מבחר אטרקציות במרכז להינות יחד עם הילדים

כאשר אנו שומעים את המילים אטרקציות במרכז, לרוב נחשוב בעיקר על הקניונים הגדולים, אך האמת היא שבמרכז יש המון אפשרויות נהדרות לימי בילוי עם ילדים. אצלנו בפורטל קרמל יש הצעות והמלצות רבות לפעילויות נהדרות באזור המרכז. מאמר זה יתמקד ברעיונות של אטרקציות של ילדים באזור הנהדר והנפלא הזה.

חדרי בריחה משפחתיים

חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה נהדרת לבילוי משפחתי קצר. אזור המרכז שופע בחדרי בריחה שונים ומגוונים וזו אכן אחת מתוך מגוון אטרקציות במרכז שמאוד כדאי להגיע אליה מידי פעם. באזור יש ריבוי של חדרי בריחה מכל מיני סוגים ותוכלו תמיד לחדש. ולמי שלא היה אף פעם בחדר בריחה, מומלץ מאוד להתנסות. זוהי שעה נהדרת בה תצטרכו למעשה לצאת מהחדר לאחר שתפתרו יחד חידות מגוונות המלוות בסיפור אתגרי במיוחד.

פעילויות לאוהבי האקסטרים

עוד המלצה מבית פורטל קרמל היא על פעילויות האקסטרים אשר מאוד נהוגות בצפון ובדרום, והגיעו גם למרכז. תוכלו לדוגמא לקחת את הילדים לפארק האתגרים בחולון בו יש מגוון פעילויות אקסטרים ספורטיביות כמו חץ וקשת, טיפוס אתגרי פיינטבול, סנפלינג ועוד המון אטרקציות נהדרות למי שאוהב אדרנלין. זוהי בהחלט אחת האטרקציות במרכז שכדאי להגיע אליה. אטרקציה במרכז אשר משלבת גם אקסטרים היא הלייזר טאג שנמצא גם הוא בחולון, בו למעשה תתחלקו לקבוצות, לכל קבוצה תהיה משימה מלחמתית אשר תצלחו בעזרת רובאי הלייזר שתקבלו.

חווית קטיף לכל המשפחה

משפחות אשר מחפשות להנות מקטיף ולא לנסוע רחוק מידי, מוזמנות להנות מקטיף ירקות חקלאיים ברעננה. תוכלו לקטוף גזרים, תפוחי אדמה, עגבניות ותותים. כמובן כל ירק ופרי לפי העונה. זו בהחלט אטרקציה במרכז אשר שונה מאוד מנוף העירוני והיא מאוד מהנה וכיפית למשפחות.

לונה פארק, לגו פארק ומה שבניהם

אם אתם נמצאים במרכז כמובן שאי אפשר לפספס את אחד ממתחמי הפארקים האתגריים כמו לונה פארק אשר נמצא בתל אביב, סופרלנד אשר נמצא בראשון לציו או הלגו פארק שנמצא בחולון. בכל אחד מהם ניתן להנות מאטרקציות נהדרות לכל המשפחה ומתקנים לגילאים שונים מאתגרים יותר או מאתגרים פחות. אך אין ספק שאלו בילויי חובה בקרב ילדים ומשפחות.

סיור תרבותי במרכז

במרכז הארץ יש גם מוזיאונים רבים שניתן לבקר בהם. אפשר לבקר במוזיאון הפלמ”ח ולחזור אחורה בזמן אל תקופות ישנות. ניתן לבקר במוזיאון תל אביב לאומנות אשר טומן בתוכו אומנות בת זמננו. אפשר לחזור אחורה אל קום המדינה וללמוד על כך במוזיאון היכל העצמאות ולאחר מכן להמשיך למוזיאון ארץ ישראל הנהדר והותיק. וזו רק הרשימה הקצרה מבין שלל המוזיאונים באזור זה.

לסיכום, גם במרכז יש כל כך הרבה מה לעשות עם ילדים, לא חייב לנסוע רחוק כדי להנות מבילוי של מספר שעות. לפעילויות נוספות תוכלו להיכנס לאתר www.karamel.co.il ולקבל עוד רעיונות

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
הצגות ילדים

אנחנו במשפחה מבלים עם הילדים בהצגות ילדים, לדעתי זה בילוי מושלם.

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן