איך מכינים קוקטיילים קולינאריים בשנת 2018

בשנת 1939 נהגה הקוקטייל “בלאדי מרי” וכלל בנוסף לאלכוהול גם מיץ עגבניות, תבלינים ורטבים שונים. הקוקטייל מהווה דוגמא קלאסית למשקה אלכוהולי שכולל אלמנטים משמעותיים של קולינאריה ומעורבבים בו גם אבות מזון נוספים. בשנת 2018, קוקטיילים קולינאריים הם כבר עניין שבשגרה. ברים ופאבים רבים ברחבי הארץ והעולם בוחנים שילובים מעניינים בין שתייה לאוכל במסגרת תורת המיקסולוגיה. אם אפשר לערבב משקאות עם משקאות אחרים, אפשר לערבב איתם גם אוכל.

ברמנית מתרגלת מזיגה

בישראל של היום, הסצנה הקולינארית מפעפעת ורעיונות חדשים מופיעים כפטריות אחרי הגשם, וזה לא פוסח גם על עולם האלכוהול וחיי הלילה אותו לומדים במסגרת קורס ברמנים בבית ספר לברמנים. אם מעניין אתכם לדעת יותר, קורס ברמנים בבית ספר לברמנים יקנה לכם ידע תיאורטי וידע פרקטי בדבר קוקטיילים וערבוב של משקאות.

קוקטיילים קולינאריים

תבלינים, ירקות ופירות הם דוגמאות למרכיבים מעולם המזון שהולכים טוב בקוקטיילים. דמיון ויצירתיות הם כלים חשובים כשרוצים ליצור משקה מעניין. אין באמת גבולות למה שניתן להכין, רק חשוב להיות בעל הידע התיאורטי וחוש הטעם המדויק, שידע לעשות את ההתאמות הנכונות וידאג לאיזון הטעמים. במובן הזה, מי שיוצר קוקטייל חדש עם טעמים שונים, המשלב בין אלכוהול לבין קולינריה, פועל כשף לכל דבר.

סדנאות קוקטיילים

בבית הספר לברמנים בר מאסטר מעבירים סדנאות קוקטיילים לימי גיבוש, ימי הולדת, אירועי חברה, מסיבת רווקות ומגוון אירועים נוספים בהם תרצו לארח ברמן מקצועי שיגיע עד לבית העסק עם כל הציוד המקצועי הנדרש, יעביר לכם ולעובדים בעסק חוויה מדהימה בה כולם נהנים מאוד, שותים ומתרגלים הכנת קוקטיילים קולינאריים וקוקטיילים מוכרים וטובים.

ברמן מוזג לכוס

נוכל לקחת מספר דוגמאות על מנת להמחיש את הקונספט המדובר. קוקטייל גזר תפוח, שכולל וודקה גריי גוס תפוז, מיץ גזר, מיץ תפוזים, תרכיז סוכר ומיץ לימון. קוקטייל ויסקי שמבורד שכולל ויסקי ג’ים בים לבן, ליקר שמבורד, סירופ רספברי מונין, מיץ תפוזים, מיץ לימון ומיץ קרנברי (חמוציות). קוקטייל בושמילס ספייסי שמשלב ויסקי בושמילס, מיץ תפוחים וסירופ ספייסי מונין. ניתן להכין קוקטיילים עם וודקה, קוקטיילים עם וויסקי ועל כל בסיס אלכוהולי אחר. עופו על האפשרויות, התנסו בעוד שילובים מעניינים, ועם קמצוץ מזל וקורטוב ידע – תוכלו ליצור משקאות מעולים.

ברמנית מתרגלת סחיטה להכנת משקה

איך לומדים להכין קוקטייל קולינארי?

לרוב, האפשרות הטובה ביותר היא לשלב בין תיאוריה לבין פרקטיקה. חשוב לקבל ידע בסיסי לכל הפחות בדבר הכנת קוקטיילים בשביל להבין איך זה עובד בפועל. בשלב הבא מתחילים להכין קוקטיילים ולהתנסות בשילובים. העבודה בהכנת הקוקטייל תפתח אתכם לטעמים חדשים ומפתיעים, כיוונים קולינאריים ואלכוהוליים לא צפויים ותיתן לכם אינספור רעיונות חדשים. המוח יתחיל לפעפע כשהגוף יתחיל לשתות ולהתנסות.

בית ספר לברמנים המעביר קורס ברמנים וסדנאות קוקטיילים יוכל לתת מענה מקיף לשלל הצרכים הרלוונטיים להכנת קוקטייל קולינארי עדכני. נוכל לקחת כדוגמא את בית הספר הוותיק “בר מאסטר” שמשלב ידע תיאורטי, ניסיון מעשי, סטאז’ ועבודה בברים ופאבים חיים ואמיתיים במהלך הלימודים. הבית ספר מעביר גם קורס ברמנים שלם ומקיף וגם סדנאות ספציפיות המתמחות בקוקטיילים והכנתם.

עוד דוגמאות לקוקטיילים קולינאריים

באתר של בית הספר לברמנים “בר מאסטר” ניתן למצוא מתכונים רבים לקוקטיילים מעניינים. מה דעתכם על קוקטייל המשלב וודקה אבסולוט וניל, ליקר פסיפלורה פסואה, שנאפס תפוח, תרכיז סוכר ומיץ תפוחים סחוט? ואם אתם אוהבים שקדים ומרציפן, אז אולי קוקטייל אמרטו אשכוליות, הכולל אמרטו, סירופ לוונדר מונין ומיץ אשכוליות אדומות סחוט.

קוקטילים

באמת שאין סוף לכמות האפשרויות והשילובים שניתן לעשות בין אלכוהול לבין אוכל. ככל שנעמיק בניסוי ונפתח לטעמים חדשים, נוכל לקבל השראה ורעיונות משל עצמנו. עולם הקולינריה הישראלי נמצא בשיאו וכולל השפעות עדכניות מכל העולם. הזרועות הארוכות של התהליך הזה מגיעות גם לברים ולפאבים שרוצים ליצור קוקטיילים מקוריים. קיימים גם ברים שמתמחים בקוקטיילים באופן ספציפי ומקומות רבים שמנסים להתאים בין מנות מסוימות לבין קוקטיילים מסוימים, שלדעתם הולכים ביחד מבחינת שילוב הטעמים. אנחנו תמיד בעד התנסות ורעיונות חדשים. למה לא בעצם?

לבירור פרטים ורישום לקורס ברמנים הקרוב, לחצו כעת: http://www.barmaster.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן