טריפל בתנאים הנוחים לכם

היום איננו יכולים לתאר את חיינו ללא אינטרנט, סלולר, טלפון קווי וטלוויזיה. אנו משתמשים באינטרנט כדי לעבוד ולשלוח אימיילים חשובים, באמצעות הטלפון אנו שומרים על קשר עם הקרובים לנו והטלוויזיה משמשת אותנו לשעות הפנאי שבהן אנו רואים את התכניות האהובות עלינו במגוון רחב של נושאים: בישול, תחרויות ריאליטי, מדע וטכנולוגיה ועוד. אך פעמים רבות אנו צריכים להשוות מחירים כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר. בדיוק בשביל זה אפשר ליהנות היום מאתר להשוואת מחירים שהוא גם נוח וידידותי למשתמש.

לפני שסוגרים עסקה, נכנסים לאתר

מחפשים חבילת טריפל, אך לא יודעים מה מתאים לכם? רוצים להעביר טלפון קווי כדי להתקשר לחו”ל במחירים נוחים? הכירו את smartcut, האתר שישווה לכם את המחירים בלחיצת כפתור בודדת. אז מה מיוחד בו כל כך? בואו נראה:

  • מחירים מעודכנים – המחירים באתר מתעדכנים לעתים קרובות, כך שאתם יכולים להבחין בחבילות זולות ומשתלמות לפני כולם. מומלץ להתעדכן מדי פעם במחירים השוטפים, ואולי אף לשקול לשדרג את החבילה הקיימת.
  • מגוון רחב של קטגוריות – באתר ניתן להשוות מגוון רחב של קטגוריות: טריפל, אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה, סלולר ואפילו חברות ברי מים. כך שכבר לא צריך להתקשר לכל חברה וחברה בנפרד כדי לקבל הצעות מחיר.
  • מקבלים מידע מדויק – בלחיצת כפתור על כל הצעת מחיר, קיימת אפשרות לקבל מידע על השירות שאתם מעוניינים לרכוש. לדוגמה, אם אתם מחפשים ספק ותשתית אינטרנט, תוכלו לקבל מידע רלוונטי כמו נתוני גלישה במגה בייט או מידע על תשתית האינטרנט.
  • טלפון מהיר להתקשרות – בחרתם את החבילה המבוקשת? אינכם צריכים לחפש את הטלפון ברחבי האתר. מספר הטלפון מופיע בפרטי החבילה שאתם מעוניינים לרכוש, נגיש ונוח לכולם.
  • המלצות על חבילות – אם באמת הסתבכתם בבחירת החבילה ואין לכם מושג מה אתם רוצים, באתר מופיעות המלצות שונות על החבילות. מדובר בדרך כלל בהמלצות חמות, זולות ומשתלמות המתאימות לכל כיס.

חברה לדוגמה

באתר איכותי להשוואת מחירים, תוכלו להשוות בין החבילות השונות שמציעה החברה. כך למשל, אם אתם מחפשים חבילה של סלקום TV, תוכלו בעמוד המיועד לסלקום ולבחון את המחירים השונים. תוכלו להחליט אם אתם מעוניינים בחבילה זולה של 69 שקלים לחודש לחצי שנה, או בחבילה יקרה יותר בעלות של 258 שקלים לחודש. כדאי לשים לב שלא כל חבילה זולה משתלמת להרגלי הצריכה שלכם. כך למשל, חבילת בסיס זולה יחסית אינה מתאימה למשפחה גדולה. עם זאת, חבילה שנראית יקרה ממבט ראשון, כוללת למעשה מגוון רחב של שירותים ותכנים, לדוגמה: היא מיועדת ל-3 מנויים לפחות, VOD ללא הגבלה, ממיר HD, מקליט סטרימר, תשתית וספק של אינטרנט בנפח של 1,000 מגה בייט, 2 קווי סלולר, טלפון קווי ללא הגבלה ועוד מגוון רחב של הטבות.

היכנסו למידע נוסף על סלקום TV, ותוכלו לצאת עם חבילה משתלמת לכל המשפחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן