עידן בן אור: קידום אתרים ימשיך להיות אפיק פרסום משתלם

כיום אנו חיים בעידן שבו דברים כל הזמן מתפתחים, כך שבעוד כמה עשורים מראה של רכבים מעופפים יהיה טריוויאלי בדיוק כמו מראה של ציפורים נחות על קו חשמל, ועל כן רק נכון לשאול לאן צועד עולם השיווק, ואם נדייק, לאן צועד תחום קידום אתרים, ופה אנו באים לומר שגם אם מגוון אלגוריתמים חדשים יתווספו לתמונה וגם אם האתר העתידי יהיה הרבה יותר חכם ומרשים ממה שכיום ניתן לחלום, הוא עדיין ימשיך להיות אחד מאפיקי השיווק היותר רווחיים, ואף מאוד ייתכן שיותר מהיום. מדוע? להלן מספר סיבות מעניינות:

הקצה קיים – פשוט מושכים!

כיום אנשים נוטים להיכנס לרשת האינטרנטית עבור כל חצי שאלה וצורך, וזאת בשל הסיבה הפשוטה שאנשים התרגלו לחיים הטובים – התרגלו לעובדה שבאמצעות מספר הקלקות בודדות מקבלים מידע נקודתי ומקצועי, ועל כן כל שנותר לעשות זה רק למשוך את אותם לקוחות אופציונליים פנימה לאתר. שנדגים? אם אדם מברר לגבי תזונה נכונה ולכם יש עסק לממכר תוספי תזונה, “רק” צריך להופיע בראש תוצאות החיפוש, כך שאותו לקוח פוטנציאלי יבצע היכרות ראשונית עם בית העסק ואט אט ישתכנע לסגור עסקה. מכאן שאם נביט כמה שנים קדימה, יהיה זה הגיוני לצפות לכמות יותר גדולה של אנשים שמחפשים תשובות ברשת ושמעדיפים רכישה מקוונת, וכאן עידן בן אור מוסיף שגם יהיה מרתק לעבוד עם כלי האופטימיזציה העתידיים, כך שאם אלו שקיימים כיום מובילים לתוצאות מרשימות, הרי ששווה לחכות לבאות.

פחות שעושה הרבה יותר

במקום לרכוש חנות חדשה ולשלם חשמל, משכורות, שכירות וארנונה, מומלץ לפתוח ברשת האינטרנטית אתר עסקי, כזה שיהיה לא פחות פופולארי מחנות שממוקמת בכיכר העיר. עם זאת, אם לא תקדמו את האתר, ניתן לשכוח מכל ההשקעה ולהשלים עם העובדה ש”החנות נעולה”. מצד שני, אם רק תשקיעו הן באתר איכותי והן בקידום מקצועי, תזכו להזרים לחנות הווירטואלית אינספור לקוחות (ללא תחושת עומס), תוכלו ללא מילים להוביל את הלקוחות לסגור עסקה, להציע פריטים משלימים מבלי להישמע חלקלקים, להציע ללקוח הנחה עוד לפני שהוא חשב לבקש, לאגור לידים עבור הקולקציה העתידית, להעניק ללקוח שירות איכותי נטול טעויות – תוכלו לשרת הרבה יותר לקוחות, לסגור הרבה יותר עסקאות ולהשקיע רבות במוניטין החיובי של בית העסק, ופה נחדד שדברים שעובדים טוב לא מחליפים, אלא רק מייעלים.

בינה מלאכותית שיווקית

אם נביט קדימה, נמצא שהבינה המלאכותית עומדת לעשות מהפך חיובי במגוון תחומים בחיים, וכבר כיום ברור כיצד היא עתידה להשפיע על תחום השיווק. מכאן שאם נחזור לקידום אתרים, נסיק שאם כיום הקידום האורגני נצמד למגוון מהלכי אופטימיזציה, הרי שהבינה המלאכותית עומדת לא רק לסייע בתחום, אלא גם להוזיל עלויות ולקצר זמנים. מבקשים מסקנה? קבלו שתיים: כיום קידום אתרים מהווה אפיק שיווק רווחי וחשוב ביותר, ובהחלט יש למה לחכות.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
דניאל

תודה מאמר מאוד איכותי, לומד ממך הרבה. דניאל מאשטאג דיגיטל https://hashtag-digital.co.il/

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן