חופשה משתלמת באילת

בחירת יעד החופשה, תלוי במידה רבה בנטיות האישיות של מי שאמורים לצאת אליה. חופשה באירופה נועדה בדרך כלל לסיור וביקור באתרים היסטוריים, או ביקור באתרי נופש המציעים מגוון רחב של פעילויות. כך גם חופשה במקומות אחרים. שנועדה בעיקר לשינוי אווירה, לסיפוק הסקרנות ויצר המציצנות של התייר העולמי בכלל, והתייר הישראלי הסקרן, הביקורתי והאנרגטי בפרט. ואולם לא אחת מתגלעים ויכוחים בין בני המשפחה, הן בהקשר לבחירת יעד החופשה, הן בכל האמור באופי החופשה והן באשר למטרות שלה.

שלא במפתיע, בחירה בעיר אילת כיעד החופשה עשוי להניח את דעתם של כל המעורבים בוויכוח. העיר אילת טומנת בחובה שילוב מנצח בין מבחר גדול של אטרקציות, מקומות בילוי, אתרים אטרקטיביים ומעניינים ואפילו בילויים בלתי שגרתיים בעליל, כגון טיולי ג’יפים או סיורים מסביב לעיר ובאתרים היסטוריים ואתרי טבע מעניינים. באשר למגורים באילת, ההוצאה עבורם מהווה הוצאה משמעותית בפני עצמה, וניתן למצוא חלופות מעניינות למגורים בבית מלון. יאניס, חברה המתמחה בהשכרת דירות באילת, עשויה לספק את הפתרון הטוב ביותר והמתאים ביותר, הן לתייר הישראלי והן לתייר מחו”ל, שאיננו מעוניין לשהות במקום הומה והמוני כמו מלון, וליבו חפץ בחופשה איכותית, ייחודית ומעניינת באחת מדירות הנופש המוצעות באילת

יאניס ואתרים המציעים דירות נופש

אחת הדרכים היותר מעניינות למצוא דירת נופש בכלל ודירת נופש באילת בפרט, היא שימוש באתרים ייעודיים, דוגמת אתר בוקינג קום, המציע מוצרים ושירותים ייחודיים בתחום. ואולם מי שמעוניין למצוא דירת נופש איכותית, מאובזרת היטב וממוקמת באזורי הנופש האיכותיים ביותר בעיר, חייב להסתייע באתרים כגון בוקינג אילת ( bookingאילת) ואתרים אחרים המציעים דירות להשכרה באילת, או לחילופין אכסניות באילת אשר השהייה בהן עשויה להוזיל את הנופש ולהותיר מספיק ממון שיאפשר למצות טוב יותר את ימי החופשה. אם בחברות איכותיות המציעות דירות להשכרה באילת מדובר, הרי שהאתר של יאניס השכרת דירות (Yaniss apartments) נמנה עם הטובים והמוכרים באילת. האתר כאמור מציע דירות להשכרה לטווח קצר, העונות למגוון רחב של דרישות ובטווח רחב של מחירים.

השכרת דירות באילת – על מה ולמה

הרצון לצאת לחופש וליהנות ממנו כדבעי, משותף לכל אדם באשר הוא, והישראלי המצוי איננו חריג בעניין זה. עם זאת, ישראלים רבים אינם מעוניינים להעביר את ימי החופשה שלהם במקומות המוניים, יחד עם קהל גדול של אנשים. במקרים רבים, בעיקר בעונות הבוערות של הנופש, המספר הגדול של נופשים בכל מקום עשוי להפוך למטרד. ראשית, מדובר בלא מעט רעש, שכל כמה שעובדי המלון מתאמצים, הם לא מצליחים להפסיק אותו לחלוטין. בעיה נוספת שעלולה להתעורר, קשורה בהמתנה האין סופית בתור לארוחת הבוקר, הצהריים או לארוחת הערב. אמנם מרבית התיירים בישראל ובעולם מוכנים להסכין עם הדבר הזה, ולוקחים אותו בקלות כחלק מהחוויות של הנופש באילת. עם זאת, בלא מעט מקרים החוויה מחזירה, בעיקר את התייר הישראלי למוד הניסיון, שנים אחור לטירונות בצבא או לקורסי ההכשרה השונים. שם המתנה בתור היא עניין שבשגרה. אבל ככל שהדברים אמורים בנופש, אין להם ממש עניין בהמתנה ארוכה בתור, ועוד כזאת שתמורתה הם משלמים במיטב כספם.

בנוסף, יש משפחות הכוללות מספר גדול של אנשים, המעוניינים לשהות ביחד ולהעביר את כל החופשה בצוותא. הדבר איננו מתאפשר בדרך כלל בבתי מלון, שבהם ניתן לאכסן מספר מוגבל של נופשים בחדר אחד. בילוי משותף, לפיכך, איננו ממש אפשרי, אלא אם מוסיפים סכום כסף נוסף ושוכרים אולם למשפחה. אבל אם עושים את החשבון הנכון, מגיעים מייד למסקנה כי חופשה באילת שתניב את ההנאה המרבית למשפחה ולילדים, היא חופשה שבה החוקים והמגבלות החלים על תיירים השוהים במלון אינם מתקיימים. דירות לשכרה באילת עונות בדיוק על הדרישות האלה, ומאפשרות לשוכרים למצות עד תום את החופשה ואת אווירת היחד המשותפת לבני המשפחה או לקבוצת החברים שיצאה לחופשה ביחד.

דירות באילת לקבוצת חברים

אבל דירות באילת להשכרה, מהוות פתרון הולם לא רק למשפחות, אלא גם לקבוצות חברים המעוניינים להעביר חופשה משותפת בצוותא. בשנים האחרונות קנתה לה שביתה צורת בילוי מועדפת חדשה – מפגשי מחזור של חברים מבית הספר התיכון, מהתנועה, מהצבא או מקבוצות כאלה ואחרות של אנשים שלא התראו מזה עידן ועידנים. גם במקרים האלה, בילוי החופשה במלון, גורם לאבדן הערך החברתי של החופשה. אכסניות באילת, לעומת זאת, אינן מציעות תמיד את רמת הנוחות הנדרשת, בעיקר אם מדובר באנשים בוגרים יחסית, שמזמן עברו את הגיל שבו הם יכולים לישון על הרצפה, בשק שינה או על מיטת שדה מתקפלת. דירות להשכרה באילת מהוות, לפיכך, את הפתרון האולטימטיבי. באשר לבישולים אין מה לדאוג, ניתן לרכוש בצוותא את המוצרים ולהכין יופי של ארוחה בצוותא. לחילופין, ניתן פשוט להזמין אוכל מוכל. אחרי הכל, אילת היא עיר קטנה אבל יש בה הכל מכל כל, ומזון מהיר לסוגיו השונים בוודאי לא חסר בה.

השכרת דירות באילת – להפוך כל חופשה למשתלמת

כאמור, אחד היתרונות הגדולים בהשכרת דירות באילת ובכל מקום אחר למעשה, טמון בהוזלה המשמעותית של הנופש. כאמור, המלונות באילת מגבילים את מספר הנפשות בכל חדר. דירות להשכרה באילת אינן מגבילות את מספר הנפשות, ובכל אופן לא באופן שבו בתי המלון נוהגים. התוצאה היא, שמעבר לערך החברתי של חופשה משתלמת באילת, הרי שחופשה כזאת חוסכת, פשוטו כמשמעו, סכומי כסך גדולים. הסכומים האלה יכולים לשמש לבילויים ואטרקציות במהלך החופשה, או סתם לעריכת קניות בקניון מול הים או במקומות אחרים. כך ניתן לצאת גם לחופשה משתלמת וגם לנצל את המחירים הנמוכים להדהים של הביגוד, ההנעלה, מוצרי הקוסמטיקה ומוצרי החשמל בעיר אילת, שכולם ניתנים לרכישה בלא מע”מ, כלומר בהנחות המתחילות משבעה עשר אחוזים, שהם סך כל המע”מ שהחסך בכל קנייה.

יאניס השכרת דירות (Yaniss apartments) – העסקה הכי משתלמת בעיר

יאניס השכרת דירות היא אחד הגופים המציעים את המגוון הרחב ביותר של דירות באילת. המגוון כאמור מאפשר לכל שוכר פוטנציאלי למצוא בדיוק את הדירה אותה הוא מעוניין לשכור. ניתן למצוא באמצעותה דירות בכל גודל ובאיכויות משתנות – החל בדירות באיכות גבוהה ואד לדירות באיכות מצוינת ומעולה. הדירות של יאניס ממוקמות באזורים הטובים והיפים ביותר באילת, קרוב לכול אבל עדיין במרחק המבטיח שקט ורוגע, כשחוזרים לדירה אחרי בילוי, או כשמעוניינים סתם לחטוף נמנום אחרי הצהריים בלי הפרעה ובלי הרגשה של לחץ והטרדה. כאמור, הדירות האיכותיות של יאניס מאימות למשפחות גדולות אם לצירוף של כמה זוגות הורים עם ילדים ובלעדיהם, או לקבוצות של חרבים שדווקא הבילוי המשות, הוא המטרה העיקרית של החופשה שלהם. אפשר לשיר ביחד קריוקי, לשחק או להשתולל ולחזור, ולו רק לכמה ימים, לימי הילדות והנערות ההולכים ומתרחקים.

אם יש לך עניין לארגן חופשה חלומים למשפחה, לקבוצת משפחות או לחברים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת אנשי המקצוע המיומנים של יאניס השכרת דירות (Yanissappartments) יסייעו לך בהתאמת הדירה למטרות ולצרכים שלך, ויארגנו עבורך את החופשה הנעימה והמתאימה ביותר. זאת, במחירים שפויים שיסייעו לנתב את הכסף שהוקצה לחופשה, למטרות ת אחרות ולשיפור אמיתי של הנופש.

צילום 123RF

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן