למה יש כפתורי שיתוף באתרי פורנו?

צפייה בפורנו און ליין היא פעילות עם השלכות מורכבות לרוב הצופים: מרגשת, מעוררת רגשות אשם או מסקרנת. ועדיין, גם כאשר מדובר באנשים פתוחים ביחס למין, מדובר בפעילות פרטית במיוחד. רוב האנשים יעדיפו להפגין במרכז העיר עירומים לפני שישתפו ברשתות החברתיות קישור לסצינת הפורנו האחרונה בה צפו (“זוג לסביות יהודיות מרביצות תורה”. זו רק דוגמה!). למעשה, אם אתם חוששים שתשתפו בטעות תוכן מאתר פורנו לרשת החברתית שלכם אתם לא לבד. זה אחד החששות הגדולים של משתמשים ברשתות חברתיות.

ועדיין יש כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות – פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ואחרות מתחת לכל וידאו בכל אתר פורנו לשיתוף וידאו כמו פורנהאב או רדטיוב. המדיניות של הרשתות החברתיות הגדולות בהן פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ואחרות בכלל אוסרת פרסום של תכני פורנו.

נשאלת השאלה למה להציע לאנשים לשתף תכנים שהם לא מעוניינים לשתף, לרשתות חברתיות שאוסרות לפרסם תכנים כאלה.

משתמש ששאל את השאלה הזו באתר “רדאיט” קיבל תשובה מעניינת: “גם אם מדובר במבוכה אדירה בשבילך, עדיין זה פרסום מצוין לאתרי הפורנו”. משתמש אחר הזכיר שיש פלטפורמות חברתיות שמקבלות בברכה פרסום של פורנו כמו רדאיט או טאמבלר. אך תשובה זו לא מספקת הסבר סביר כאשר מדובר ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר.

גריון האל, שמפעיל את אתר הפורנו Abby Winters מאז שנת 2000, סיפק תשובה יותר מקצועי ב-Quora:

  • “פורנוגרפים יודעים את מה שמפעילי אתרים יודעים: גוגל מדרג גבוה יותר דפים שמשותפים ברשתות חברתיות
  • רוב אתרי הפורנו מפעילים פרופילים ברשתות חברתיות אך עיקר ההפצה שלהם מתבצעת בזכות אנשים שמשתפים תכנים
  • גם אם חלק זעיר מהמשתמשים באתרים אלה משתפים תכנים ברשתות חברתיות עדיין היקף התנועה עשוי להיות משמעותי.

קשה לדעת כמה משתמשים אכן טעו ושיתפו בטעות תכני פורנו ברשתות החברתיות למבוכתם הרבה. צריך לזכור כי גם כאשר לוחצים על כפתורי שיתוף נפתח חלון חדש בו אתם מתבקשים לאשר את השיתוף. על כן, רוב השיתופים המביכים קורים כנראה כתוצאה מהדבקות קישורים שגויות וחוסר תשומת לב. וזה עלול להיות מאוד מביך.

על כן, מתיחת 1 באפריל של פורנהאב הייתה כה מרושעת: הם הציגו למשתמשים הודעה מזויפת בנוסח “תודה על השיתוף” והסבירו כי הם החלו להתנסות בתכונה חדשה המשתפת וידאו אוטומטית לרשתות החברתיות של הצופים. לא כולם צחקו.

כפתורי שיתוף באתרי פורנו

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן