מהשדה לרשת: ממים שחקלאים אוהבים (תמונות)

כשחושבים על חקלאים לא מדמיינים חיות רשת. בכל זאת, מדובר באנשים שעובדים כל היום בחוץ, תחת השמש הקופחת, מחוברים לאדמה ולטבע. מה הקשר בינם ובין אינטרנט?

ובכן – מסתבר שיש קשר. כי ממים – תמונות מצחיקות וויראליות שקשורות לעניינים שבין אדם לחלקת האדמה שלו – יש גם על חקלאים, כמו על כמעט כל דבר אחר בעצם.

ראו גם: מהשדה והמחבת עם פילטרים: חקלאים ושפים באינסטגרם

הנה כמה דוגמאות נבחרות מממים על חקלאים. בפעם הבאה שיצא לכם לצ’וטט עם כזה בפייסבוק – יהיה לכם מה לשלוח לו בזמן השתיקות המביכות.

ממים שחקלאים יבינו:

הממים הראשונים הם ממים שניכר שנוצרו על ידי חקלאים. רובם מתעסקים בעניינים שברומו של עולם, אבל רק עם העולם הזה כולל חקלאות, ובמשחקי מילים (באנגלית) הקשורים לתבואה.

טייקים חקלאיים על ממים מפורסמים:

החקלאים משתלטים גם על ממים שכולנו מכירים, עם גרסאות שלהן לתמונות שמציפות לנו את הפיד בפייסבוק ביומיום.


ממים עבריים

לנו בישראל יש עוד גבר או שניים ללמוד בכל הקשור לאימוץ ממים – ולמרבה הצער לא הצלחנו למצוא ממים בעברית הקשורים לחקלאיים. מצד שני – לא יכלנו להתאפק, ויצרנו כמה כאלה משלנו. נקווה שזה יפתח טרנד.

המם שבדרך: סימולטור חקלאות

עדיין לא מם, אבל בדרך: בשבועות האחרונים עולה פופולרות של משחק מחשב מעט מוזר בשם Farming Silulator, שהוא למעשה סימולטור חקלאי מציאותי לגמרי. טוב נו, מציאותי לפחות עד שנתקלים בבאגים.

המשחק הזה כובש בימים האחרונים לבבות של גיימרים שאינם קשורים כלל לחקלאות ומגלים בדרך זו את העולם הנפלא של האדמה בצורה קצת יותר אמינה ממה שקורה בפארמוויל. אם תתחילו לראות בימים הקרובים תמונות מצחיקות של טרקטורים וירטואליים – זה בדיוק זה. אם אתם רוצים להוריד את המשחק – אפשר לעשות זאת כאן.

תוכנית הווידאו

ויש אפילו תוכנית וידאו אינטרנטית המתמקדת בממים על חקלאים. כן. באמת. את התוכנית מקליטים החבר’ה שמפעילים את עמוד הפייסבוק Farmer Memes (ממנו לקחנו חלק מהתמונות למעלה). ניסינו לצלוח את אחד הפרקים ולא ממש הצלחנו, אבל זו לא חוכמה. אנחנו לא חקלאים.

הנה הפרק החדש, שעלה בימים האחרונים לרשת:

אמנם החיים לא קלים בכפר וצריכים לקום בארבע וחצי בבוקר, אבל בזכות הממים חקלאים מוצאים נחמה משותפת בהומור ומטפחים הווי. אחרי הכל, בשבילם כל עונה היא עונת המלפפונים.

מכירים עוד ממים על חקלאים? שתפו אותנו בתגובות!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן