רעיונות ליום גיבוש לעובדים

מגוון אטרקציות ורעיונות ליום גיבוש לעובדים - בית האיכר
העובדים הם לב החברה, וכל מנהל שמחשיב את עצמו כמנהל אמתי, יודע כי בלעדי העובדים שלו, הוא לא היה מצליח לפתח את עסק חלומותיו. אך אין די בתשלום משכורת לעובדים על בסיס קבוע, אלא חשוב גם להשריש בהם את האווירה המשמחת שהם מגיעים למקום שרוצים אותם שם, למקום שחשיבותו משתווה לחשיבות משפחתו. עובד שרק יקבל משכורת ויעבוד את כל שארית חייו תחת אותה חברה, עלול לאבד את החשק להישאר שם. משום כך, על מנת להשקיע בעובדים קצת מעבר למשכורת ומילה טובה פעם בחודש, מרוכזים במאמר זה רעיונות ליום גיבוש לעובדים שתוכלו לשלב ביחד עם משחקי גיבוש, כך שגם לעובדים שפחות מחוברים לכולם, יוכלו להתגבש עם כולם ולהרגיש יותר שייכים ביום שאחרי.

הרעיונות הכי פופולריים לימי גיבוש

סטנד-אפ
דרך טובה מאוד לשחרר את תאי הלחץ בגוף היא לבדר את הקהל. כל אדם שאוהב לצחוק ישמח להגיע למופע סטנד-אפ, ולפרוק את כל המתחים שהחזיק בפנים בתקופה כה ארוכה. לאחר המופע, יהיו לעובדים סיפורים מצחיקים לספר לחבריהם, ולמשפחותיהם, וכמובן שהבדיחות יריצו במקום עבודתכם וימלאו לכולם את היום באנרגיות חיוביות.
סיור באתר מסוים עם ארוחת ערב בסיומו
סיור הוא נקודת העשרה טובה לעובדים. זוהי הזדמנות טובה לחקור את האתרים היפים במדינה וליצור תחושה של גאווה פנימית. בצעו את הסיור במקום פופולארי ומדובר כדי שהעובדים אכן ירגישו שהם יודעים משהו על המקום ויוכלו לשתף את הסיפור עם משפחותיהם, חבריהם, ילדיהם וכן הלאה. כדאי לסיים את הסיור בארוחת ערב דשנה, שכן, אחרי יום שלם של סיור רגלי, הקיבה דורשת את מצברי האנרגיה הרגילים שלה. עקב החשיבות של יום גיבוש למנהלים, יום זה הפך למבוקש בקרב חברות רבות.
קייקים ועל האש
שייט בקייקים יכול להיות יום כיף לעובדים, בייחוד אם משלבים אותו עם בשרים על האש לאחר מכן. מומלץ לארגן את הקייקים ביום קיצי חם, מכיוון שהם כוללים הימצאות רבה בתוך המים. החוויה הימית הזאת יכולה להעלות להמון אנשים זיכרונות טובים במהלך ימי העבודה השוטפים. הקייקים יכולים להתחלק לשתי קטגוריות עיקריות - יום רגוע ששטים בכיף על המים, או חוויה שיוצרת קרבות ידידותיים בין האנשים. לאחר יום מעייף ומלא סיפוקים שכזה, כדאי לארגן ארוחת צהריים, על האש עם בשרים טובים, ירקות על האש, אורז או פסטות, ואם מדובר בצוות עובדים גדול, אפשר להזמין מאכלי קייטרינג טעימים שיערבו לחך של העובדים הרעבים.
סדנת שוקולד
משחקי גיבוש יכולים להיות מהנים ומאחדים, וכך גם סדנאות, ובייחוד סדנאות שבהן ניתן להכין שוקולדים. קיימות שלל סדנאות שוקולד ברחבי הארץ. סדנאות אלה משלבות גם הכנת שוקולד באופן בו כל אחד מעדיף, הכנת תבניות שוקולד, פרלינים ועוד. בדומה לסיור באתר כלשהו בארץ, סדנת השוקולד יכולה להיות טובה לעובדים שרוצים להקדיש את השוקולד שהכינו לאדם שהם מעריכים, לבעלים או לנשים, לילדים, ועוד.
טיול ריינג'רים
פעילות גיבוש כדוגמת טיול ריינג'רים היא פעילות שנועדה לקבוצות מתחרות של עובדים. פעילות זו יכולה להשתלב טוב עם קייקים, לאחר שכולם התמלאו בחול ועפר מהריינג'רים. הריינג'רים הם חוויה עם מהירות ואדרנלין בשטח, הכוללת נופים יפים, רוח וכיף. מומלץ גם לבצע עצירה במהלך הנסיעה במקום יפה, על מנת לקנות קינוח מרענן כמו ארטיק קריר.

חברת בית האיכר היא חברה שמציעה פעילויות וימי גיבוש לעובדים ולקהל הרחב, ומתמחה בתחום זה מספר שנים. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות גיבוש לא רק לעובדים, אלא גם לחיילים, משפחות ובתי ספר. הפעילויות של בית האיכר מתאימות לילדים ומבוגרים כאחד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן