הטפטים חזרו! איך לקנות טפטים ב2020 וממה להימנע?

מי שעוקב אחרי עולם עיצוב הבית בלונדון או בניו יורק יודע כבר את מה שמעצבי הפנים שם יודעים – הטפטים חזרו ובגדול! גם הסטטיסטיקה של החיפושים עבור הביטוי “טפטים” באתר פינטרסט מראה כי הם גדלו בשנה האחרונה ב41%. מטוטלת העיצוב נעה מעיצוב מינימליסטי שוב אל העיצוב המקסימליסטי ואין כמו טפטים כדי לקחת אותו אל האקסטרים או להתאים אותו בצורה מדויקת לטעם האישי שלך.

עם זאת יש פער בין מה שמופיע במגזינים ובתוכניות הטלוויזיה לבין השימוש האישי אצל צרכנים פרטיים שלרוב חוששים מהיכולת שלהם לבחור עיצוב שהם לא יתאכזבו ממנו מאוחר יותר או כזה שבאמת יתאים לריהוט ולחלל שלהם וכמובן שקיים גם החשש מהתלייה עצמה של הטפטים. הטיפ המשמעותי ביותר למי שמעוניין לרכוש ולתלות טפטים הוא תשומת הלב לגודל החלל. העיקרון הוא פשוט: חלל גדול, תבניות גדולות, חלל קטן, תבניות קטנות. בחללים גדולים נרצה טפטים עם נוכחות, כאלו שיש להם אמירה משמעותית. אך אם תשתמשו באותו טפט לחלל קטן, העיצוב יכול להיות עוצמתי מדי לחלל ולהשתלט עליו. מצד שני תבניות קטנות מדי לחלל גדול יכולות להיראות מאוד עמוסות ורעשניות וליצור הרגשה של מדי.

חשוב לזכור כי טפטים מעוצבים הם סוג של אומנות, כזו שמצריכה השקעה משמעותית בתלייתם ובהסרתם. טיפ נוסף שיכול לסייע מאוד במניעת חרטה או בהתאמה מירבית בין הטעמים שלכם לבין התוצאה הוא רכישת גליל אחד מהעיצוב הרצוי ותלייה שלו עם נעצים או בכל צורה אחרת, באופן זמני, לאחד הקירות בחלל. השאירו את הטפט שם למספר ימים ותסתכלו עליו באור הבוקר או הצהריים, תחת התאורה בשעות הערב ותוודאו שאתם באמת מתחברים לעיצוב ולהרגשה, אם לא אז תנסו גליל עם עיצוב אחר. אם כן, אז לכו על זה ועצבו את כללות החלל. רק חשוב לא להשתמש בגליל הניסיוני בעת ההדבקה משום שתרצו שכל הגלילים בהם תעשו שימוש יהיו עם מספרים סידוריים עוקבים כדי למנוע פערים בצבע או בעיצוב. אמנם הקרבתם גליל אחד לבדיקה אך הוא סייע לכם לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

חשוב מאוד להיעזר במקצוענים בעת ההתקנה, אינכם רוצים שהפעולה הטכנית תפגע בעיצוב החלל ואם נהיה כנים, אז אלא אם יש לכם ניסיון רב בעבודות דומות, כנראה ששכר הלימוד של התקנה בכוחות עצמכם יהיה יקר מדי. ואולי טיפ אחרון לסיום – אם אתם כבר הולכים על טפטים אז תהיו נועזים ותבחרו כאלו עם אמירה עיצובית מורגשת. כבר לקחתם את הסיכון אז למה להתפשר?

 

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

“””חוקי שתייה ונהיגה עבור ישראל.
“”
עוד מוות טרגי וחסר טעם. ילד צעיר, חף מפשע, שהוכה על ידי נהג בהשפעתו – אילון שלו-אמסלם ז””ל.
כשאתה שותה אתה מאבד את היכולת להתמקד ולתפקד כראוי. יחד עם היותו מוסח ומהיר, הנהיגה תחת השפעת אלכוהול היא אחת משלושת הגורמים המובילים לתאונות דרכים וניתן להימנע ממנה בקלות. השתמש תמיד בנהג ייעודי אם אתה הולך לשתות.
אפילו בריכוזים נמוכים מאוד אלכוהול פוגע בשיפוט שלך, זמן התגובה, כישורי הנהיגה, הראייה ואף עלול לגרום לשינה.” עו”ד נהיגה בשכרות חיים אליה

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן