איך לשדרג את האירוע שלכם?

דוכני מזון של taste it
אם נכנסתם לכתבה הזו, אתם בוודאי מבינים את המועקה שעלולה להתלוות להפקה ולתכנון של אירועים. אתם עומדים בפני הפקה של טקס מכונן ומרגש, אבל טובעים ב"ים" ההיצע הקיים בשוק. הדבר היחידי שאתם בטוחים לגביו הוא שהאירוע שלכם חייב להותיר חותם, להיות מושקע וייחודי. דוכני מזון לאירועים יוכלו להבטיח לכם חגיגה ססגונית, ייחודית ובעיקר – טעימה. הדרך לדרכם של החוגגים עשויה בהחלט לעבור דרך קיבתם.

דוכנים לאירועים – המדריך למתחילים

גם כאן מדובר בתעשייה שלמה עם מגוון רחב מאוד של אפשרויות. הסירו דאגה מליבכם, כל אחד יוכל למצוא לעצמו מענה בהתאם לעדיפויות טעמו. לכן, כאשר אתם נמצאים בשלב תכנון האירוע, הקציבו לעצמכם תקציב לכל קטגוריה, ועגלו אותו כלפי מעלה. כך תוכלו לוודא שאתם לא חורגים מהתקציב, אלא לכל היותר – מרוויחים עודף כלכלי.

לאחר שהקצבתם לעצמכם תקציב מתאים לתחום הקייטרינג, צאו לטיול במחוזותיה של הרשת הווירטואלית. אתם תיחשפו אל דוכנים לאירועים רבים הקיימים בשוק, דוכנים בשריים, דוכנים חלביים כמו דוכני כנאפה, דוכני מילקשייק ודוכני וופל בלגי, דוכני בר לאירועים ודוכנים רבים נוספים.

רשמו בצד מהם הדוכנים המועדפים עליכם ועברו לשלב התכנון הבא: התאמת הדוכנים לקהל היעד שלכם. היוועצו בקרובי משפחה ובחברים, שכן הם יכולים להוות סנן נהדר. שאלו אותם לגבי העדפותיהם הקולינריות ומה לדעתם ישדרג את האירוע שלכם ויהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח.

בהמשך, אם מדובר באירוע גדול יותר, נסו לפענח את המעגלים הרחבים יותר. מהו טווח הגילאים הממוצע ומה סביר להניח שקבוצות הגילאים הללו יעדיפו.

כך תיצרו לעצמכם רשימת אין ואאוט ומתוך רשימה זו כבר יהיה הרבה יותר פשוט לסנן כדי לבחור בר לאירועים שיהיה מושלם עבורכם.
להזמין עגלת קפה לאירועים
סביב הקפה התפתחה כבר תרבות שלמה, והוא יכול להוות נושא בפני עצמו למאמר אחר שלם. מחקרים מוכיחים את סגולותיו של הקפה וכי שתייה מתונה של מספר כוסות קפה ביום תורמת לשיפור הבריאות. הארומה של הקפה הטרי והניחוח שהוא מפיץ כבר נהיו לשם דבר ולחלק בלתי נפרד מתרבות האכילה והשתייה שלנו. בר קפה לאירועים יכול להוסיף לכל אירוע. הקפה מחמם אותנו בימים קרים, מזריק לנו אנרגיה בימים מנומנמים ועייפים ואפילו מקרר אותנו בימי קיץ רותחים בצורתו הקפואה. אם אתם מעוניינים להזמין עגלת קפה לאירועים שלכם, תוכלו להיות בטוחים כי כל אחד ימצא מענה למשקה המועדף עליו, שכן אפשרויות הקפה הן עצומות. דוכן איכותי שיתופעל בידי בריסטה מקצועי יספק לכם משקאות קפה שנטחנו מפולי קפה טריים ומשובחים, כמו אספרסו וקפוצ'ינו, חליטות תה, משקאות אייס כמו אייס קפה ווניל ומשקאות מגניבים נוספים.
דוכן גלידה לאירועים – הקינוח המושלם למסיבה
אם מישהו אומר לכם שהוא לא אוהב גלידה, היזהרו כי ייתכן שהוא משקר להם. גלידה היא קינוח הקיץ המושלם, בין אם היא מוגשת לכם על מקל, על גביע מסוגנן או בצלחת מפוארת. גם המבוגרים שבחבורה מתרגשים לשמע צליל משאית הגלידה המבשר לכל דיירי השכונה כי היא הגיעה. ובינינו, אנחנו טורפים גלידה גם בחורף או בכל עונות השנה, מסיבה אחת פשוטה – היא טעימה, מנחמת ומלטפת את החך שלנו. דוכן גלידה לאירועים ישדרג את האירוע שלכם במתיקותו או בחמיצותו, איש איש בטעמו יחיה. מה שבטוח שכל אחד ימצאו לעצמו את הגלידה האהובה עליו מהמבחר הקיים, גלידות פירות אקזוטיות, מטעמי שוקולד ווניל או שדרוגי גלידה מטריפים כמו מילקשייק או פרישייק על בסיס גלידות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן