10 סטטוסים טבעונים שמדכאים אותי

מוגש באמצעות בית טבע (פרסומת)

מזה כמה חודשים שאנחנו חוטפים דכאון מהתמונות בטאמבלר “טבעונים שמדכאים אותי“. לאחרונה הוקם גם עמוד פייסבוק בשם זה. בואו לחוות דיכאון של בישול טבעוני ב”טבעונים שמדכאים אותי“.

הנה כמה דוגמאות מהטאמבלר ועמוד הפייסבוק (שהתוכן בהם די דומה, אם לא זהה לגמרי):

החלטנו לבדוק את התופעה ולפטפט עם יוצר הדף ומנהל הטאמבלר, שביקש להישאר בעילום שם. אז איך הכל התחיל?

“אחי טבעוני, ורציתי להכין לו פעם קינוח טבעוני ליומולדת, וככה הגעתי לכל מיני קבוצות של טבעונים. בסוף לא הכנתי לו קינוח, אבל שמתי לב לדבר שחוזר על עצמו באותן קבוצות של מתכונים טבעוניים למיניהן: אנשים שמעלים אוכל (שיתכן שהוא טעים) שנראה כמו קיא או שלשול או מנות שאפילו בבית חולים לא היו מעזים להגיש, ומתהדרים במנות שלהם כאילו הם שפים במסעדה של 3 כוכבי מישלן,” סיפר לנו מייסד הדף. “זה הצחיק אותי, ואז חשבתי שאולי זה יצחיק גם אחרים, ופתחתי את הטאמבלר.”

אכן, גם בטאמבלר וגם בעמוד הפייסבוק לא תמצאו ירידות על טבעונים בגלל הבחירה שלהם, הנטיה שלהם להטיף לאחרים או תקיפות נגד ה”טרור הטבעוני” שעלה לאחרונה לכותרות. כל הפוסטים עוסקים בעיקר במראה המזון הטבעוני שמצלמים בשלני פייסבוק טבעונים ושנראה, איך לומר, לא מתאבן במיוחד.

“יצא לי לטעום אוכל טבעוני שנראה טוב וגם היה ממש טעים,” משתף אותנו האיש שטבעונים מדכאים אותו בצילומיהם. “אבל רוב האנשים או עצלנים מדי או פשוט גרועים במטבח, וכשאתה טבעוני זו בעיה כי אי אפשר סתם להזמין פיצה או לאכול חביתה, וצריך להשקיע.”

אין ספק שלא חסרים גם צילומי מנות בשריות שנראות רע בפייסבוק, אבל לדעת יוצר הדף “טבעונים שמדכאים אותי” דווקא מזון טבעוני נראה מדכא במיוחד ולא-פעם מעורר בחילה.

הטבעונים עצמם דווקא מפרגנים לעמוד ושולחים קישורים לתמונות שנתקלו בהן שמתאימות לדף. “אני חושב שזה נובע מהעובדה שאני לא צוחק על טבעונים ישירות או על האידיאולוגיה שלהם, אלא רק על האוכל שהם מפרסמים,” הוא אומר.

לדבריו, חלק גדול מהעוקבים בעמוד ובטאמבלר הם טבעונים בעצמם, אבל טרם קרה לו שמישהו מהם שלח לו קישור לצילום של מנה שהכין הוא עצמו. בכל זאת, אף אחד לא חושב שמה שהוא מכין נראה רע, נכון?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן