Uncategorized

פרסום פרוגרמטי? משרדי הפרסום הגדולים עוד לא שם

תחום הדיגיטל משתנה בקצב מסחרר, וערב שנת 2016 נראה שרבים ממשרדי הפרסום אינם ערוכים למהפכה הדיגיטלית הבאה. אלון מוליאן מטוויסטד עושה סדר בבלאגן, ועל הדרך מסביר מה כל מנהל שיווק צריך לדעת לגבי המהפכה הדיגיטלית הבאה. לראיון המלא בכלכליסט לחצו >>.

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא המייסד והעורך הראשי של "חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet ומאוחר יותר עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, חברת מדיה ופרסום חדשה העוסקת בהקמה ותפעול של נכסי תוכן לקהלים ממוקדים

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה