מומחי חברת ביהיפ ממליצים לקרוא את 5 הספרים האלה על מנת להבין ולהצליח בתחום השיווק

אם הגעתם לכאן, זאת אומרת ששמעתם על המושג “MLM” ואתם מתעניינים בו. אז קודם כל ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון!

אנו מאמינים בכך, שלבנות עסק על ידי שיווק רשתי בעולם שאנו חיים בו הוא אחד ההשקעות הנכונות וחכמות ביותר שאפשר לעשות, בעיקר כשמסתכלים על מה שקורה בכלכלה של היום.

אז נכון שהכול נשמע טוב ויפה, אבל על מנת להצליח בתחום השיווק הרשתי צריך להבין בכלל מה היתרון בזה ולהפנים שהצלחה מגיע עם ידע, השקעה ובעיקר שזה לוקח זמן. ובואו נהיה כנים, רוב האנשים חיים בבועה כל כך נוחה ולא באמת רוצים לצאת ממנה.. אז למה כל זה בעצם?

ביקשנו מחברת ביהיפ  העוסקת בשיווק בינ”ל ברשת, להמליץ למעוניינים בינכם על כמה ספרים שיעזרו לכם בתחילת דרככם ויעזרו לכם להצליח ולשגשג.

כנסו לעמוד הפייסבוק של חברת ביהיפ >> Bhip

All You Can Do is All You Can Do by Art Williams

ארט וויליאמס, אינו רק סופר אלא מנהל כיום את אחת חברות  השיווק הרשתי הגדולות ומצליחות ביותר בעולם בשם פרימריקה. ארט עוסק ומעמיק בדרך הנכונה להשגת הצלחה על ידי שיווק רשתי ובכללי בחיים. אחד הציטוטים המעניינים ורלוונטיים ביותר בספרו היינו “חלומות הם הדלק שמציתים את התשוקה”. הספר שלו מאוד מרתק, מספק כלים שיעזרו לכם ללמוד את תחום השיווק הרשתי לעומק ובנוסף לכך, אין דבר טוב יותר מלקבל טיפים ישירות מאדם שהתעשר והצליח אשר מוכן לשתף את סודותיו.

 Mach II With Your Hair on Fireby Richard Brooke

אין ספק שהספר הזה ישאיר אתכם פעורי פה. חשוב להבין ששיווק רשתי הוא לא רק מקצוע אלא אורח חיים וההסתכלות עליהם. מסיבה זו, קחו בחשבון שלא יהיה קל לקרוא את הספר של הסופר ריצ’רד ברוק. הוא יידע לנווט אתכם ולנמק מה גורם לכם לא להיות במקום שבו דמיינתם את עצמכם.

אך אל דאגה, הוא לא רק מעביר ביקורת אלא גם נותן את הפתרון! הספר מתמקד בעיקר במוטיבציה עצמית והפנמה. ומה הכי טוב? ריצ’רד ברוק הסופר מדבר אליכם בגובה עיניים. אתם תלמדו איך לביים, להפיק ולככב בסרט של חייכם.

You Can Have It All by Mary Kay Ash

מארי קאי, הסופרת של הספר הזה היא אגדה בפני עצמה ואחת היזמיות המצליחות ביותר בארצות הברית . היא התחילה לבנות את רשת השיווק הרשתי שלה כאשר היא הייתה אם חד הורית לשלושה ילדים. מכיוון שהיא הייתה חדורת מטרה, הייתה מוכנה להשקיע בלמידה ורצתה לעבוד קשה, היא הצליחה להפוך את חברתה לחברה ששווה מיליארד דולרים ויחד עם זאת משקפת את הערכים שעליה היא גדלה ובהם היא מאמינה. מכיוון שהיא מאוד רוצה לעזור לאנשים ומבינה מה זה להגיע ממקום של מצוקה, היא החליטה לכתוב את הספר הזה על מנת לחזק כל אדם שמתעניין לעסוק בשיווק רשתי ולהוכיח שלא צריך כוחות על או לוותר על ערכים על מנת להצליח.

Your First Year in Network Marketing by Mark Yarnell

הספר “השנה הראשונה שלך בשיווק רשתי” שנכתב על ידי מארק יארנל, הוא סביר להניח בין הספרים הטובים ביותר אשר יתארו לכם את איך השנה הראשונה שלכם תראה כאשר תתחילו לעסוק בשיווק רשתי ומה אתם הולכים לעבור. הספר יכין אתכם לכל הצעדים, אתגרים, מכשולים והצלחות שאתם הולכים לחוות בשנה הראשונה. אתם תלמדו בין היתר איך להתמודד עם דחיות ואיך לצמוח וללמוד מהם. בנוסף, הספר יציג לכם תסריטי מכירה שונים שבהם תוכלו להיעזר. בנוסף שווה לכם לדעת, שכשתצטרפו לחברה שעוסקת בשיווק רשתי, אתם תוכלו להיעזר בכלי במומחים שעובדים שם. כך למשל חברת B:hip שעוסקת בתחום בישראל, מציע לכל סוכן חדש כלים, שעות התייעצות עם סוכנים בכירים טיפים להצלחה.

The Unemployed Millionaire: Escape the Rat Race, Fire Your Boss and Live Life on YOUR Terms! by Matt Morris

חשוב לציין שספר זה, הוא אינו עוסק רשמית בשיווק ברשת. יחד עם זאת וכפי שציינו בפסקאות הקודמות, שיווק רשתי הוא אינו רק מקצוע אלא גם סגנון והסתכלות על החיים. הספר מציג עקרונות והלך רוח של הנהגה והיא הדרך הנכונה לממש את השאיפות שלנו מבלי למעוד על הדרך. בנוסף מט מוריס הסופר, משתף באסטרטגיות וטכניקות על מנת שתקדמו את עצמכם ואיך להשתמש בכך כאשר אתם עוסקים בשיווק רשתי.   

תמונת שער:  Dominika Roseclay ,Pexels

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן