15 טבעות האירוסין המגניבות ביותר בעולם

מוגש באמצעות שפר, טבעות אירוסין ויהלומים היישר מהמקור

לפני כחודשיים כתבתי פה על טבעת אירוסין מיוחדת שהכין חובב טכנולוגיה לבת הזוג שלו – טבעת עם לדים שנדלקים באינדוקציה חשמלים כשבני הזוג מחזיקים ידיים. אבל זו לא הטבעת המגניבה היחידה בה נתקלנו. קבלו אוסף של 15 טבעות מיוחדות לזוגות ייחודיים, שאת חלקן אפשר אפילו לקנות ברשת.

1. טבעת אירוסין טרקית

אם אתם חובבי הסדרה “מסע בין כוכבים” והמזל האיר שלכם וגם בת הזוג שלכם היא כזו, תוכלו להציע לה נישואים עם הטבעת המגניבה הזו, שתעלה לכם פחות או יותר 6,000 שקלים כולל משלוח וייצור בהתאמה אישית. שימו לב שבחנות האסטי בה תוכלו לקנות אותה, יש גם טבעות נישואים בהשראת סמל הצי הבין-כוכבי מזהב צהוב, לבן וגם כסף.

2. הטלפון הכחול של הדוקטור על האצבע

הסדרה הבריטית “דוקטור הו” צוברת בקצב מעריצים בכל העולם. גם בישראל כבר נערכו חתונות עם סמלים ועוגות מהסדרה האלמותית, ואם גם אתם ובת הזוג שלכם מתים על הדוקטור (כן, גם החדש שנחשף השבוע), אז הטבעת הזו תאחד אתכם לאורך הזמן והחלל כולו. הטבעת עשויה מכסף או זהב לבחירתכם וכוללת בה אבני ספיר כחולות.

3. האהבה שטמונה בקוד הגנטי שלכם

חובבי מדע וביולוגיה יוכלו להציע לבן או בת הזוג שלהם נישואים עם טבעת מסדרת תכשיטי ה-DNA של הצורף ק. ברניני, שמעוצבים בהשראת צורת ההליקס של הקוד הגנטי.

4. השער הכוכבי לנישואים

 

עבור חובבי סטארגייט יש את הטבעת המגניבה הזו, שלמרבה הצער לא ניתן להזמין לארץ אלא רק בארצות הברית, אבל היא כוללת טבעת פנימית שמסתובבת ועשויה מזהב 14K ו-18K.

5. התיברגי לי?

העיצוב הזה, שאומנם לא נמכר לציבור הרחב אלא בוצע בהזמנה מיוחדת על-ידי מעצבת בשם קיילי גרנדברג, נותן משמעות אחרת לגמרי לביטוי הגנאי באנגלית “Screw you”.

6. נישואים מלגו

אם אתם מתאימים זה לזו כמו זוג קוביות לגו, אז הטבעת הזו תהיה הדרך המושלמת להציע נישואים לבחיר או בחירת לבכם.

7. מחוברים תמיד

הטבעות האלה לא נראות נוחות במיוחד לענוד, אבל בהחלט נותנות פרספקטיבה על חשיבותו של חיבור יציב בין שני אנשים שאוהבים זה את זה.

8. נישואים זה משחק תפקידים

את הטבעת הזו עיצב והכין אביו של החתן המיועד בצורת קוביית D10 שכל שחקן D&D מכיר.

9. נישואים זה משחק תפקידים 2

עוד זוג שחקניות D&D התארסו באמצעות טבעת משחקי תפקידים, הפעם עם קוביית D20 שהזמינה מצורף אחת מהן במיוחד עבור המאורע. היא אפילו פרסמה את השרטוטים המקדימים להכנה.

10. השבב שבלב

אוהבים אלקטרוניקה? הטבעת המיוחדת הזו כוללת שבב במקום יהלום.

11. טבעת נישואים שתזכיר לגברים את התאריך

בינתיים אפשר רק להזמין בהזמנה מוקדמת את טבעת הנישואים המדליקה הזו, עליה כבר כתבנו בעבר, אבל בינינו? צריכה להיות גם גירסה לנשים שמצליחות לשכוח את יום הנישואים. כן, אנחנו קיימות.

12. אהבה בעצם

קבוצת אמנים ומדענים התאחדו בשביל ליצור טבעת נישואים שעשויה מעצמות בן הזוג. כמובן שאין צורך בניתוח מורכב או הוצאת פיסות עצם, אלא רק חומר משיני הבינה שנעקרו. במעבדה הצמיחו המדענים את רקמת העצם על גבי תבנית מיוחדת והתוצאה היא – טבעת נישואים מעצמות האהוב עליכם.

13. טביעות אצבע

אם עצמות על האצבע זה קצת מורבידי עבורכם, אז תוכלו לענוד את טביעת האצבע של אהובכם או אהובתכם על האצבע במגוון עיצובים, מכמה סוגי מתכות יקרות וגם בשיבוץ יהלומים או קריסטלים.

14. הקונסולה לכל החיים

חובבת גיימינג ופלייסטיישן אחת קיבלה מבן הזוג שלה הצעה שאי-אפשר לסרב לה בצירוף טבעת בהתאמה אישית ובהשראת השלט של הפלייסטיישן. אהבה היא רק משחק כבר אמרנו?

15. לחיים של זכרונות יפים

מהנדס בצוות ה-X-Box של מיקרוסופט ביקש ממעצב תכשיטים להכין טבעת מיוחדת עבור בת הזוג שלו, בשביל לומר לה שהחיים שלהם יחד יהיו מלאים בזכרונות ששווים זהב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן