צבירת נקודות זכות בטיסות

אם כבר רכשתם כרטיס טיסה, למה שלא תהנו מהטבות שונות? הנוסע המתמיד הוא גוף השייך לחברות התעופה, שם תוכלו למצוא הטבות שונות אליהן אתם זכאים בכל פעם שאתם טסים. אז פעם הבאה שאתם רוכשים כרטיס טיסה, הצטרפו למועדון ותוכלו לצבור נקודות ליעד הבא שלכם.

מה זה “הנוסע המתמיד”?

מדובר על מועדון הנוסע השייך לחברת אל-על, אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בארץ. המועדון כולל חמישה סוגי חברות: המתמיד, כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה. לכל סוג יש את היתרונות שלו ואת המחירים שלו. המעמד נקבע על פי קריטריונים שונים: תדירות הטיסות והמחלקה בה בחרתם לטוס. בכל טיסה תוכלו לצבור נקודות בהתאם לסוג חבר המועדון שלכם. בסופו של דבר, את הנקודות ניתן להמיר לטיסה בחינם, רכישה בדיוטי פרי בעזרת הנקודות, לינה בבתי מלון בארץ ובחו”ל ועוד… כמות הנקודות אותה תצברו בכל טיסה משתנה אך ורק בהתאם למחיר הכרטיס, ולא בהתאם למרחק הטיסה. מי שמוציא יותר כסף צובר יותר נקודות.

איך מצטרפים למועדון “הנוסע המתמיד”?

כדי להצטרף לחבר המועדון של הנוסע המתמיד כל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה ולחכות שיגיע אליכם כרטיס “Fly Card”. כמובן, ניתן גם להתקשר לשירות הלקוחות של חברת אל-על ולקבל הכוונה עד לקבלת התוצאה הרצויה. מיד לאחר ההרשמה שלכם תוכלו כבר להתחיל לצבור נקודות. עוד יתרונות של כרטיס Fly Card בא לידי ביטוי גם ברכישות שאתם עושים בארץ. תוכלו לממש את ההטבות שלכם ולהמיר את הנקודות שלכם גם כדי להנות מארוחה במסעדה טובה, בשביל קניות בשופרסל, שופינג, שדרוג המחלקה בא אתם טסים, ביטוח נסיעות לחו”ל, השכרת רכבים ועוד מגוון אפשרויות שיהפכו את הטיול הבא שלכם להרבה יותר משתלם!

צבירת נקודות – מה עליי לדעת?

כמו שכבר ציינו, בכל פעם שתבחרו לטוס אל-על תהיו זכאים לנקודות – זה היתרון של הנוסע המתמיד. אבל, גם לנקודות האלה יש תוקף. אם אתם טסים פעם ב 5 שנים, אולי לא יהיה לכם הכי משתלם להחזיק בכרטיס, אלא אם כן אתם בוחרים להשתמש בהטבות של הכרטיס לקניות בארץ. התוקף של צבירת הנקודות עומד על 3 שנים מזמן קבלת הנקודות. ככל שכרטיס הטיסה יהיה יקר יותר, כך תצברו יותר נקודות. יש מעמדות בנוסע המתמיד, ככל שתטוסו יותר, ולמקומות יקרים יותר כך המעמד שלכם בחברה יעלה ותוכלו לצבור יותר נקודות. חישוב הנקודות משתנה בהתאם למחיר הכרטיס ולמעמד שלכם בחברה. כמו כן, גם המחלקה אותה בחרתם, זמן הטיסה ועוד, יכולים להשפיע על סך צבירת הנקודות שלכם. מימוש הנקודות מתבצע באופן ישיר בכל זמן אותו תבחרו, ובכל מקום המקבל את כרטיס ה Fly Card. מעכשיו אתם יכולים לטוס ובאותו זמן כבר לחשוב על הטיסה הבאה שלכם!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן