רשימת החוגים המומלצים שכל הורה צריך להכיר

חוגי העשרה מבטיחים לילד ולהורים שורה ארוכה של יתרונות. השאלה היחידה שנותרה פתוחה לקראת שנת הלימודים הבאה היא איזה חוגים לבחור ומה ההבדלים ביניהם. הנה כמה הצעות

הורים לילדים צריכים לקחת אחריות על שעות הפנאי שלהם. מערכת החינוך מעסיקה את הילדים ומטפלת בהם מהבוקר ועד שעות אחר הצהריים, אך דווקא השהות במסגרת חיצונית היא זו שאמורה להעשיר את הידע והיכולות שלהם. אחת הדרכים לספק לילדים בגילאים שונים מענה לצורך הזה היא באמצעות חוג ייעודי.

הנה למשל מספר סוגים שונים של חוגי העשרה והיתרונות הבולטים של כל אחד מהם:

  1. כדורסל

חוגי כדורסל מאפשרים לילדים לתרגל משחק קבוצתי, לשמור על כושר ולהתפתח מבחינה פיזיולוגית. למרות שגם חוגי כדורגל מבוססים על משחק קבוצתי ודורשים שיתוף פעולה בין ילדים בגילאים שונים, המסגרת של הכדורסל היא אינטימית ומומלצת יותר. חוץ מזה, מיותר לציין שהכדורסל וכל שאר החוגים ברשימה מתאימים לבנים ולבנות כאחד.

  1. ריקוד

חוגי ריקוד עשויים להפתיע את ההורים מבחינת התועלת שהם מבטיחים לילדים. בחוג כזה הילדים יכולים להביא לידי ביטוי את יכולת התנועה שלהם, לגלות יצירתיות בדרכים מקוריות ולהיחשף למקצבים חדשים.

חוגי הריקוד מותאמים ליכולת הפיזית של הילדים והם מועברים על ידי מדריכים מנוסים. בנוסף, הבונוס להורים הוא מופע שנתי ומסגרת שמאפשרת לילדים לפרוק אנרגיות.

  1. שחייה

חוג שחייה הוא היקר ביותר ברשימה אבל גם המשתלם ביותר לטווח הארוך. קודם כל, חוגים מן הסוג הזה הוכיחו את עצמם בכל הנוגע לפיתוח סיבולת לב ריאה אצל ילדים, חיזוק השרירים והעצמות ותרגול תנועות נכונות בתוך ומחוץ למים. שנית, משתלם אפילו לקחת הלוואה כדי לממן חוג שחייה כי הוא כולל כניסה חופשית לבריכה מקורה והמון שעות של פנאי והנאה.

  1. תופים

הורים עם נטייה מוזיקלית צריכים לבדוק את האפשרות לרשום את הילדים שלהם לחוג תופים. החוג מתקיים באווירה נעימה, הוא מאפשר לילדים לפתח חוש קצב והוא כולל אירועים תקופתיים כמו למשל רסיטלים והופעות בפני בני המשפחה.

חוג תופים מומלץ בהיבט המנטלי כי הוא דורש התמדה והרבה הורים משתמשים בו על מנת ללמד את הילדים שלהם איך לפתח סבלנות. חוגי מוזיקה בכלל ותופים בפרטים משלבים בין הקניית ידע תאורטי ופרקטי ויש בהם המון יתרונות עבור ילדים בגילאים שונים.

  1. צילום

העובדה שכל מכשיר טלפון נייד יכול לשמש כיום בתור מצלמה לא מבטלת את ההמלצות על חוגי צילום לילדים. אלו נכון להיום החוגים היחידים שמשלבים עבור הילדים בין תחומים שהם מכירים, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומסורות עתיקות של קומפוזיציה והעמדה. חוג צילום גם מעניק לילד סיפוק מיידי כי הם יכולים לראות את התמונות שהם מצלמים, מה גם שההורים חשים גאווה לאור התוצאות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן