facebook_pixel
Uncategorized

פרסום פרוגרמטי? משרדי הפרסום הגדולים עוד לא שם

תחום הדיגיטל משתנה בקצב מסחרר, וערב שנת 2016 נראה שרבים ממשרדי הפרסום אינם ערוכים למהפכה הדיגיטלית הבאה. אלון מוליאן מטוויסטד עושה סדר בבלאגן, ועל הדרך מסביר מה כל מנהל שיווק צריך לדעת לגבי המהפכה הדיגיטלית הבאה. לראיון המלא בכלכליסט לחצו >>.

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא המייסד והעורך הראשי של "חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet ומאוחר יותר עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, חברת מדיה ופרסום חדשה העוסקת בהקמה ותפעול של נכסי תוכן לקהלים ממוקדים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->