טכניקות קידום בגוגל שלכל בעל אתר כדאי להכיר

קידום אתרים במנועי החיפוש בכלל ובפקט בגוגל, הינו תחום עיסוק מורכב ודינאמי המתאפיין במידה רבה של אי וודאות בכל שלב בביצוע העבודה. זאת, בנוסף לשינויים מהירים יחסית וחדים המתבצעים מעת לעת על ידי מנועי החיפוש בעצמם. השינויים הללו נועדו לשפר את תוצאות החיפוש ולספק לגולש את המענה המתאים והנכון ביותר עבורו, כאשר הוא מחפש מוצר או שירות. מקדמי אתרים, ובעיקר האיכותיים והמנוסים שבהם, פיתחו עם השנים טכניקות שונות המסייעות להם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלהם. אילו טכניקות קידום בגוגל עשויות לסייע לכל בעל עסק לקדם את אתר האינטרנט שלו במעלה הדירוג? מה המשמעות של שימוש בטכניקות קידום יעילות? להלן התשובות.

ביטויי חיפוש חדשים ועדכון עמודים

טכניקות קידום ובניית אתרים הן למעשה קבוצת פעולות שבסיומן אמורות התוצאות שהאתר מייצר להשתפר מאד. אחת הטכניקות היותר מוצלחות, הינה מעקב מתמיד אחרי העמודים באתר. לכאורה, כל עמוד או מספר עמודים נועד לקדם מילה או ביטוי במנועי החיפוש. אבל לא אחת קורה שבדיקה פשוטה מגלה שהגולשים מחפשים דווקא ביטוי או מילת חיפוש שונים ממה שהמקדמים תכננו. מילת חיפוש או ביטוי כזה הם אוצר בלום, שכן הם מעידים על צורך ממשי של הגולשים. מתן מענה לצורך הזה יסייע לשפר במידה רבה את יחס ההמרה באתר.

טכניקה חשובה נוספת הינה עדכון מתמיד ושוטף של התכנים באתר. ככל שהתוכן מעודכן יותר, כך הגולשים באתר ירגישו בטוחים יותר להשאיר בו את הפרטים שלהם. אתר המספק לגולשים מידע ישן או לא רלוונטי, יגרום להם קרוב לוודאי לנטוש ולא לחזור אליו לעולם. מידע אמין ועדכני יקרום לחלק מהם להשאיר פרטים ולהתקדם לקראת סגירת עסקה. הדבר נכון הן התחומים טכנולוגיים שונים והן בתחומים פיננסיים, כדוגמת הלוואות לעסקים או משכנתאות.

התאמה למובייל ושיפור המהירות

השיפור המהיר בטכנולוגיה הפך את הטלפונים הניידים לאמצעים המובילים בגלישה במנועי החיפוש. המחשב הביתי כבר מזמן הפך לבלתי רלבנטי, וגם המחשבים הניידים איבדו את הבכורה. התאמת האתר לגלישה במובייל הפכה, לפיכך, להכרח. ככל שההתאמה של האתר למובייל טובה יותר, כך המיקומים שלו במנועי החיפוש ישתפרו. טכניקה חשובה נוספת לקיום בגוגל הינה שיפור המהירות של האתר, קרי מהירות הטעינה שלו והאפשרות למעבר קל ומהיר בין העמודים. ואולם להבדיל משאר הטכניקות שהוזכרו לעיל, מדובר במלאכה שחייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע. מהירות טעינה גבוהה עשויה להיות ההבדל בין גולש שנטש את האתר, לבין גולש שביצע המרה.

הטכניקות שהבאנו כאן מהוות חלק מזערי מתוך כלל הטכניקות שכל אחת מהן עשויה לשפר מאד את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש. ככל שמקדם האתרים מיישם מספר גדול יותר של טכניקות יעילות, הוא משפר את הסיכויים של האתר לגבור על המתחרים שלו בקרב על תשומת ליבם של הגולשים.

תמונה: Pexels ,Caio Resende

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן