סכנה כואבת ורגישה: דג טורף שמכוון לאשכים שלכם

סכנה חדשה וכואבת במיוחד מאיימת על השוחים בחופי סקנדינביה: דייגים איזוריים זיהו זן חדש של דגים, שלא היה נפוץ באיזור זה של העולם עד עתה, ועלול לסכן את השוחים – או יותר נכון, את האשכים שלהם.

הפאקו (pacu) הוא שם כולל לקבוצת דגים הכוללת מספר זנים דומים. הקבוצה הזו מזכירה מאוד דגי פיראניה, עם שינויים קלים במבנה הפה: השיניים שלהם שטוחות יותר וחזקות יותר מאשר של הדג הטורף המפורסם והמפחיד ביותר בעולם.

הפאקו הם בדרך כלל צמחוניים, אבל מדי פעם הם מחליטים לסגור את השיניים שלהם על בשר. מכיוון שמבנה הפה שלהם מתאים בול לצורה של אשכים אנושיים – דג רעב שיעבור ליד מישהו ששוחה בעירום כנראה לא יוכל להתאפק – והתוצאה תהיה ממש ממש כואבת ומסוכנת.

איך הגיעו הדגים המסוכנים האלה למי סקנדינביה? עדיין אין תשובה ברורה, אבל סביר להניח שהאשמה, כמו תמיד, תלויה בנו בני האדם. ההערכה הגורפת היא כי אספן דגים אקזוטיים שחרר כמה כאלה בים – ואלה התרבו ולא עזבו את המקום.

אם אתם קוראים את השורות האלה מסקנדינביה ותוהים איך תוכלו להגן על עצמכם מפני המפגע – התשובה הפשוטה היא בגד ים שישמור על האשכים במקום. עם זאת, אם אנחנו היינו שם פשוט היינו נמנעים מראש מלהיכנס לים וקופצים לבריכה במקום. בכל זאת, יש דברים שפשוט לא משחקים איתם.

דרך Gawker

תמונה: Steven G. Johnson

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן