כל מה שחשוב לדעת על מצבר לקטנוע

קטנוע הוא אחד מכלי הרכב הכי פופולאריים בישראל ובעולם. לקטנוע נקודות דמיון רבות עם האופנוע, אך הוא נבדל ממנו בצורה, המאפשרת לרוכב להצמיד את ברכיו זו לזו ולהניח את כפות רגליו על תחתית כלי הרכב, בניגוד לאופנוע עליו נוסעים עם רגליים פשוקות. מחירם הנמוך יחסית של קטנועים הופך אותם לכלי רכב מועדף בקרב בני נוער וצעירים, שעוד לא צריכים להסיע משפחות שלמות בכלי הרכב שלהם ויכולים להסתפק בכלי שמביא אותם בזריזות ממקום למקום. גם בקרב האוכלוסייה הבוגרת ניתן למצוא רוכבי קטנועים, שנהנים מהיתרון שלהם ככלי רכב שמשתחל בין רכבים אחרים גם בפקק הגדול ביותר ושניתן למצוא לו חניה כמעט בכל מקום.

העלויות של אחזקת קטנוע הן פחותות מעלויות תחזוקה של רכב פרטי אך בכל זאת, יש כמה דברים שאסור להזניח בו אם רוצים להמשיך וליהנות ממנו לזמן ממושך. אחד החלקים החשובים ביותר הוא מצבר לקטנוע, אותה סוללה שלרוב נוטים לשכוח מקיומה ונזכרים בה רק ברגע שבה היא מסתיימת. אם יש לכם קטנוע ואתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם עומדים לצאת לדרך ומגלים שהמצבר מרוקן או שהוא תקול והקטנוע שלכם לא מניע, רצוי שתבדקו אחת לכמה חודשים ותנסו לאתר נזילות, מכות וסדקים, שעלולים להשבית את המצבר.

מצבר לקטנוע עד הבית

במידה והקטנוע הוא כלי הרכב היחיד שלכם, יתכן וייווצר מצב בו תגלו שאתם צריכים להחליף מצבר אך אין לכם אין להגיע אל החנות או אל המוסך. במקרה כזה רצוי להשתמש בשירות של מצבר לקטנוע עד הבית, שמאפשר לכם להישאר במקומכם ולקבל את המצבר מידי מכונאי רכב מוסמך שאף יתקין אותו ויבדוק את תקינותו.

לא כל המצברים יכולים לשמש כמצבר לקטנוע. יש סוגים שונים של מצברים שכל אחד מתאים לכלי רכב אחר. בנוסף, גם בתוך הנישה של מצברים לקטנוע תוכלו למצוא מצברים של מותגים שונים, הנבדלים זה מזה במחיר ובאיכות שלהם. כדי לעשות את הבחירה הנכונה ביותר מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לכוון אתכם למצבר שמתאים לסוג הקטנוע שלכם, הדגם ושנת הייצור. כדאי לבצע סקר שוק ולברר איזו חברה מציעה את המצברים הטובים ביותר, במחיר הנמוך ביותר וכמובן, אם היא מציעה שירות של מצבר לקטנוע עד הבית.

אם בחרתם לקנות מצבר משירות של מצבר לקטנוע עד הבית, וודאו כי המצבר יגיע אליכם תוך זמן קצר ככל הניתן. לפעמים מדובר בטווח זמן של עד כמה שעות, מה שמאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות ולעלות לכביש עם הקטנוע שלכם והמצבר החדש.

בכל מקרה, בררו לגבי משך האחריות שמגיעה עם המוצר ואם הזמנתם שירות עד הבית וודאו כי המכונאי מוסר לכם את הפרטים המלאים על המוצר שרכשתם.

מעוניינים לקנות מצבר לקטנוע? בקרו באתר https://bestmatsberim.com של לירון מצברים!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן