מכונת קפה ביתית לכל כיס

לישראלים יש חוש טעם אנין בכל הנוגע לקפה – תרבות הקפה הישראלית מפותחת ביותר, ומעבר למגוון בתי הקפה וסוגי הקפה השונים המגיעים לארץ, יותר ויותר אנשים בארץ קונים מכונת קפה ביתית מסוג זה או אחר, על מנת ליהנות מקפה משובח ביותר גם בנוחיות הבית, ולא רק בבתי קפה ומסעדות. בעוד שוק הקפה המקומי והעולמי מפותחים ביותר, ניתן למצוא מגוון סוגים רחב של מכונות קפה ביתיות, כאלו המתאימות לכל כיס ולכל צרכן קפה, על פי כמות הזמן והמאמץ שברצונו להשקיע על מנת לקבל את כוס הקפה הביתי המשובח שלו. להלן מספר הצעות למכונות קפה ביתיות המתאימות לכל כיס –

מקינטה – הסוג הפשוט ביותר של מכונות קפה ביתיות הוא כמובן המקינטה המפורסמת – מכונת קפה ידנית, פשוטה, קלה ונוחה להפעלה. בפועל, מדובר במיכל קטן אותו מניחים על הגז, כאשר חלקו התחתון מכיל מים וכאשר אלו מתחממים ומתאדים הם עוברים דרך שכבה של קפה דחוס, ומשם אל החלק העליון בו מצטבר קפה טרי ומשובח. ניתן למצוא מקינטות בטווחי מחירים של עשרות עד מאות בודדות של שקלים, כתלות בגודל ובמספר כוסות הקפה שמספקת כל הרתחה.

מכונות להכנת קפה באמצעות קפסולות – אחד הסוגים הנפוצים ביותר של מכונות קפה ביתיות בארץ הוא מכונות המופעלות באמצעות קפסולות קפה. את הקפסולות רוכשים לרוב במגוון טעמים וארומות, ומדי תקופה יש לחדש את מלאי הקפסולות. חשוב להבין כי גם בתוך הקטגוריה של מכונות הפועלות באמצעות קפסולות קיים טווח רחב יחסית של מכונות ומכשירים שונים. טווח זה נע החל ממחירים של כמה מאות בודדות של שקלים (בכ 500 שקלים תוכלו כבר למצוא מכונות קפה פשוטות יחסית הפועלות באמצעות קפסולות) ועד למחירים של אלפי שקלים. חלק ממה שקובע את המחיר הוא האביזרים הנלווים לאותה מכונה, דוגמת פיה להקצפת חלב וכד’.

מכונות קפה אוטומאטיות – קטגוריה נוספת (ולרוב יקרה יותר) של מכונות קפה ביתיות היא זו של מכונות אוטומאטיות. מכונת קפה ביתית אוטומאטית תהיה לרוב יקרה יותר מאשר המכונות הזולות יותר בקטגוריה של הקפסולות, כאשר כאן מדובר במכונה משוכללת אשר עושה עבורכם הכל – החל מטחינת פולי הקפה ועד לסינון המים ומזיגת כוס אספרסו איכותית ביותר. כאן מדובר כבר לרוב במכונות המזכירות את אלו של בתי הקפה – מכונות ביתיות אמנם, אך האיכותיות שבהן עושות עבורנו את רובו המכריע של התהליך באופן מהיר ביותר, ובסופו מתקבל קפה איכותי אשר אינו נופל מאלו של בתי הקפה הנחשבים ביותר

מכונות ידניות – את מכונות הקפה הביתיות הנחשבות והיקרות ביותר ניתן למצוא לרוב בקטגוריית המכונות הידניות. כאן, בדגמים מסוימים, מדובר במכונה אשר מהווה גרסה מוקטנת של מכונות האספרסו המסחריות אותן תמיד ניתן לראות בבתי הקפה. בדיוק כמו במכונות אלו, במכונה הביתית אנחנו יכולים לטחון את הפולים במטחנה המצורפת, להכניס את הקפה הטחון לידית ואותה אל הפתח הייעודי, להזרים מים רותחים וכן הלאה, בדיוק כמו הבריסטה בבית הקפה. גם התוצאה המתקבלת היא כמובן קפה משובח ברמה של בית קפה, כמו גם חוויית הכנת קפה ייחודית וחסרת תחליף.

להזמנת מכונת קפה הכנסו לאתר קפה ורו https://www.vero-cafe.co.il/ המציע מגוון מוצרי קפה איכותיים. לקטלוג מכונות קפה הכנסו לקישור הבא.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן