גבר נתן ציון למכתב הפרידה של האקסית שלו ופירסם בטוויטר

ניק לוץ

סטודנט אמריקני שנתן ציון למכתב הפרידה של האקסית שלו ופירסם אותו בטוויטר אומר שהוא מצטער לאחר שהמכתב הפך ויראלי. ניק לוץ החליט לעבור עם טוש אדום על המכתב בן ארבעת העמודים של בת זוגו לשעבר לפני שהחזיר לה אותו.

ציון למכתב הפרידה של האקסית שלו
ניק לוץ

הוא סיפר כי בזמנו לא חש שום רגשות אשם על המעשה משום שלא האמין למילים של בת זוגו לשעבר אך לאחר שהמכתב הפך ויראלי הוא מספר ל-BBC כי הוא מצטער על הפרסום. לוץ בן ה-20, שלומד באוניברסיטת סנטרל פלורידה, סיפר שקיבל את מכתב הפרידה זמן קצר לאחר שהשניים החליטו על הפסקה בקשר ביניהם. בדיעבד, הוא מודה, זה לא היה רעיון כל כך טוב לצייץ את זה בטוויטר.

בדברי הביקורת שלו למכתב לוץ מציין כי ההקדמה ארוכה מדי ויש חזרתיות רבה בטקסט. בהמשך, כאשר בת הזוג לשעבר כותבת כאשר נכשלה בניסיון לגרום למערכת היחסים לעבוד, הוא מציין כי ניכר שיפור בהגיון שבדבריה. ציון למכתב הפרידה של האקסית שלו “זה הסתיים לאחר שהיא אמרה לי שהיא הולכת לפארק עם החברה הכי טובה שלה אבל מאוחר יותר התברר לי שזה היה בחור”, הוא סיפר. השניים לא דיברו בעקבות הפרידה וההתפשטות הוויראלית של המכתב. הם התחילו לצאת בחודש פברואר, 2016, ומערכת היחסים נמשכה כשמונה חודשים. לוץ אומר כי לאחר ארבעה חודשים היא החלה להסתיר מפניו את הטלפון הנייד שלה ולכנות בחורים בשמות קוד ברשימת אנשי הקשר שלה. בעמוד השני של המכתב לוץ קורא לאקסית לספק מידע נוסף על השורה: “לא קיימתי את ההבטחות שלנו”. לאחר מכן הוא מתקן שגיאת כתיב שנפלה במכתב ומשנה loose ל-lose. מכתב פרידה כאשר היא כותבת “כי אין לה סיבה להסתתר, להתחבא או לשמור דבר מפניו” הוא כותב “אם אין סיבה לשקר, למה האמת לא נאמרת?”. לוץ הסביר כי החליט להוסיף פרשנות למכתב כ”בדיחה” בינו לבין חבריו. אבל הציוץ בו פירסם את הבדיחה שותף יותר מ-100,000 פעמים. לאחר שהיא כותבת בסוף המכתב “אני אוהבת אותך” הוא מציין שאין הוכחות לכך. “את טוענת שמעולם לא בגדת אך מטילה על עצמך את האחריות – אם כן על מה? את צריכה להפסיק לסתור את עצמך”. המכתב הציון שקבע למכתב: 61 מתוך 100. הוא סיפר למשתמש טוויטר ששאל כי נודע לו שהאקסית ראתה את ההערות שלו ו”אין לה בעיה עם הציון”. ? בצד הפחות משעשע של הדברים אאוטינג למכתב כזה, גם אם פרטי האקסית נותרים אנונימיים, התגובה שלו אינה אלא סוג של נקמה פאסיבית-אגרסיבית, שספק אם יש בה התמודדות אמיתית עם הפרידה. כמובן שזו לא דרך מומלצת, פרודוקטיבית או בריאה להתמודד עם פרידות ומן הסתם גם לא תשרת את הבחור במערכות היחסים העתידיות שלו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן