחרות במשותף עם רשת NBC.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן