ביהיפ ישראל מציגה: שיווק רשתי – כלי לעצמאות כלכלי

היזמים הגדולים בעולם אומרים: שיווק רשתי הוא כלי לעצמאות כלכלית, תעסוקתית

 ופוטנציאל הזדמנויות אינסופי.

חברת ביהיפ משווקת מוצרים דרך שיווק רשתי, שיטה שרבים מהיזמים המצליחים בעולם, מאמינים שהיא הדבר הבא.

אשל עזר, יזם ומאמן בתחום השיווק רשתי: “כבר 11 שנים שחברת בי היפ גלובל משווקת את מוצרי הדגל שלה, אינדיגו ופיוז’ן דרך השיווק הרשתי, בהבנה שזה העתיד של עולם השיווק

שיווק רשתי עם ביהיפ – פתרון לעצמאות כלכלית

שיווק רשתי נותן בשנים האחרונות מענה לאחת הדאגות הגדולות של המאה ה21 – פער הולך וגדל הבין המעמד הנמוך למעמד הגבוה או במילים אחרות – הפער בין עניים לעשירים מעולם לא היה גדול יותר. נכון להיום, יותר ויותר אנשים נקלעים לקשיים כלכליים ואינם מוצאים את הדרך הנכונה לאיזון ולביטחון פיננסי. במציאות של היום רבים מוותרים על שגשוג כלכלי והרוב הגדול מנסה להשאיר את הראש מעל המים, ולשרוד. אנשים מחפשים דרכים מקוריות וחדשניות להכנסה נוספת ולעצמאות כלכלית. ” בעוד רוב האנשים מחזיקים בביקורת על שיטת השיווק הזו, דווקא כמה מהיזמים הגדולים בעולם כבר הבינו את התרומה, הערך והפוטנציאל הגלום בשיווק רשתי (Network Marketing) מסביר אשל עזר, יזם ומאמן בתחום השיווק רשתי בישראל ומפיץ בחברת B:hip העולמית.

השיטה של ביהיפ, המוכרת גם כשיווק רב-שכבתי (MLM), הולכת ותופסת בשנים האחרונות מעמד כעסק רציני ולגיטימי בעולם ומאפשרת לאנשים רבים לבנות תוכנית מגירה (PLAN B), לייצר הכנסה נוספת ואפילו להגשים חלומות, תוך סיכון נמוך ובהשקעה לא גדולה. אז במה בעצם מדובר? “שיווק רישתי היא למעשה שיטת שדומה לזכיינות, שבה חברת האם מעניקה לכל אחד, ללא הבדל דת, גזע ומין וללא כל צורך בניסיון קודם את האפשרות לרכוש סוג של “זיכיון” למכירת המוצרים ולמכירת “זיכיונות” נוספים. לאחר ההצטרפות לחברה, ה”זכיין” החדש מקבל מוצרים שאותם הוא יכול למכור מיידית באחוזי רווח גבוהים. בנוסף הוא יכול למכור “זיכיונות” נוספים לאנשים נוספים ולהרחיב את מעגל ההכנסה שלו, כך שהוא לא תלוי רק במכירות שהוא מייצר באופן אישי. כל זה מלווה במערך הדרכה איכותי, ליווי צמוד ומערכת אינטרנטית ממנה הוא מנהל את העסק החדש שלו מבלי שהוא צריך להתעסק עם מלאים, משלוחים והנהלת חשבונות. את כל זה חברת האם עושה עבורו” מסביר אשל עזר. “האפשרויות הן כה מגונות עד כדי כך שמפיץ יכול להרחיב את העסק שלו למדינות בחו”ל בהן חברת האם פעילה ואשר מוצריה מאושרים בהן ע”י משרדי הבריאות באותן המדינות, וכל זאת ללא עלות נוספת. אני לא מכיר הזדמנות כל כך מסודרת בשיטת “המפתחות בפנים” בעלות כל כך נמוכה”.

שיווק רשתי יחד עםBHIP  מקבל לגיטימיות ממקומות לא צפויים

קונספט התעסוקה המדובר מקבל לגיטימיות בשנים האחרונות ומשנה תוקף בעקבות התייחסות של גדולי היזמים ומובילי דעת הקהל בעולם. המיליארדר ואיש העסקים הבריטי סר ריצ’רד ברנסן (שהונו מוערך בכ 4.9 מיליארד ליש”ט) היה בעצמו מפיץ של חברת קוסמטיקה בשיווק רשתי והוא מתומכיה. המאמן העסקי והאישי הגדול בעולם, אנטוני רובינס, הכלכלן האמריקאי הנודע פרופ’ פול ז’אן פילזר, היזם המולטי מיליונר ומחבר רב המכר “אבא עשיר אבא עני” העוסק בהשכלה פיננסית, רוברט קיוסאקי, מדברים כולם בשבחה של השיטה כבר שנים.

רוברט קיוסאקי הגדיל ועשה כשכתב ספר שלם על שיווק רשתי והגדיר אותו כעסק של המאה עשרים ואחת (“העסק של המאה 21″/רוברט קיוסאקי בהוצאת מטר) .

דונאלד טראמפ (מיליארדר ונשיא ארה”ב) ורוברט קיוסאקי כתבו יחד ספר העוסק אף הוא בהשכלה פיננסית – “למה אנחנו רוצים שתהיו עשירים” בו הם מרחיבים את ידע הקוראים בגין הפער הגדול שנוצר בין עניים לעשירים ומצביעים על כך שלאט לאט נעלם מעמד הביניים וכלל האוכלוסייה נאלצת להיצמד לאחד הצדדים (עניים או עשירים). בספר זה מציינים השניים שיטות להגדלת ההכנסה ולהתעשרות כאשר אחת השיטות שמומלצת על ידיהם, ולה הם מקדישים פרק שלם בספר, היא פתיחת עסק בשיווק רשתי.

למעשה BHIP משתמשת בשיטת שיווק ותיקה שעברה שינוי משמעותי בעשור האחרון וזאת בעקבות היחלשות התקשורת המסורתית, התחזקות התקשורת הדיגיטלית והעובדה שיותר ויותר חברות מסחריות מבססות את השיווק שלהן על הרשתות החברתיות” מסביר אשל עזר. “זה הופך את השיווק הרשתי לקל ונגיש”.

למרות הלגיטימיות שמקבלת השיטה מיזמים חזקים ומשמעותיים בכלכלה ובחברה העולמית, כבר מתחילת דרכה נשמעו קולות המתנגדים לאופייה. היכולת לצאת כנגדה, והניסיון להשוות אותה לשיטות דומות שנחשבות ללא חוקיות יוצרים בעבר ובהווה שיח נגטיבי המונע בעיקר מחוסר ידע ודעות קדומות. בבסיסם, טוענים המתנגדים כי ישנם אנשים רבים שלא מצליחים ליצר את ההצלחה לה הם מקווים. תומכי השיטה טוענים כי אלה שלא מצליחים ליצר הצלחה הם אלה שלא השכילו לעשות את השינוי הנדרש וקל להם יותר להפנות אצבע מאשימה אל עבר השיטה מאשר להאשים את עצמם. “המעבר משכיר לעצמאי, ממובל למוביל ומפאסיבי לאקטיבי אינו קל , וכשרק אחד מתוך עשרה מחויב לעבור את השינוי הנדרש – קולם של אלו שפרשו מיד בתחילת הדרך נשמע חזק יותר ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת” מסביר אשל עזר. “כל מיזם על פני כדור הארץ אשר הגיע לידי סיום, כל מגדל חדשני, כל גשר, כל טכנולוגיה, כל תחנת חלל, כל סמארטפון, תוכנת ניווט, רעיון או יצירת אומנות, היו בתחילת דרכם רעיון או חלום במוחו של יזם, ותמיד כמות המתנגדים לרעיון הייתה גדולה מכמות התומכים בו. שיווק רשתי לא שונה בכך.”

ביהיפ מעודדים יזמות ועצמאות עסקית בעולם שהשתנה

“העולם השתנה” מוסיף עזר, “הוא דוחף ליזמות, לעצמאות. חברות רבות היום מעדיפות לשכור את שירותיהם של פרילאנסרים ולא עובדים בשכר (שעולים להם הרבה יותר כסף), דבר שיאלץ רבים מאיתנו להפוך לעצמאים ולהיות מסוגלים לשווק את עצמנו, לתת שירות מעל ומעבר, להצטיין ולהיות בעלי ערך אמיתי. גם כיום כבר לא משלמים לעובד רק על שעות העבודה אלא בעיקר על הערך שהוא נותן לחברה בה הוא עובד. המגמה הזו רק תלך ותתחזק כאשר כל חברה שואפת להוציא את המקסימום במינימום כסף.

עלינו לקום ולחלום, להעז וליזום, ואין סביבה תומכת יותר ופשוטה יותר לכך משיווק רשתי”, מסכם עזר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן