ריאליטי און ליין: שני ידידים מתנסים ב-40 ימים של דייטינג

ג’סיקה וולש וטימותי גודמן הם זוג מעצבים מניו-יורק שמאסו במרוץ העכברים אחרי הזוגיות המושלמת ואינסוף דייטים עם אנשים זרים שלא יוצא מהם כלום. אז הם החליטו שהם רוצים לנסות לצאת יחד, והחליטו גם לעשות מזה בלוג שיספר לכל העולם איך זה לצאת במשך 40 ימים עם ידיד, במטרה להפוך את מערכת היחסים ליותר מחברות בלבד.

ג’סיקה וטימותי הם אנשים די שונים ביחס שלהם למערכות יחסים. הוא מעדיף לצאת בלי להתחייב, לפעמים עם כמה נשים במקביל, והיא רומנטיקנית חסרת-תקנה שלדבריה נוטה להיכנס מהר מדי למערכות יחסים.

בבלוג שהקימו, 40 ימים של דייטינג, הם מעדכנים מדי יום את התפתחויות הקשר בינהם, לאחר שכבר היו מיודדים במשך ארבע שנים. הם התחילו לכתוב בבלוג ב-10 ביולי, והפרסום האחרון צפוי להופיע ב-22 באוגוסט ובו יגלו הקוראים המכורים שלהם אם הם החליטו להישאר יחד או לא.

השניים שיחקו ברעיון עוד בסוף השנה שעברה, ועם הזמן המיזם המשונה הזה הבשיל והם החליטו עם חוקים שיעזרו להם לנצל באופן הטוב ביותר את 40 הימים בהם ינסו לבנות מערכת יחסים.

החוקים די פשוטים:

  1. הם יראו אחד את השנייה מדי יום ב-40 הימים
  2. הם ייצאו לדייטים זה עם זו לפחות 3 פעמים בשבוע
  3. הם ייפגשו עם מטפל זוגי מדי שבוע
  4. הם ייצאו לסופ”ש אחד בחופשה משותפת
  5. הם ימלאו את השאלון היומי מדי יום
  6. הם לא יצאו, יתחילו או יקיימו יחסי מין עם אנשים אחרים

מאות אלפי קוראים מכל העולם כבר התמכרו לבלוג, ואפילו שלחו הודעות מייל לזוג הכותבים בשביל לספר להם שגם הם חווים חוויות דומות בעולם הדייטינג. עבור רבים אחרים, מדובר בגירסה טקסטואלית של תכנית ריאליטי שיזמו ויצרו שני הכוכבים בה. יהיה מעניין להמשיך ולעקוב ולגלות אם בסופו של דבר השניים יחליטו להישאר זוג או יחזרו להיות רק חברים טובים. בעוד כשבועיים אנחנו נגלה. אז נכון שכל זה מזכיר יותר מדי סרט הוליוודי, אך כפורמט אינטרנטי מדובר ביישום מקורי למדי. גם הממשק של הבלוג ייחודי למדי: הדף הראשי מורכב מאיורים מונפשים אשר לחיצה עליהם מפנה לפוסט המתייחס ליום מסוים בניסוי שהם עורכים.

כל פוסט מורכב למעשה משני שאלונים – הסיכום שלו והסיכום שלה. הנה הפוסט מסכם של היום ה-26:

(באמצעות: Mashable)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן