לימודי נדל”ן – מה כולל התחום ועבור מי הוא מיועד?

עולם הנדל”ן הפך בעשור או שניים האחרונים לנחלתם של אינספור משקיעים, יזמים, ספקולנטים למיניהם וגורמים שונים המוצאים דרכים יצירתיות להרוויח בשוק הנדל”ן, הן זה המקומי והן בשווקי נדל”ן במדינות אחרות. מאחר ותחום זה התפתח כל כך בשנים האחרונות, נוצר סביבו גם תחום לימודים לכל דבר ועניין, המכונה באופן כללי – “לימודי נדל”ן”. בעוד אינספור נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, נרשמים מדי שנה לקורס נדל”ן או מסגרת לימודי נדל”ן אחרת ומורחבת יותר, מעניין לסקור את התחום החדש הזה, ולנסות ולהבין – מה בדיוק כולל תחום לימודים זה ועבור מי הוא מיועד?

כל המתעניינים ובעלי המוטיבציה לפעול בתחום – עבור מי מיועד קורס נדל”ן?

נתחיל דווקא עם השאלה השנייה – עבור מי מיועד קורס נדל”ן זה או אחר? מיהו קהל היעד של התחום הכללי של לימודי נדל”ן כפי שהוא מועבר כיום בישראל?

ובכן, באופן כללי ופשטני יחסית ניתן לומר כי לימודי נדל”ן מיועדים לכל גבר או אישה בוגרים המתעניינים בשוק, וספציפית עבור בעלי המוטיבציה המספקת לפעול בשוק, בצורה יצירתית זו או אחרת.

אם מנסים לתת תשובה מעט מפורטת ומעמיקה יותר, יש להתחשב במסלולים ובקורסים השונים המועברים בתחום. קורסים מסוימים מיועדים ליזמים בנשמתם, המעוניינים לפעול בתחום באופן עצמאי ויצירתי, לנסות ולגייס משקיעים ולהוציא לפועל מיזם נדל”ן זה או אחר. קורסים אחרים, דוגמת קורס תיווך (קורס המכין לקראת הבחינה מטעם רשם המתווכים הנדרשת לצורך קבלת רישיון תיווך) מיועדים בעיקר לאנשים המעוניינים לרכוש את רישיון התעסוקה המדובר ולעסוק במקצוע מוגדר ומוסדר היטב, במקרה זה – תיווך נדל”ן.

כלומר, כפי שניתן להבין מהדוגמאות הפשוטות שהובאו לעיל, התחום של לימודי נדל”ן רלבנטי עבור קשת רחבה ביותר של אנשים, כאלו המעוניינים להיות עצמאיים לצד כאלו אשר שכירים בנשמתם, עבור משקיעים בעלי הון וממון רב כמו גם עבור האדם הפשוט המתעניין בשוק הנדל”ן ומכוון גבוה…

באופן כללי, אם אתם מתעניינים בתחום ומעוניינים באמת להעמיק את הבנתכם וידיעותיכם בנושא, ובטח שאם אתם מחזיקים במוטיבציה מספקת על מנת לנסות ולפעול במסגרת השוק – לימודי נדל”ן הם המקום בשבילכם!

מסלולים וקורסים עיקריים במסגרת לימודי נדל”ן

 לאחר שהבנו טוב יותר עבור מי בכלל רלבנטי תחום הלימודים המכונה באופן כללי – “לימודי נדל”ן”, ניתן לפנות ולנסות להבין טוב יותר מה כולל תחום זה בפועל.

ובכן, כמובן שסוגים שונים של קורסי נדל”ן מועברים במקומות ומוסדות לימוד שונים, וננסה לסקור כאן את הסוגים העיקריים של קורסים בתחום, אלו שניתן למצוא בבתי הספר המובילים בתחום זה –

אחד הקורסים הפופולאריים ביותר במסגרת לימודי נדל”ן בשנים האחרונות הוא קורס יזמות נדל”ן. מטרתו של קורס זה היא הענקת הכלים הנדרשים לתלמידות ולתלמידים על מנת להצליח לצאת ולפעול בשוק הנדל”ן בצורה מושכלת ומחושבת, כזו אשר תאפשר להם להוציא עסקאות של ממש אל הפועל, אך לעשות זאת בצורה זהירה ומחושבת מראש. במסגרת קורס זה נלמדות אסטרטגיות פעולה שונות ומושם דגש על נקודות ספציפיות וחשובות אשר מתגלות תמיד כרלבנטיות עבור יזמים ומשקיעים.

במסגרת קורס יזמות נדל”ן מורחב ניתן לקבל את המידע והכלים הנוגעים ליזמות נדל”ן מצד אחד, ולעבור הכנה מעמיקה לבחינת רשם המתווכים, על מנת לקבל רישיון תיווך ולעסוק בשוק גם מזווית זו. קורס מורחב זה שם בידי התלמידים מערך כלים נרחב ואפקטיבי לפעול בשוק בדרכים שונות ולבסס קריירה ארוכת טווח בעולם הנדל”ן.

כאמור קיימים גם קורסים המכינים לקראת תעסוקה מקצועית ומוגדרת בעולם הנדל”ן, דוגמת קורס תיווך או קורס יועצי משכנתאות. קורסים אלו מיועדים יותר עבור המעוניינים ברכישת מקצוע בתוך עולם הנדל”ן, מקצוע יציב ובטוח יחסית עם אפיק תעסוקה עתידית אטרקטיבי ביותר.

קורס נדל”ן מעניין נוסף הרלבנטי במיוחד כיום, בעידן הגלובאלי בו אנו חיים, הוא קורס המתמקד בשוק הנדל”ן האמריקאי, ובעסקאות נדל”ן בחו”ל באופן כללי. רבים בוחרים לנסות להצליח בשווקי נדל”ן זרים (מחוץ לישראל) וקורס זה מעניק את הכלים לפעול בזירת הנדל”ן גם במדינות אחרות וספציפית בארצות הברית.

לסיכום, לימודי נדל”ן הפכו פופולאריים מאוד בארץ בשנים האחרונות, ולא בכדי. מדובר בתחום הכולל מגוון קורסים שונים אשר מקנים ידע וכלים מסוגים שונים, הן למעוניינים לפעול כיזמים או משקיעים בשוק, והן למעוניינים במקצוע מסודר ומוגדר בעולם הנדל”ן.

היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים והתרשמו מהמגוון הגדול של קורסים להשכלה פיננסית בפריסה ארצית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן