כיצד מונעים כניסה של מזיקים לבית

הבית שלכם חייב להיות המקום הבטוח שלכם, כאשר מדובר במקום אשר בו תוכלו להיות מוגנים מכל פגע וכמובן שהבית שלכם הינו מקום שבו אתם רוצים ליהנות ולנוח בשעות הפנאי עם בני המשפחה.

בשל כך חשוב כי בזמן השהייה במבנה או לפני שעוברים לבית חדש – לשים לב כי הוא מוגן ובטוח מכל פגע כאשר הדברה והרחקת מזיקים מהבית היא חלק בלתי נפרד מהפעולות שיש לבצע.

כיצד מונעים כניסה של מזיקים לבית? הנה כמה שיטות:

רישות והגנה – כדי לנוע כניסה של חרקים לבית כמו גם שלל מזיקים ובעלי חיים שאתם ממש לא רוצים בקרבתכם, יש לבצע מניעה של כניסת מזיקים לבית. רשתו את הדלתות ואת החלונות ברשתות חזקות וטובה, הציבו דחליל בגינה כדי לבצע הרחקת יונים, האכילו חתול בחצר על מנת שזה ירחיק את המזיקים מהאזור שלכם ונסו להבין כיצד אפשר לבצע הרחקת חרקים ומזיקים באמצעות צמחייה, כמו למשל שתילה של עשבי תבלין בכניסה לבית, הנחת עלי דפנה טריים ליד החלונות והדלתות וביצוע שלל פעולות הרחקה חכמים.

ניקיון ופינוי פסולת – כדי להימנע ממזיקים כמו פשפש המיטה, טרמיטים, קרציות ותיקנים, יש תמיד לשמור על הבית נקי, לשים לב כי אתם לא צוברים פסולת ברחבי הבית או החצר ויש להפטר ממזרנים תחובים, שמיכות לחות וישנות וכל מצע שיכול להיות אטרקטיבי עבור מזיקים. בצעו פינוי פסולת מהבית והחצר ותוכלו ליהנות מסביבה נקייה יותר.

איטום ואחסנה נכונה – אטמו ואחסנו נכון מוצרי מזון כמו למשל שיש לאחסן סוכר במקרר, קטניות יש לסגור באופן הרמטי בצנצנות ויש לאחסן כל אוכל בצורה מסודרת שלא תמשוך מזיקים לאזור. עכברים למשל נמשכים לקטניות ולנקניקים ולכן תמיד חשוב לאטום אותם ולאחסן אותם במקום קריר וסגור.

מדביר מקצועי – לבסוף יש לבחור בשירותים של מדביר מקצועי על מנת שאיש המקצוע או חברת ההדברה תוכל לבצע את כלל הפעולות כמו הרחקת יונים, הדברת פשפש המיטה, הרחקת זוחלים, הדברה אורגנית ועוד וזאת כדי להדביר ולמנוע כניסה של מזיקים לבית. בכך תוכלו להיות בטוחים כי לפחות בשנה הקרובה תהיו בטוחים מפני מזיקים.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן