facebook_pixel
Uncategorized

קורע: גורי אלפי מדגים איך עושים פרסום מגזרי

איך פונים למגזרים שונים בעולם הפרסום? כיצד למשל פונים לנשים חרדיות ללא דוגמניות, או לבני העדה השומרונית? גורי אלפי עונה על כל שאלות אלה ורבות נוספות בפרק החדש של "גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום".

וגם: איזה מגזר ג. יפית הכי אוהבת? מה עושים עם שועל שנושך את הילדה הקטנה? ואיך הצליחו לשכנע את הדוגמנית אביבה מרטין לככב בפרסומת של ערבים?

ייזום והפקה: רון שלי. כתיבה, בימוי והפקה – קופי המקלדות (ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן, הג'ינג'ים: מאיה סובול ואיל אפטר). צלם ראשי – רועי גלוסקא. צלמים – אריה סנדומירסקי, קובי שרביט. סאונד ופרומפטר – איתמר גולדמן, איפור – מרב ברוש, שלי סער. עריכה ואפטר – דניאל פליק, עיצוב גרפי – אודליה ליפשיץ, מוסיקה מקורית – יניב רווה. סמנכ"ל שיווק, הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד, דוברות ויחסי ציבור, הקריה האקדמית אונו: איילה רשף. סוכנות אינטראקטיב: דבי ורון דיגיטל

לפרק הקודם

 

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא מהמייסדים והעורך הראשי של BeMedia ו"חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, פלטפורמת מדיה באמצעות חוכמת ההמונים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->