סטודנטים – נמאס מהאופניים? ליסינג זה הצעד הבא

כמעט כל סטודנט נתקל באותה בעיה בכל יום מחדש, המאמץ לקום בבוקר לאחר משמרת לילה במסעדה או בחברת אבטחה, לאכול ארוחת בוקר חפוזה, להספיק להתקלח בזריזות ולרוץ ללימודים. אך מלבד זאת, יש גם את הקושי של הניידות ללימודים כדי להספיק להגיע להרצאה הראשונה – במיוחד אם זו הרצאה חשובה או שבודקים בה נוכחות.

האופניים – האם זה הפתרון האידיאלי?

סטודנטים כיום מעדיפים לנסוע ללימודים, לעבודה ולמקומות שונים באמצעות אופניים, ואם יש אופניים חשמליים זה בכלל פינוק. אחזקת אופניים לא דורשת הוצאה כספית גדולה, ולכן זוהי העדפה ברורה של רוב הסטודנטים. אך גם לאופציה נוחה זו, יש את החסרונות שלה – האופניים כבדים ומסורבלים כאשר צריך להיכנס איתם לרכבת או לאוטובוס, בתקופת החורף מדובר בבעיה של ממש, כמעט בלתי אפשרי לרכב על אופניים כאשר יש גשם או רוחות חזקות, ועוד חיסרון הוא כל נושא הבטיחות – לא בכל הכבישים קיים שביל אופניים, דבר המשאיר את רוכבי האופניים קרובים וחשופים יותר לסכנות הכביש.

מה שסטודנטים לא לוקחים בחשבון הוא שאופניים הם לוא דווקא האופציה הזולה היחידה עבורם, ויש פתרון שתופס תאוצה גבוהה בשנים האחרונות – ליסינג פרטי. הליסינג מאפשר להחזיק ברכב בראש שקט, ללא צורך לדאוג מהוצאות כבדות שמעבר ליכולת, או מנסיעה ברכב ישן שעלול לגרור הרבה תקלות, תיקונים והוצאות כספיות שלא נגמרות.

מה זה ליסינג פרטי

ליסינג פרטי הוא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לנסוע ברכב חדש, מבלי לשבור חסכונות או להיכנס להלוואות ענק. שיטת הליסינג עובדת כך שניתן לרכוש רכב חדש מהניילונים באמצעות תשלום של מקדמה התחלתית בשווי של 50%-15% (תלוי בסוג הרכב), ואת יתרת התשלומים משלמים בכל חודש בתשלומים נוחים לפי החלטת הלקוח.

כיום, מחיר רכב חדש יכול לנוע סביב המאה אלף שקל, אך לרובנו אין סכומים כאלו גדולים זמינים לצורך רכישת רכב חדש, לכן אנו מתפשרים על רכישת רכב יד שנייה משנתונים קודמים. הליסינג מציע לנו ליהנות משני העולמות, גם מרכב חדש וגם מתכנית תשלומים נוחה.

יתרונותיו של רכב חדש

רכב חדש זה ראש שקט, אין ספק בכך. חוץ מההנאה של נסיעה ברכב חדש עם הטכנולוגיה הכי חדשנית, הריח הנקי והחדש מהמושבים ועיצוב המודרני – מדובר גם בהנאה מנסיעה לכל מקום בארץ מבלי לדאוג מתקלות ובעיות מכניות. נוסף על כך, רוב הרכבים החדשים אינם צורכים דלק רב בהשוואה לרכבים ישנים יותר, כך שהחיסכון כאן הוא ברור.

במקום לרכוש רכב משומש מיד שנייה עם הסכום שחשבנו להוציא, פשוט פונים לחברה המציעה ליסינג פרטי , משתמשים בסכום הזה לצורך מקדמה התחלתית ויוצאים עם רכב חדש. את יתרת התשלומים פורסים בתשלומים נוחים עד 36 חודשים, לפי החלטת הלקוח. בסוף תקופת התשלומים תוכלו להחליט האם לרכוש את הרכב (את הסכום שנותר ממנו), להחזיר את הרכב, או להמשיך עם שיטת הליסינג ולהתקדם לרכב חדש של השנתון הנוכחי.

חבילות שירות כוללות ביטוח

חשוב לזכור שהוצאות על רכב אינן מסתכמות רק בקניית הרכב, או בדלק ותיקונים מכניים כאלו ואחרים, אלא גם בהוצאות שוטפות כמו ביטוחים וטיפולים שוטפים לצורך אחזקת הרכב ושמירה על כל מכלול הרכיבים.

כדי שלא תצטרכו לדאוג מחיפוש מוסך אמין שיטפל ברכבכם ולא ידרוש מחירים גבוהים או להתעסק עם השוואות מחירים של סוכני ביטוח, חברות ליסינג רבות מציעות לכם ליסינג פרטי עם חבילת שירות הכוללת גם את רכיבי הביטוח והטיפולים השוטפים הנדרשים לרכב.

כעת אתם באמת יכולים לנסוע בראש שקט לכל מקום, ובכל זמן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן