נחוץ? עט עם מתקן שגיאות (וידאו)

עדויות חותכות מצביעות על כך שהמחשב מכחיד את העט לאט אך בטוח, עד כדי כך שבמקרים מסוימים מוליך הדיו נראה לפעמים מוזר מדי. למה לכתוב בו ולא במדיה שתומכת בקופי פייסט? ככל שהשימוש בעטים נדיר יותר, כך כתב היד הולך ומתדרדר עד כדי חוסר יכולת זיהוי. ואיך אפשר לכתוב בלי מתקן איות?

אז זהו, שעכשיו יש גם עט עם מתקן איות. ממציאי העט לא חושבים שמותה הוא בלתי נמנע ומקווים שהמוצר שלהם ישגשג לצד מחשבים. יש בעט אפילו מחשב קטן.

מאחורי היוזמה עומדים שני יזמים גרמניים שהמציאו את Lernstift. היא נראית כמו עט לכל דבר ויש בה דיו אמיתי. עם זאת, בתוך העט משולב גם חיישן תנועה ומחשב לינוקס זעיר המונע באמצעות סוללה קטנה ושבב WiFi. הרכיבים האלה פועלים יחד כדי לאפשר לעט לזהות את תנועות המשתמש, בהן צורות אותיות.

העט תומכת בזיהוי מאגר גדול של מילים והיא יכולה לזהות גם כתב יד גרוע במיוחד, לא קריא ושגיאות כתיב. במקרה כזה, העט תרטוט.

לעט מתקן האיות יש שני מצבים: קליגרפיה וכתיב. במצב כתיב העט תזהה מילים ותשווה אותן למאגר מילים קיים. במידה ומילה מסוימת אינה מזוהה היא תרטט.

לאחר פיתוח שארך שנה וחצי, היזמים של Lernstift, בגרמנית “עט למידה”, השיקו קמפיין בקיקסטארטר כדי לגייס כסף ולעורר תהודה להמצאה שלהם. עבור 89 יורו 100 התומכים הראשונים יקבלו את העטים הראשונים כאשר המוצר יושק בהמשך השנה. עם ההשקה צפוי המחיר להיות בין 13-150 יורו (610-705 שקלים).

העט מיועד לילדים שרק מתחילים ללמוד לכתוב ולא תומכת בעברית בשלב זה.

פעילויות לילדים בסופ”ש ועוד באתר ‘לגדול’ (פרסומת)

עוד ב”לגדול“:

אטרקציות לילדים

ימי הולדת לילדים

חוגים לילדים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן