שנת 2019 כבר כאן ואלה האפליקציות שאתם צריכים להכיר

שנת 2018 היא כבר פאסה ואת מקומה תפסה שנת 2019. שנת 2019 מביאה עמה לא מעט חדשנות טכנולוגית וכמובן: אפליקציות חדשות למכשירים חכמים. פיתוח אפליקציה הוא תהליך אשר חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, על מנת שהאפליקציה תשמש למען יעודה בצורה הכי טובה שיש ותעניק למשתמש חוויית שימוש בה.

אם יש לכם רעיון לאפליקציה חדשנית, אשר אתם חולמים שהיא תככב ברשימת האפליקציות המוצלחות ביותר בשנים הבאות, כדאי שתתחילו לחפש חברת פיתוח אפליקציות, אשר ידועה כחברה המכילה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. חברה מעין זו תעניק לכם את האפשרות לממש את חזון האפליקציה שלכם ולראות את הרעיון שלכם לאפליקציה, כאפליקציה ממשית.

האפליקציות לשנת 2019 ששווה לכם להכיר

אז אמנם הרעיון שלכם לאפליקציה כבר לא יככב ברשימת האפליקציות שכדאי להכיר לשנת 2019, אבל בכדי להמחיש לכם מה יכול להיווצר מרעיון לאפליקציה, הכירו את האפליקציות שכדאי לכם להכיר בשנת 2019:

אפליקציה לניהול דוד השמש מרחוק

בדומה לבית החכם, ישנה אפליקציה ייעודית  למכשיר הסמרטפון אשר יכולה לשלוט על הדלקה וכיבוי של דוד החימום החשמלי. כמה פעמים יצא לכם לשכוח את הדוד שלכם דולק פרק זמן משמעותי ללא צורך ולבזבז חשמל? כמה פעמים תהיתם ביום קר מה לא הייתם עושים בכדי להפעיל את הדוד עוד כשאתם בעבודה על מנת להגיע היישר למקלחת חמה ונעימה- באמצעות האפליקציה הזו מדובר בדבר שהוא בהחלט אפשרי. האפליקציה מותקנת על מכשיר הסמרטפון ומאפשרת שליטה על כיבוי והדלקת הדוד החשמל

MySizeId

מדובר באחת האפליקציות היעילות ביותר עבור אנשים שמכורים לקניות ברשת. מרבית צרכני הקניות ברשת בוחרים להתמקד בבגדים או בנעליים, אלא שלכל חברה בארץ או בחוץ לארץ יש את המידות המיוחדות שלה ולא פעם אנשים מוצאים את עצמם תוהים- באיזו מידה עליהם לבחור? חוסר הידע לגבי סוג המידות וטווח המידות, גורם לאנשים לרכוש מידות לא נכונות ולהתעצל להחזיר אותם. אפליקציה זו סורקת את הגוף של האדם הרוכש באמצעותה ובהתאם לכך מספקת נתון מדויק על מידות גופו. ישנן חנויות אשר משתמשות גם הן באפליקציה זו ולכן, על פי הנתונים באפליקציה של הרוכש, החנות יכולה להתאים עבורו את הבגד המדויק למידותיו.

Hmysizeil

מדובר באפליקציה המאפשרת לראות את המוצר שמזמינים מאמאזון בבית, עוד בטרם מבצעים את ההזמנה בפועל. האפליקציה המבוססת על טכנולוגיית: “מציאת רבודה” מאפשרת לכל לקוח אמאזון לבחון כיצד המוצר אשר הזמין יראה בתוך ביתו שלו. יש לכוון את מצלמת הטלפון אשר בו פועלת האפליקציה על המקום בו עתיד האדם למקם את המוצר והאפליקציה מראה לו תמונה ויזואלית של המקום כולל המוצר אשר הוא מעוניין לרכוש בו.

Clap to Find

אחת האפליקציות שללא ספק מהווה אפליקציה יעילה ושימושית מאוד עבור מרבית בני האדם היא אפליקציה זו, המאפשרת לאדם למצוא את מכשיר הסמרטפון שלו בכל מקום בו הוא נמצא בבית. לאחר התקנת האפליקציה במכשיר, תוכלו למצוא את המכשיר בכל פעם שתמחאו כף שלוש פעמים. למי מאתנו לא אבד מכשיר הסמרטפון שלו בתוך הבית? מי מאתנו לא מצא את עצמו בחיפוש אינטנסיבי ונואש אחר המכשיר שלו אשר נעלם לו בגבולות ביתו? האפליקציה הוא היא אחת האפליקציות היעילות ביותר שיכולות להיות כיום, עבור כל אדם.

אם גם לך יש רעיון לאפליקציה חדשנית אשר יכולה להוות אפליקציה יעילה ושימושית מאוד עבור לא מעט אנשים, הרי שזה הזמן לברר את כל מה שצריך על תהליך פיתוח אפליקציה ולפנות אל החברה הטובה ביותר בתחום פיתוח אפליקציות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן