מתברר כי גברים שמעדיפים נשים חכמות כבנות זוג מאריכים חיים

נשים חכמות

כאשר שואלים גברים מהן התכונות הנחשקות באישה אידיאלית לטעמם אינטליגנציה לא תמיד מככבת במקום הראשון. מתברר כי יש להם סיבה מצוינת לשנות את סדר העדיפויות שלהם ולהעדיף נשים חכמות כבנות זוג לטובת אריכות חיים.
זה לא סוד שאינטלקט גבוה יכול לעזור לכם בחיים, אך על פי מחקר חדש, אישה חכמה יכולה להאריך את תוחלת החיים של בן זוגה, כמו גם לסייע במניעת שטיון.
במסגרת ניסוי בו נבדקו תאומים זהים התגלה כי לסביבה האנושית שלנו יש השפעה מכרעת על היכולות האינטלקטואליות.
החוקרים טוענים כי גברים שקושרים את חייהם בנשים חכמות חיים חיים ארוכים ושמחים יותר והם פחות נוטים לסבול ממחלות כמו אלצהיימר או שטיון.
המחקר הרפואי מגלה כי משחק במשחקים שמגרים את היכולות האינטלקטואליות יכול לסייע במניעת המחלות האלה. באופן דומה אפשר להניח כי בת זוג שמגרה לכם את האינטלקט כדרך קבע עשויה לשמש גורם חיובי בכל מה שנוגע ליכולות הקוגנטיביות שלכם.

“על מנת לחיות חיים ארוכים יותר מומלץ לגברים לשאת נשים חכמות”, אמר פרופ’ לורנס וואלי מבית הספר לרפואה באוניברסיטת אברדין.
מחקרים הראו כי נערות שמתגאות באינטליגנציה שלהן גדלות להיות נשים עצמאיות ומצליחות. ואילו נערים שמתגאים באינטליגנציה שלהם נוטים יותר בבגרותם לטפח מערכות יחסים בריאות עם נשים ויוצרים סביבה משפחתית נעימה יותר עבור בנות זוגן ומשפחתם.

עצוב שגם היום עדיין יופיה של אישה נחשב בעיני רבים הרבה יותר מאשר האינטלקט שלה אך המחקר הזה מגלה כי גברים חכמים שמחשיבים את האינטליגנציה של בנות זוגם ירוויחו בגדול, כמו גם החברה.

תמונה ראשית: Pierre Lognoul cc-by-nd

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן