משתמש? משתמשת? הקול שלך חשוב

מרכז גולד לטיפול בהתמכרות לקנאביס גאה לשלב את ישראל ב-GDS, סקר הסמים הגדול בעולם, מטעם מכון המחקר של פרופסור אדם ווינשטוק מאוניברסיטת UCL לונדון. הסקר הוא אינטרנטי ואנונימי ועם סיום המענה עליו, יקבל כל משתתף משוב אישי על מצבי הסיכון אליהם הוא חשוף וכלים מעשיים להפחתת נזקי שימוש עתידיים.

הסקר מהווה חלק ממחקר שיחשוף את הרשויות ואת גורמי הטיפול בישראל לשיטות אבחון וטיפול שהוכחו כיעילות במצבי שימוש לרעה והתמכרות, מניסיונן של מדינות מובילות בעולם. המחקר יסייע במיפוי קבוצות סיכון, בחינת ההשפעה של יישום גישות מערכתיות על יעילות הטיפול בצרכני סמים והנגשה של כלים המפחיתים את החשיפה למצבי סיכון.

צוות החוקרים העולמי של (GDS (Global Drug Survey  מאמין שחשוב להפיץ מידע מקצועי, אותנטי ולא משוחד המשלב קולות מהשטח של צרכני הסמים, עם ידע מחקרי עדכני. מרכז גולד הצטרף לצוות החוקרים מתוך אמונה שהשיח הפתוח והלא שיפוטי שהם מקדמים יסייע רבות בהפצת מידע מדויק ורלוונטי, בהעלאת המודעות לגורמי הסיכון ובהפחתת הנזקים הנלווים לשימוש בסמים, עבור היחיד, כמו גם עבור החברה בישראל. בשנים האחרונות מעל 750,000 משתמשים ברחבי העולם נטלו חלק במחקר. בסקר הנוכחי ישתתפו למעלה מ-30 מדינות.

תמצית המסקנות תפורסם לציבור, בהמשך יתכנו  פרסומים נרחבים יותר של התוצאות במחקרים ובכתבי עת, תוך הגנה על האנונימיות של משתתפי הסקר ע”פ כללי האתיקה של אוניברסיטאות UCL (לונדון), UNSW (סידני) ו-Queensland  (בריזבן).

יחידים, מוסדות וארגונים אשר מעוניינים להשתתף בסקר מוזמנים לפנות למרכז גולד לטיפול וגמילה מהתמכרות לקנאביס:

[email protected] | 054-6880377  דודי גולד 

אתר: goldcenter.org.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן