6 צעצועי מין מטרידים ולא רק מינית (לא בעבודה)

צעצועי מין אמורים להיות משהו שמביא עונג וגיוון לשני בני הזוג, אם מדובר בוויברטור עם מנוע איכותי או באט-פלאג מעניין. לפעמים, אביזרי העונג האלה מגיעים בצורות וגדלים שיכולים להפחיד גם את חובב המין המנוסה ביותר ולגרום לאנשים נורמליים לברוח בצרחות אימה ולפתח מיני-טראומה מצעצועי מין באשר הם.

באתר Jezebel אספו כמה צעצועי מין מבהילים ומפחידים במיוחד, ואנחנו בחרנו עבורכם את המיטב.

הוויברטור המדבר

אחד היתרונות של ויברטורים על פני גברים הוא היעדר הצורך לדבר איתם או להקשיב להם.

אמנם, הם לא יודעים להכין קפה או להוציא את הזבל, אבל את העבודה שהם צריכים לעשות הם עושים בדרך כלל בשקט, או לכל היותר בקולות זמזום עדינים של המנוע (אלא, כמובן, אם הצטיידתם בוויברטור עם מנוע של כמה כוחות סוס שיכול להעיר את השכונה בקדיחות שלו).

אבל למי שאוהב דיבורים מלוכלכים במיטה, מוצע ה”Bad Vibes” שפולט תוך כדי הפעילות כל מני יציאות כמו “עזבי אותי, כואב לי הראש”, “לא היום, אני צריך לקום מוקדם מחר”, “לא הצלחת להשיג גבר אמתי?” וכדומה. במחיר של 8.99 לירות שטרלינג, אנחנו מקווים שהוא לפחות מגיע עם כפתור השתקה.

אורגזמה רצחנית

נכון שתמיד רציתם להכניס עקרב בין הרגלים שלכם? מה, לא? ובכן, עבור מי שכן, קיים הצעצוע הביזארי הזה שנקרא בעמוד המוצר “מוות באורגזמה” (Death by Orgasm) שנראה כמו עקרב שחור שמתחבא בתוך ארון קבורה קטן. אם אי-פעם תהיתם מה מספק בלילות את הבחורות הגותיות עם הקעקועים, הפירסינג והמוות בעיניים. אמא’לה.

הדרקון השובב

“אל תפחדי,” אומר הדרקון. “גם אני יוצא לפה להביט בכוכבים. לא יפריע לי שותף בבדידות.” את מופתעת לשמוע אותו מדבר ומופתעת אף יותר כשהוא מתקרב אליך ומלקק מפנייך דמעה מלוחה. הלשון החמה והלחה מנחמת במידת מה, ואף מעוררת כשאת מרגישה אותה זוחלת במורד פנייך וצווארך. “אני יכול לחשוב על עוד כמה דרכים להשכיח מאיתנו את הבדידות,” הוא מגרגר, מוריד את ראשו לרחרח את משפעתך. הרחרוח המהוסס, הריח החם של עורו והחמימות בין רגליך גורמים לך לתהות אם הרגשת בכלל בודדה.

כן, כך נשמע חלק מתיאור המוצר המוזר שהוא לשון דרקון רוטטת במגוון גדלים וצבעים שתוכלו להזמין מאתר Bad Dragon. חובה לכל חובבת סדרת משחקי ה-Elder Scrolls.

גמד הגינה האנאלי

הוא אולי נראה כמו סתם גמד גינה גותי, אבל הוא לא אמור לשבת בגינה אלא להיכנס בדיוק לאן שאתם חושבים שהוא אמור להיכנס. כן, גם לנו זה נשמע כמו משהו שעדיף להשאיר רק למנוסים במיוחד בתענוגות האנאליים, בהתחשב בגודל שלו: 34 ס”מ אורך, ובין 7 ל-11 ס”מ רוחב. הגמד האנאלי, אגב, משווק גם בישראל בכמה חנויות שבעיקר מחזיקות אותו לשם תצוגה והפחדה של לקוחות מעצבנים במיוחד. איך אנחנו יודעים? עדיף שלא תשאלו.

קטני אמונה

אם אתם מרגישים מאוד קרובים לדת, ויש בכם צורך עז להרגיש בקרבכם את דמות הבתולה, התינוק ישו או בודהה, אתם מוזמנים לרכוש את אחד מהצעצועים הביזאריים של אתר Divine Interventions. בין היתר, תמצאו שם ספר תנ”ך שאפשר לשגול, דילדו ישו על הצלב ובאט בלאג ישו התינוק. תענוג לכל אמונה.

מפלצת אוכלת אדם

היצור הזה, שנראה כאילו בקע מסרט של פיקסאר, הוא צעצוע מין רוטט בשם “אוכלי האדם מהחלל החיצון“. אמנם, אף אחד לא יביט בכם מוזר אם יהיה לכם צעצוע כזה על המדף בבית, אבל יש משהו מטריד בעין האחת שתבהה בכם בעוד הפה מנשנש לכם בין הרגלים, לכאורה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן