להיט ביפן: נקניקיות שחורות

אוהבים נקניקיות? כנראה שתצטרכו לשקול את תשובתכם שוב לאחר הכתבה הבאה. שלטי החוצות במחוז אקיהברה (Akihabara) בטוקיו שביפן, מציגים אטרקציה מפתיעה בתחום המזון המהיר: נקניקיית “הטרה השחורה” שנחשבת מאכל פופולארי ויוצא דופן.

ראו גם: צילומי מזון חתוך בחצי

נראה שהנקניקייה הייחודית לא שונה במראה החיצוני שלה מנקניקיה שנשכחה על רשת המנגל שלכם. היא שחורה לחלוטין, אורכה כ-30 סנטימטרים, ונראה שהיפנים החליטו להעניק לה סביבה טבעית – שכן הלחמנייה שבה היא מגיעה, גם היא נראית מפוייחת לחלוטין.

אך נראה שהפתגם “אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו” מתאים פה ביותר. סרטון ויראלי המתרוצץ ברשת מציג את המאכל היפני המוזר, ומגלה כי טעמה של הנקניקייה דומה מאוד לזה של נקניקייה רגילה: “מעט מר, מעט מתוק”.

אז מה עומד מאחורי הגוון הכהה והלא שגרתי? רבים שיערו, כי האחראי לצבע השחור הוא דיו המופק מדיונון, אך התקשורת היפנית טוענת, כי חנות הנקניקיות הזו משתמשת באבקה אכילה המופקת מפחם במבוק. אבקה זו משמשת צבע מאכל ותיק ברחבי אסיה, ואפילו תופתעו לגלות שמלבד העובדה שהאבקה לא משנה את טעם המזון – היא אפילו אינה מזיקה לבריאות.

תגובות הגולשים באתר GoGoNews על הנקניקיות השחורות, די מגוונות: “בשום אופן! זה נראה מגעיל…”, כותבת שרה. לעומתה, אמילי חושבת, כי הייתה טועמת אותן, “כי זה פשוט בתוספת צבע מאכל. אני מניחה שזה טעים”.

נקניקיות שחורות אמנם מפתיעות, אך ביפן כבר קדמו להן מאכלים אחרים הנמכרים בתצורה מעט שונה מזו שאנו רגילים. לפני כשנה רשת ההמבורגרים העולמית “ברגר קינג” השיקה ביפן את “בורגר פרימיום קורו” שלה. אמנם קציצת הבשר והירקות שמרו אז על צבעם הטבעי, אך הלחמנייה והקטשופ קיבלו גוון שחור ומפתיע.

את הנקניקייה השחורה משווקת חנות “וגאס נקניקיות”, לצד שני סוגים נוספים של נקניקיות ייחודיות. מחירה של נקניקייה בלחמנייה עומד על 600 יין, שהם 6 דולרים.

באמצעות: Odditycentral, Imgur, Kotaku

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן