בתוך הבית או אפילו במרפסת

נגיף הקורונה הוביל לשהייה ארוכה במיוחד בבית. משום כך, ניתן לראות כיצד יותר ויותר ישראלים מעוניינים לשדרג את הבית ואת המרפסת, כך שהשהייה תהיה נעימה ונוחה ככל האפשר. כיצד גם אתם תוכלו לעשות זאת? הגיע הזמן להכיר את הטרנד החם של עולם עיצוב הפנים והחוץ – פופים מעוצבים.

שדרוג הבית: זה הזמן לעצב את הבית בצורה נכונה, עם פריט אחד בלבד

הבית שלנו הוא המצבר שלנו. למעשה, אנו שוהים לא מעט זמן בבית, אולם רבים מאיתנו מתייחסים לבית רק כמקום בו ישנים או אוכלים. מדובר בטעות, וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן ואף רצוי לעצב את הבית באופן אשר משקף את טעמכם האישי ואף מעניק תחושה של הגנה, בייחוד לאור נגיף הקורונה אשר חייב את כולנו להיכנס לבתים למשך זמן רב. הביקוש בעבור מרפסות עלה גם הוא בהתאמה, מתוך הבנה כי המרפסת היא המקום שבו ניתן להירגע, לנשום אוויר ולהתרווח. בכדי שגם אתם תוכלו לעצב את הבית בצורה נעימה ונוחה. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות פופים. למעשה, מדובר באחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, והוא מגיע אלינו היישר מתרבות המזרח. בארצות כמו הודו, ויאטנם ותאילנד ניתן לראות כמעט בכל בית פופים אשר מעניקים תחושה נעימה ומשוחררת. אם בעבר הפופים היו משעממים למדי, כיום ניתן לבצע רכישה של פופים מעוצבים אשר מכניסים עניין וצבע בתוך הבית, ואפילו במרפסת.

כיצד לבחור פופים לבית ולמרפסת?

השלב הראשון הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. באמצעות חברה מקצועית תוכלו לבחור פופים אשר הם גם נוחים אך גם מעוצבים, כל זאת במסגרת התקציב שלכם. המחיר של פופים אינו זול, במיוחד אם אתם מעוניינים לרכוש פוף גדול במיוחד אשר עמיד גם לתנאי חוץ, אולם באמצעות השוואת מחירים ניתן בהחלט להשיג הצעת מחיר נוחה אשר נעה בין 300 ₪ ועד 3,000 ₪ וצפונה מכך. במידה ואתם מעוניינים לרכוש פוף עמיד, חשוב לבחון את חומר הגלם ולבדוק היטב כי הבד אכן מתאים לשהייה בתנאי בחוץ. את רוב הפופים ניתן לכבס באופן קל ופשוט לצורך תחזוקה, ועל כן חשוב לשים את הדגש על בחירה של חומרי גלם איכותיים – מעבר לפן המעוצב אשר יכול להיות תואם לעיצוב הכללי של הבית או לחילופין “לשבור” את הצבעים, באמצעות טקסטורה אשר משתלבת בצורה נהדרת עם העיצוב הכללי ואף נותנת נקודת מבט מעניינת, בייחוד כאשר אנו מציבים את הפוף במרפסת.

מהם הפרמטרים לבחירת פוף לבית?

תהליך הרכישה של פופים צריך להתבצע בהתאם לארבעה פרמטרים: נוחות, עיצוב, גודל ופרקטיות. אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של פופים בעבור ישיבה משותפת, מומלץ לבחור בפופים גדולים ורחבים אשר עליהם יכולים לשבת שני אנשים ולעיתים אף יותר. בכדי שתוכלו להיות ממוקדים יותר בחירה, מומלץ להביט בקטלוגים אינטרנטיים אשר באמצעותם ניתן לקבל השראה לגבי העיצוב של הפוף. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, מומלץ לבחור בפוף בעל צבעים נטרליים ורגועים, ובמידה ומדובר בבית כפרי ההעדפה היא לרכוש פוף מסוגנן עם רקמה מעניינת כמו פרחים. מאחר והפופים מתאימים בעבור ישיבה שאינה זקופה, בדקו כי אתם מרגישים בנוח בזמן הישיבה וכי אתם מקבלים תמיכה לגב. כאשר אתם שמים דגש על ארבעת הפרמטרים הללו כמו גם בוחנים היטב את איכות הפוף, תוכלו לספק לבית ולמרפסת שדרוג מעניין, מפנק וכיפי במיוחד – כפי שיעידו אלפי הישראלים אשר רכשו.

המאמר בחסות סוכנות דיגיטל STG

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן