צעצועים, לא לילדים בלבד!

freepik

ישנה אמרה שגורסת כי ההבדל היחיד בין מבוגרים וילדים זה רק במחיר של הצעצועים שלהם. והאמת שהקביעה הזאת ממש נכונה. מספיק להביט על גבר או אישה שנכנסים לחנות של גאדג’טים או מכשירי חשמל ולחזות בעיניים שלהם בורקות.

אין אישה שלא מאוהבת במכשיר שואב האבק שלה שמציל אותה בניקיונות, או לסמארט TV שלה שאיתו היא רואה את כל הסדרות, או גבר שמכור למכונת הקפה האיכותית או למסך שאיתו הוא רואה משחקים.

חווית הקנייה בדרך כלל מאוד מהנה, יש משהו קסום באפשרות לפנק את עצמך באביזרי חשמל איכותיים ולפעמים אפילו במה שנחשב אצל רבים כמותרות. לכן, כאשר באים לרכוש את המוצרים היקרים בלב ובכיס חשוב להקפיד על מספר עקרונות בסיסיים.

  1. סיבת הרכישה

בראש ובראשונה חייבים להבין את סיבת הרכישה. מדובר בדרך כלל על מוצרים יקרים ומותר לפרגן ברכישה. אבל על מנת לא לפעול באימפולסיביות שתעלה הרבה מאוד כסף, מומלץ לעצור ולשאול מה הצורך. לעיתים זה בשל מכשיר תקול שעבר זמנו ורוצים לחדש כמו מכונת כביסה, מדיח או מייבש, לעיתים זה על מנת להקל על פעולה כמו ניקיון, בישול או שאיבה. וגם אם זה למטרות פינוק והנאה זה בסדר גמור, רק לבצע את הכל עם מודעות.

  1. סקר שוק.

השפע הקיים היום של מוצרי חשמל של מותגים שונים, אין ספור דגמים ואפשרויות יוצר מצב בו ניתן להשיג איכות טובה בעד מחיר סביר. זה לא אומר שצריך להתפשר ולרכוש מוצר לא מוכר או לא אמין בשל מחיר נמוך. כי בהרבה מקרים זול יעלה יקר בסופו של דבר. הכוונה היא לרכוש מותג מוכר ומוביל אשר בבדיקה פשוטה ניתן למצוא במחיר אטרקטיבי או מבצע.  סקר שוק והשוואה של אותו מוצר/מותג עשוי לחסוך כסף רב.

  1. תכנון

נדבך נוסף באלמנט של הרכישה האימפולסיבית אותה יש למנוע הוא הרכישה הלא מדויקת. מי שרוכש מוצר חשמלי ללא תכנון נכון עלול למצוא את עצמו מופסד מכל הכיוונים. זה חשוב במיוחד כאשר רוכשים את המוצרים הגדולים כמו מקרר, מקפיא, תנורי בישול, מכונות כביסה וכד’. אם לא בודקים את מידות המיקום העתידי יש אפשרות לרכוש את המוצר הלא מתאים. כי אם יש נישה מוגבלת למיקום תנור או למקרר אי אפשר יהיה להכניס אותם בצורה נוחה ובעיקר בטוחה.
מומלץ מאוד לבדוק האם רוכשים מוצר אינטגרלי שנכנס כחלק מהארון במטבח או מוצר שעומד בחלל המטבח סתם כך. חוסר בדיקה או אי נטילת מידות יגרום לרכישה להיות ממש לא טובה כמו לגלות מאוחר מידי שהדלת של מכונת הכביסה לא נפתחת בשל מיקום צר, או טלוויזיה גדולה מידי לחלל חדר השינה.

  1. אמינות ואחריות

רכישה בטוחה היא כזאת המבוצעת ממקור אמין ומוכר. יבואן או משווק בעל מוניטין, כזה שמבטיח אחריות רשמית לאורך זמן. מקום בו ניתן לקבל יעוץ מקצועי לקבלת החלטות, שיסבירו על אופן השימוש ויהיו שם גם במידה ויש תקלות. חברה מוכרת שלא תעלם רגע אחרי הרכישה.

ניתן לצפות במבחר גדול של קטגוריות מוצרי חשמל באתר המוביל בארץ – מעבר לאתר, היכנסול קישור:

https://www.electroclick.co.il/

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן