חמישה סמרטפונים מומלצים ב-2017 החל מ-688 שקל

מעוניינים בסמרטפון מתקדם שלא דורש מכם לשבור תוכנית חיסכון? לפניכם חמישה סמרטפונים מומלצים ב-2017 בתקציב מ-688 שקלים ומעלה. 

בין אם נוחות השימוש, הסקס אפיל, המחיר, אורך חיי הסוללה או הגמישות חשובים לכם, ברשימה שלפניכם תמצאו את מבוקשכם ולהיות בטוחים באיכות. אז נכון, אייפון 7 או Note 8 נראים מצוין אבל כאשר חושבים עליהם כמחסלי יתרת זכות בבנק הם הרבה פחות מושכים ומנגד, תראו אילו חלופות מצוינות יש אם קצת משחררים מהדגמים הכי חדשים של המותגים הגדולים.

אלה הסמרטפונים הזולים המומלצים של BeMedia, פלטפורמה חברתית של יוצרי תוכן חובבים ומקצוענים שתושק בסוף השנה.
1

Samsung Galaxy S7 32GB SM-G930F

ה-S7 היא ההצעה הכי יקרה בכתבה שלנו ואחד הסמרטפונים הטובים בשוק, על אף שהושק למעשה בתחילת 2016. יש לו מסך מצוין, מצלמה נהדרת, עיצוב מנצח וכמובן ביצועים מרשימים וחוויית משתמש מעולה.

איכות השמע באוזניות וגם בספיקר מצוינת כמו גם העוצמה, אך הספיקר, הממוקם בתחתית המכשיר מימין לשקע הטעינה, משלם את המחיר על עמידות המכשיר למים. תשימו לב לבינוניות הזו בעיקר בהאזנה למוזיקה ובצפייה בווידאו.
ביצועי המכשיר מעולים. המצלמה עם חיישן 12 מגה פיקסל מצלמת תמונות נהדרות, חדות ומוארות עם צבעים ריאליסטים. הגלישה באינטרנט והשימוש באפליקציות השונות מעולה, מהיר ונטול עיכובים. הסוללה נטענת במהירות, אך משך הפעולה שלה לא מפיל מהכסא - פחות מיממה. המכשיר כולל חיבור Micro-USB הישן ולא USB Type-C החדש והדו-כיווני. עמידות המכשיר אף היא ראויה לציון - חלקו הקדמי וחלקו האחורי של המכשיר מצופים בזכוכית גורילה עמידה בשריטות מדור 4. כתבה: שירה סתיו.
יתרונות: מסך מצוין, ביצועים מעולים, מצלמה מהירה ואיכותית, טעינה מהירה ואלחוטית, עמידות כללית ובפני מים.
חסרונות: איכות הספיקר בינונית, חיי סוללה לא מרשימים, אין חיבור USB-C.
מחיר: 1,927 שקלים
לרכישה ופרטים נוספים

Submitted by
editor
2
2

Samsung Galaxy A5

מבקרים אוהבים להגדיר את ה-A5 כמלך של מעמד הביניים, ואפשר להבין למה. עם תג מחיר של פחות מ-1,400 שח, הוא נמצא במקום טוב איפשהו בין הרדמי נוט 4 לאחד מדגמי הוואן פלוס ונחשב לאטרקטיבי במיוחד בקרב מי שרוצה להתחדש בטלפון חדש בלי לשבור את מסגרת התקציב.

האח הקטן (והמשתלם) של ה-A7 שיצא לשוק השנה מציג יכולות נהדרות בעבודה יום יומית ונהנה מכל החידושים של השנים האחרונות. הוא עמיד במים, בעל מנגנון פתיחה ביומטרי ומצויד ב-32 ג'יגה – שיספיקו לכם לכל האפליקציות שאתם צריכים.

יתרונות: המכשיר מספק תמורה מקסימלית לכסף שלכם ומהווה אופציה לרכוש מותג יוקרתי בתקציב שפוי. עם עיצוב קלאסי ששם אותו בדרגה אחת מעל כל המתחרים הסינים (סורי שיומי), סוללה נפלאה (עם אפשרות טעינה סופר מהירה) ומצלמת סלפי מצוינת – ה-A5 הוא בחירה בטוחה.

חסרונות: סמסונג היו צריכים לעגל פינות כדי להציע מחיר אטרקטיבי. המצלמה הראשית (16 מגה פיקסל) היא ממש לא ברמת האיכות של סדרת הגלקסי היוקרתית וניכר שהמיקוד האוטומטי לא מצויד בחיישנים הכי מתקדמים.  גם המעבד לא תמיד עומד בקצב (1900 MHz) ומגלה סימני עייפות בעבודה עם כמה אפליקציות.
מחיר: 1,368 שקל עבור ה-A5. לרכישה ופרטים נוספים
1,549 שקל עבור ה-A7. לרכישה ופרטים נוספים

Submitted by
davidmail1000
1
3

Xiaomi Mi 6

קשה מאוד שלא להיתקל בשם של שאומי (Xiaomi) בשנה האחרונה בכל מקום בתחום הטכנולוגי. מדובר אולי בחברה הכי אגרסיבית שקיימת כיום בין יצרניות הטלפונים החכמים. אבל מה הופך את Xiaomi Mi 6 למכשיר האטרקטיבי ביותר כיום? תחילה זהו מכשיר דגל לכל דבר ועניין.

הוא מצויד בערכת השבבים המתתקדמית Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm), מסך בגודל 5.15 אינץ' בגוף פיזי יחסית קטן וזיכרון עבודה של 6 ג'יגה-בייט לצד 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. יש לו גם מצלמה כפולה 12 מגה פיקסל עם זום אופטי וסוללה התומכת בטעינה מהירה. מלבד זאת העיצוב של המכשיר מרהיב ומסקרן ביותר.

הזכוכית מקדימה ממשיכה לחלק האחורי עם מסגרת נקייה, כאשר הוא מגיע בצבעים מבריקים כמו שחור, סגול ולבן. הצביעה המוצלחת, ויש לציין גם הנעימה למגע, של כפתור הבית הפיזי, מוסיפה גם היא לאווירה הכללית. אבל מעבר לכל אלה גולת הכותרת היא המחיר. בזמן שמכשירים מקבילים כמו OnePlus 5 או Galaxy S8 נמכרים במחיר של 2,500 שקל וצפונה, Xiaoimi Mi 6 מוצע ב-1,939 שקל בלבד. אז יש בכלל ספק?

יתרונות: ביצועים מעולים, זיכרון מנצח, נוחות שימוש, תמורה מעולה למחיר.

חסרונות: אפשר היה להיעזר בחיי סוללים ארוכים יותר אך פרט לכך מדובר במכשיר מושלם.
מחיר: 1,939 שקל
לרכישה ולפרטים נוספים

Submitted by
itai
0
4

Xiaomi Redmi Note 4X

חברת שיאומי הסינית היא פלא עסקי קטן. בתוך כשבע שנים זינקה החברה למעמד של יצרנית טכנולוגיה רצינית. הנוסחה של שיאומי פשוטה: חומרה טובה, במחיר נמוך. הנוסחה הזו מצליחה לה, ובמיוחד בגזרת הטלפונים החכמים. אחד הלהיטים של השנה החולפת מבית שיאומי, הוא הרדמי נוט X4, שעונה בדיוק לנוסחה הזו.

תמורת מחיר של 688 שקלים מחיר שוק, אתם מקבלים טלפון שהמילה הגון קטנה עליו, למעשה זה אחד הטלפונים עם יחס העלות/תועלת הכי טוב שנתקלתי בו לאחרונה, ואני מרבה להמליץ עליו למי ששואל בעצתי. אז מה היה לנו? מסך בגודל של 5.5 אינץ', עם רזולוציה של HD מלא, מעבד סנאפדרגון 625 במהירות של 2 גיגההרץ, 3 או 4 גיגהבייט זיכרון (ל-32 ו-64 גיגהבייט אחסון, בהתאמה), מצלמת 13 מגהפיקסל הגונה, חיישן טביעות אצבע וסוללה של 4,100 מיליאמפר, שצולחת בלי לשהק יום עבודה שלם.

נכון, אז הממשק טיפה גס, והמשתמש הפשוט אולי יצטרך פה ושם את עזרתו של האשף הטכנולוגי הקרוב למקום מגוריו עם זאת, הממשק תומך בעברית באופן מלא ושיאומי מוציאים עדכונים ללא הרף ובקצב שלא תראו אצל המותגים הגדולים, ובסך הכל, מדובר בטלפון שיכול לעמוד בלי בושה מול מכשירי ביניים גם של מותגים גדולים כמו מוטורולה או סוני, ובמחיר שהוא, איך אומרים – ללא תחרות.

כתב: ניב ליליאן

יתרונות: מחיר חסר תחרות, חיי סוללה טובים, ביצועים מעולים.

חסרונות: ממשק טיפה מסורבל.
מחיר: 688 שקלים
לרכישה ופרטים נוספים

Submitted by
editor
0
5

OnePlus 3T 64GB

OnePlus 3T הסיני הוא סמרטפון שמתמודד שווה בשווה עם המותגים המערביים הגדולים, למרות מחירו התחרותי יחסית. אם אתם זקוקים למכשיר עם סוללה חזקה, מצלמת סטילס מעולה וביצועים שנותנים בראש, זה סמרטפון שיספק אתכם מעל ומעבר.

OnePlus 3T מצויד בספיקר בודד עם ביצועים סטנדרטיים. השמע איכותי וחזק כראוי. המצלמה הבולטת מעט מגב המכשיר הדק מפצה בביצועים טובים. זו מצלמת 16 מגה פיקסל עם צמצם f/2.0, מיקוד אוטומטי מבוסס פאזות ומייצב תמונה אופטי. צילום הסטילס מעולה, בעיקר בתנאי אור יום.

ניהול הזיכרון מצוין והמכשיר מגיב מיד לכל בקשה. ישומים נטענים מיד וללא השהיות. המסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD מרשים עם רמת בהירות מצוינת. יש לו מתג מתג פיזי, תלת-שלבי, שמאפשר לעבור בין מצבי השמע השונים בנוחות (מצב שמע מלא, מצב התראות מועדפות בלבד ומצב שקט).  שקע הטעינה, מסוג USB-C, ממוקם בתחתית המכשיר לצד שקע האוזניות. בסיכום מדובר במכשיר שימושי ונח מאוד לשימוש בחוויה שמסופקת למשתמש.

כתב: רונן שי

יתרונות: ביצועים מעולים, מסך מצוין, איכותי ובהיר, חיי סוללה טובים, צילום סטילס מצוין, מכשיר עמיד, ממשק נקי ונוח.

חסרונות: צילום וידיאו בינוני, המכשיר מתחמם בשימוש ממושך.
מחיר: 1,789 שקלים
לרכישה ופרטים נוספים

Submitted by
editor
0

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן