צייד נהרג לאחר שפיל אותו צד נפל ומחץ אותו

לפעמים לצדק יש דרכים מעניינות להיגלות כמו בדיווח שהתקבל על פיל שמחץ צייד שצד אותו. הצייד תיוניס בותה סייר יחד עם צוות של ציידים שבחרו לצוד בעלי חיים גדולים (Big game hunting) כמו פילים, אריות והיפופוטמים לצורכי ספורט או מזון, כאשר הם נתקלו בעדר פילים באיזור הכפר גוואי בזימבבואה.

הפילים המאוימים תקפו את הציידים ובותה ירה לעברם כדור או שניים.

על פי הדיווח, פילה אחת הסתערה לעברו מימין והרימה אותו באוויר עם החדק שלה. צייד אחר ירה בפילה בתקווה שהיא תרפה מבותה ותברח. התברר שהירייה הייתה קטלנית אך כאשר הפילה קרסה היא נפלה לעברו של בותה ומחצה אותו למוות בנפילתה.

ציד “חוקי” של בעלי חיים גדולים מעורר מחלוקת קשה. בעוד ישנם מעט אנשים שטוענים כי לציד מבוקר יש תועלות סביבתיות, בפועל רבים מהציידים מסכנים מינים שנתונים בסכנת הכחדה. אין שום דבר ראוי או מוסרי בהתגנבות אל עבר החיות האציליות האלה במטרה להורגן. הציידים חמודים ברובים, ג’יפים ולעתים גם במסוקים כך שאין לבעלי החיים כל סיכוי נגדם.

למרבה הצער, מקרים של עשיית צדק ונקמה על ידי בעלי החיים הניצודים הם נדירים אך יש בהם כדי להזכיר לציידים כי גם הם עלולים להפוך לניצודים ולשלם בחייהם על המקצוע או התחביב האכזרי שבחרו לעצמם.

בותה, אזרח דרום אפריקני, היה צייד מוכר באיזור ואף שיווק חבילות צייד לאמריקנים עשירים. הוא נראה פעמים רבות צד בעזרת הכלבים שלו. זו אינה האבידה הראשונה לציידים השנה. אחד מחבריו של בותה, צייד בשם סקוט ואן זיל, הותקף ונטרף חי על ידי תנינים על גדות נהר לימפופו בזימבבואה בחודש אפריל. דרך Netwerk24.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן