הפילים נקמו את מות חברם

לאבד חבר זה אף פעם לא קל. עדר של פילים מהודו איבדו לאחרונה את אחד מחבריהם בתאונת רכבת – והוכיחו שזה שהם פילים לא אומר שהם לא יכולים להיות עצובים וכועסים על המוות המיותר הזה.

אחד מהפילים בעדר, שכולל כ-15 פילים, נדרס לפני כשבוע על ידי רכבת הסמוכה לכפר Matari בחלק המזרחי של הודו. תאונות בין רכבות לפילים אינן נדירות במיוחד בחלק הזה של העולם – רק שהפעם התגובה של הפילים הצליחה להפתיע גם את המקומיים.

בימים הראשונים אחרי הדריסה, הפילים האבלים לא הסכימו לעזוב את האיזור בו חברם נהרג. הם נשארו באיזור המסילה – מה שהשבית לגמרי את תנועת הרכבות במקום. סימני אבל כאלה אינם נדירים אצל פילים – וזה לא החלק המפתיע בסיפור.

מה שמפתיע הוא מה שקרה בימים האחרונים. הפילים, כך נראה, עברו משלב העצב שבאבל לשלב הנקמה – והחלו לתקוף כפרים קרובים. הם קישרו בין הרכבת לבין בני האדם שגרים באיזור- ויצאו במסע נקמה במהלכו נהרסו לפחות עשרה בתים ברחבי האיזור.

גם כשמומחים נקראו לאיזור כדי לנסות ולגרש את הפילים – הם התעקשו, ועדיין לא מסכימים לעזוב את האיזור הסמוך לגופת חבריהם.

תמונה: Amoghavarsha

המפגש הזה בין הטבע לקידמה האנושית הוליד לא מעט תוצאות טראגיות – לא רק פילים נפגעים ממנו, וזנים שלמים של בעלי חיים נכחדו במהלך ההסטוריה.

נוגע ללב לראות את הפילים מנסים להאבק בקדמה הזאת ולקיים את טקסי האבל הטבעיים שלהם גם בעולם שכבר לא כל כך מוכן לקבל את זה. למרבה הצער – כנראה שהמאבק הזה בין החיות לאנושות אבוד מראש, וזה לא יהיה הפיל האחרון שיהרג בעקבות ההתערבות האנושית בטבע.

דרך Tree Hugger

תמונת שער: Yathin S Krishnappa

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן