תכשיטי כסף לכבוד השנה החדשה-2020

שנה לועזית חדשה מהווה הזדמנות נפלאה לשדרג את המראה ולהעשיר את אוסף התכשיטים בדגמים חדשים המתכתבים עם הטרנדים המובילים ל-2020.
HAPPY NEW YEAR של פריטי עיצוב ססגוניים כאשר הכסף שולט ובגדול. תכשיטי סילבסטר נוצצים ואיכותיים שמעצימים את ההופעה וילוו אתכן לאורך כל השנה והלאה.
מה מייחד את תכשיטי הכסף, מהן הבשורות המובילות בזירת התכשיטים ואיך לבחור את הפריטים המעוצבים האולטימטיביים עבורכן? כל הסודות נחשפים.

הכסף הנכסף
אין ספק שתכשיטי כסף שונים במראה שלהם מתכשיטי זהב מבריקים ומביאים עמם ניצוץ מסוג אחר. לכסף יתרונות רבים: מההיבט הבריאותי, הוא נחשב לחומר אנטי מיקרוביאלי המסייע בריפוי פצעים ובמאבק בזיהומים, כמו כן, הוא מסייע בוויסות החום ומחזור הדם ומשפר את רמות האנרגיה. מהיבטים נוספים – תכשיטים אלה מאופיינים בעמידות גבוהה ובקשיחות מרשימה כך שהם יחזיקו מעמד זמן רב והתחזוקה שלהם פשוטה להפליא. תכשיט מחומר גלם זה ייראה נהדר גם כעבור שנים. כסף סטרלינג הוא הסוג הפופולארי בתכשיטי כסף – מדובר בסגסוגת המכילה דרגת טוהר של 92.5% כסף ממשקלה בשילוב מתכות אחרות כגון נחושת, שהופכות את התכשיט לקשיח ועמיד אף יותר.

חורף בשיא הסטייל
תכשיטי כסף לא מפסיקים להמציא את עצמם מחדש ומשדרגים כל מראה, בין אם קז’ואל או רשמי ומקפיצים את הלוק. מוזמנות לקבל את פניה של 2020 במגוון תכשיטים המביאים את הרקיע לעולם העיצוב ומקושטים באלמנטים השואבים השראה מהגלקסיה מכוכבים ועד רוח השמש ונטיפי קרח. הטבע המזוהה עם העונה הקרה כובש בקסמו, כולל חיבורים מיוחדים לרוח של חג המולד ושילובים מעניינים בין כסף סטרלינג לאמייל וזרקונים נוצצים במגוון צבעים.

חיבור מעניינים בתכשיט אחד
ניתן לראות מגוון מגמות אופנתיות נוספות בולטות בין התכשיטים כמו למשל: שרשראות בסגנון וינטאג’ המתכתבות עם הלך התקופה ועד שרשראות במראה עתידני יותר. בנוסף, אלמנטים השואבים השראה מהטבע כמו טיפות וחרציות. הצורניות אף היא מפתיעה בין אם מדובר בקווים גיאומטריים בלתי צפויים או בלינקים המקושרים זה לזה. האפשרויות רבות: גימור מאט או מבריק, תכשיטים עבים או דקיקים, רצועות גמישות או קשיחות, אפקט של חיתוך ותחרה וכן שילובים בין כסף לעור בצבעוניות מפתיעה..

טוטאלוק או מיקס אנד מאץ’?
ביצירת הופעה כובשת לשנת 2020 החליטו אם תרצו תכשיטים שיתכתבו זה עם זה מעבר לחומר הגלם המשותף – כסף – האם תבססו את הלוק על אלמנטים של פרחים או כוכבים, כדורים קטנים או סגנון אחיד כמו שנדליר קלאסי או מראה שכולו לבבות. אפשרות אחרת היא לייצר עניין דרך הניגודיות בין העגילים לצמידים לתליון ולבחור כל תכשיט כסף במראה קצת אחר. התייחסו גם לצבעי האיפור, לסגנון השיער וכמובן לפריטי הלבוש על מנת להתאים את התכשיטים בין אם תרצו שהתכשיט יהיה בעל נוכחות דומיננטית על רקע הבגד או להפך, יתמזג בהרמוניה עם הבגדים מבחינת קו סגנוני וצבעוניות.

התכשיט שמשדר את המסר הנכון
חפשו תכשיטים שיעבירו את התחושה הנכונה ואת הכמיהה ומשאלות הלב לשנה החדשה. בין אם לב שמזוהה עם אהבה או מפתח שאוצר את הסודות הכמוסים, פרפרים שמסמלים חופש, אלמנט של סימן שאלה לכך שאולי השנה תמצאו תשובות לשאלות שלכן ושרשראות או עגילים מקושטים באלמנטים מהגלקסיה המשדרים את זה שהכל אפשרי והשמיים הם הגבול.

מוזמנות לגלות את הכסף ופלאיו ולרכוש תכשיטים מחברה בינלאומית מובילה שמשיקה קולקציות וליינים ייחודיים ועושה שימוש בלתי שגרתי ומפתיע בכסף ביחד עם זרקונים ואלמנטים שונים. להשיק את השנה החדשה בשיק ייחודי!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן