קייטרינג חלבי לכבוד השנה החדשה

שנה חדשה מהווה הזדמנות לציין את האירוע בחגיגה מיוחדת. השקת כוסית, ברכות, פרישת החזון העסקי, פירגון ללקוחות או גיבוש לעובדים בכל תוכנית אומנותית שתרצו לשלב במסגרת המאורע. חלק בלתי נפרד מתכנון והפקת האירוע קשור לבחירת הקייטרינג ויצירת החוויה הקולינרית. מבחירת חומרי הגלם דרך השילוב בין המנות ועד פרזנטציה מעניינת.

בשנים האחרונות חוגגים רבים בוחרים באפשרות של קייטרינג חלבי לאירוע, אופציה גסטרונומית שלא מפסיקה להפתיע ולרגש. מאכלים חלביים במגוון סגנונות, מלוחים או מתוקים, קרים או חמים. פשטידות, מאפים, סלטים, פלטת גבינות ועוד שלל ווריאציות מעוררות תיאבון בגרסאות עדכניות.
ארוחה חלבית מהווה אופציה מצוינת כאשר לא יודעים אם חלק מהאורחים צמחוניים או לא רוצים לשלב בין בשרי לחלבי או להגיש פרווה וכאשר מעוניינים בארוחה קלילה יחסית בניחוח בלתי רשמי. סוג גסטרונומי זה מתאים במיוחד לאירועי מינגלינג למיניהם ואירועי קוקטייל במסגרתם האורחים מסתובבים בין העמדות או מקיימים אינטראקציה תוך כדי תנועה ובהיעדרה של ארוחה מרכזית.
ניתן לבחור בקונספט של מזנון עשיר במיוחד באירועים המתקיימים בשעות הבוקר או אחה”צ, באירועים בהם לא רוצים להעמיס ולהכביד.

צעדים בדרך לחגיגה טעימה
בגיבוש תפריט חלבי לאירוע כדאי להתייחס הן למזג האוויר והן לטיימינג של האירוע וכדאי להעדיף חומרי גלם עונתיים המשתלבים עם האקלים הנוכחי. מטעמים האופיינים לעונה הקרה לעומת מטעמים המתאימים לעונה החמה.
נפלאות הגיוון – דגש נוסף לתכנון מההיבט הגסטרונומי הוא הגיוון במנות. מומלץ לדאוג לכך שיהיו אופציות מרעננות הן למי שאוהב מאפים והן למי שנמנע ומעדיף סלטים, לשמירה על הבריאות והגזרה.
קונספט חובק עולם – דרך מעניינת לשדרג את התפריט היא לבנות מראש אירוע קונספטואלי בכיכובם של דוכני המזון או שולחן בופה למשל, לפי מטבח בינלאומי ולהציע עמדה של בר סושי בסגנון אסיאתי ועמדת פסטות בסגנון איטלקי, סלטים בניחוח ים תיכוני וכדומה. כמו כן, ניתן ללכת על גרסאות שונות של חומרי גלם מרכזיים מחציל ועד אורז ולהציע את החומרים החוזרים בקומבינציות שונות. גם אם בוחרים קישים כדאי להציע מספר קישים או פסטות שונות לבחירת האורח.
לרוב באירועים בסגנון חלבי נהוג לפנק במאפים, פיצות ופוקאצ’ות שיוצאים ישירות מטאבון אותנטי, כך שהחמימות והניחוח המבושם מתפשטים באוויר.
טרנד בהתאמה אישית – המגמה הרווחת כיום היא עמדות בהן מכינים את האוכל לנגד עיני הסועדים ואף נאפות לעיניהם. הממונים על העמדות אף מאפשרים לאורחים ליצור את המנה האולטימטיבית בעיניהם בסגנון “מיקס אנד מאץ”. למשל, להחליט איזה רוטב יהיה לפסטה או כיצד לשדרג את הסושי, איזה רוטב להוסיף לסלט וכדומה.

האסתטיקה קובעת
תשכחו מכל מה שחשבתם על קייטרינג חלבי – הוא רחוק מלהיות משעמם וכיום בבחירת פלטות מסוגננות וקומבינציות מעניינות בין חומרי גלם, רטבים ושדרוגים ניתן ליצור טעמים מסקרנים בעיצובים מרשימים. זכרו שהאורחים “אוכלים בעיניים” ולכן כדאי מראש לבחור מנות שנראות טוב ומצטלמות נהדר לאינסטגרם.
זירת הקינוחים ממשיכה את התשוקה החלבית עם נבחרת מיוחדת של קינוחים חלביים שקולעים לכל חיך ממוס שוקולד קלאסי דרך פנקוטה פירות יער אקזוטית ועד מלבי, כשגם במקרה של הקינוחים אפשר ליהנות מהעושר החלבי במגוון מתוקים בגדלים שונים המוגשים גם בכלים דקורטיביים. לכל עונה יש קינוחים המזוהים עמה בין אם פירות העונה וכדומה.

בגיבוש התפריט מומלץ ליצור אלטרנטיבה לכל אורח, בין אם מנות ארומאטיות יותר או מתקתקות יותר, מנות עם עשבי תיבול לחובבי עשבי התיבול ומנות מעודנות או עשירות להפליא, כדי שכל אחד מהנוכחים ימצא את השידוך הגסטרונומי המושלם עבורו במנה ראשונה, עיקרית ובקינוח.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן