חנות האאוטלט של אמזון: כך תמצאו מציאות שוות בזיל הזול

Amazon, חנות הרשת הגדולה בעולם, משרתת נאמנה גם הרבה ישראלים שמזמינים לביתם שלל מוצרים והפתעות. זה לא סוד גדול שבמקרים רבים משתלם להזמין כל מיני דברים מאמזון מאשר לצאת ולקנות אותם בחנויות בישראל.

מה שקצת פחות מוכר בכל הנוגע לאמזון הוא ה-outlet של האתר. האאוטלט, כשמו כן הוא, היא חנות שמציגה אך ורק מוצרים שמוצעים ללקוחות בהנחה משמעותית, בדרך כלל של עשרות אחוזים ממחיר המחירון. יש שם כמעט את כל מה שאפשר למצוא באמזון ה”רגיל” רק בזול יותר: ספרים, דיסקים, בגדים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.

לפני שאתם רצים לחנות הווירטואלית ומתחילים להעמיס את העגלה – הנה כמה דברים שכדאי לדעת ויוכלו לעזור לכם לחסוך עוד הרבה שקלים במסע השופינג שלכם.

1. הצטיידו מראש בחשבון באתרי שילוח בינלאומיים

מרבית מהמוצרים השווים באמת באמזון אינם נשלחים ישירות לישראל – וזה כולל, למרבה הצער, גם בגדים, נעליים ומוצרים אלקטרוניים. זה לא אומר שהכל עובד. הצטיידו מראש בחשבון באתרי שילוח בינלאומיים כמו Mustop או Ushops, שיספקו לכם כתובת פיקטיבית בארה”ב אליה תוכלו לשלוח את החבילה.

אתרים אלה ישלחו לכם את כל מה שתזמינו לארץ ולמעשה יאפשרו לכם לעקוף את המגבלה.

עלויות המשלוח גבוהות יחסית (אפשר להיעזר במחשבונים כדי לקבל את העלות המדוייקת באתרי השירותים, אך בשביל זה צריך להחליט בדיוק מה קונים) – אבל עם המחירים המצויינים באאוטלט זה עדיין יוצא משתלם בהרבה מאוד מקרים. כמו כן – שימו לב שבאתרי השילוח יש בדרך כלל קופונים שיקנו הנחה נוספת בקניה דרך אמזון. סרקו את עמודי הבית של השירותים וחפשו לינקים למבצעים כאלה.

2. גיזרו קופון

אם כבר הזכרנו קופונים – אל תסעו לשופינג בלי שבדקתם קודם את רשימת הקופונים הזמינים באמזון, דרך האתרdeallocker . ממש לא נדיר למצוא שם קודים שיספקו לכם עוד אחוזי הנחה יקרים מפז.

3. אחוזי הנחה נמוכים זה לחלשים

לא מעניינים אתכם דילים שמציעים “רק” 30 או 40 אחוזי הנחה? רוצים לדפדף רק במבצעים השווים באמת? אין בעיה. דרך האתר הזה תוכלו לסנן את המוצרים באאוטלט על פי קטגוריות ואחוזי הנחה. ככה למשל תוכלו להציג רק נעליים שנמכרות ב-90 אחוזי הנחה, ספרים שנמכרים ב-80 אחוזי הנחה ועוד. רק אתרו את ההנחה שמעניינת אתכם – והתחילו לקנות.

4. לא רק אאוטלט

מצאתם דיל מצויין על מוצר שאתם חושקים בו? חכו רגע לפני שאתם לוחצים על “הזמן”. לצד חנות האאוטלט של אמזון פועלת גם מעין חנות עודפים נוספת, שלעיתים אפשר למצוא בה הנחות גדולות יותר, או מוצרים משומשים במחירים מצחיקים. לחנות העודפים הזאת, Amazon Warehouse Deals, אפשר להגיע ישירות – או לבדוק אם קיימים דילים על מוצרים ספציפיים שאתם מעוניינים בהם.

איך עושים את זה? בדף המוצר, חפשו בצד ימין את More Buying Options, ולחצו על הלינק התחתון (שמספר כמה הצעות יש על אותו מוצר, בנוסח 80 used and new from…). הרשימה שתגיעו אליה תציג בפניכם אפשרויות קנייה עקיפות, דרך מוכרים פרטיים שעובדים עם אמזון.

אפשר לנסות לקנות דרך מוכרים פרטיים כאלה (תהליך הקנייה מזכיר מאוד את זה ב-ebay), או לחפש ידנית מכירות שמתבצעות דרך המוכר Amazon Warehouse Deals – שבטוחות הרבה יותר מלקנות דרך מוכרים שאינכם יודעים מה הם. ככלל, גם מוכרים אחרים שמסומנים ב”Fulfillment by amazon’ צריכים להיות בטוחים יותר לקניה.

לא פעם תגלו שגם מוצרים שנמצאים באאוטלט בהנחה גדולה אפשר למצוא בהנחה אפילו יותר גדולה דרך ה-Warehouse Deals. אל תשכחו לבדוק!

5. לא לשכוח מיסים

כשאתם מחשבים את עלויות המוצרים, אל תשכחו שחבילות שמגיעות לארץ עלולות להיות מחויבות במיסים. ככלל, חבילות שערכן הכולל נמוך מ-75$ (סכום שכולל גם את עלות המשלוח) פטורות ממיסים. חבילות יקרות יותר עלולות להיות מחויבות במע”מ או במע”מ + מכס, בהתאם לסוג המוצר. אתם יכולים להעזר בתעריפון והמדריך הזה כדי לדעת כמה בדיוק תצטרכו לשלם.

אם אתם משתמשים בחברות שילוח, יתכן ותתבקשו לשלם גם עמלות שונות – ומומלץ לברר מראש מול שירות הלקוחות של חברת המשלוחים מה התעריפים שלהם. באתרים כמו Mustop ו-Ushops יחשבו את העלויות האלה באופן אוטומטי בעת חישוב עלות המשלוח. אם המשלוח ישלח אליכם בדואר רגיל, יתכן שתתבקשו לשלם את עלות המכס כשתגיעו לאסוף את החבילה.

ראו גם: 10 הדברות לקנייה חכמה ברשת

כמובן שכמו כל מסע שופינג שיוצאים אליו – לפני שאתם נכנסים לאאוטלט של אמזון כדאי שתבדקו לרגע את מצב חשבון הבנק שלכם, כדי לא להכנס למינוס. אפילו אם זה בהנחה – זה עולה כסף. חוץ מזה הרגישו חופשיים להתפרע. בהצלחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן