רמת גן – עיר היוקרה החדשה של ישראל

לאורך העשור האחרון, קו הרקיע של רמת גן התמלא מגדלים מבריקים. כל מי שעומד בפקקים המפוארים של גוש דן יכול להעביר את הזמן בבהייה בחלונות הכהים, ובחלומות על איכות החיים המלכותית כמעט של האליטה הגוש-דנית החדשה. אז מה הן אותן השכונות המפוארות שצמחו פתאום בעיר הוותיקה? קחו לכם טעימה מנצנצת מהפסגה הישראלית :

Highline  - לחיות ב – 5 כוכבים

מגדלי היוקרה של קבוצת Red sea group, אשר ייפתחו לאכלוס בינואר 2021, יבטיחו לדיירים המאושרים חווית מגורים של מלון מפואר. ולא בכדי – בבעלות החברה כ – 40 מלונות באירופה, אשר מתוך ההשראה והניסיון שבניהולם יצרו את מגדלי המגורים היוקרתיים בלב העיר הירוקה. סקרנים לקראת התוצאה? גם אנחנו!

מגדל סביון מופת – נוף פתוח עד קו החוף

האדריכל משה צור יצר מגדל יוקרה אשר משלב בין שקט שיש רק בחיים בגובה העננים, נוף פנורמי עד קו החוף וכל היתרונות שתוכלו לחוות בחיים במרכז השוקק של המדינה.

פנטהאוז "חכם" (תוכלו למצוא אפילו חימום תת-רצפתי בחדרי השינה...) במרכז של המרכז – הצומת של הרצל וקריניצי, ממש בלב העיר. מי צריך יותר? אנחנו נסתפק בזה, אם אתם ממש מתעקשים...

Time Tower – "מגדל הזמן" היוקרתי

פרויקט נוסף וייחודי של האדריכל משה צור. 38 קומות של איכות חיים מרוכזת, ממש מול מתחם הבורסה ומוקדי הבילוי הפועמים של רמת גן המודרנית, מרחק נשימה אחת ממרכז תל אביב וכל צירי התחבורה והתנועה המרכזיים. אך מי צריך בכלל לצאת מהבית, כשבבניין יש מועדון וחדר כושר פרטי? אנחנו שמענו אגדה אורבנית על מישהו ששכח את המפתח בתוך הבית, ובזמן ששומר הבניין מצא מנעולן ברמת גן שהגיע במהירות לבצע את הפריצה והתיקון היוקרתיים, הוא ירד לבלות יום שלם בספא...

Elite Towers – מגדלים אורבניים מרשימים

כשמסתכלים על הפרויקט המבריק של מצלאוי, המילה המרכזית שעולה מיד לראש היא "אורבני" – חגיגה של אורבניות יוקרתית, במתחם עלית הוותיק והמרכזי בעיר. גם שם תוכלו למצוא חבילה של איכות חיים מרוכזת – ממועדון דיירים וחדר כושר, ועד פארק ירוק המקיף את הבניין, אשר פותר את ההתלבטות של הדיירים היקרים הפוטנציאליים בין חיים במרכז העיר לבין חיים בפאתי פארק ירוק.

Faire Tower – למי שבאמת מבין בנדל"ן

המגדל היוקרתי לאנשים שזהו לא המגדל הראשון בחייהם – איכות החיים בליגה היוקרתית ביותר בארץ, ארוזה במיקום המובחר ביותר בגוש דן. 31 הקומות של המגדל צופות אל פארק הירקון ואל הים התיכון, ומספקות לדיירים המאושרים רווחה ברמה הגבוהה ביותר משולבת בגישה נוחה לכלל הצירים המרכזיים בעיר, מבתי ספר ומרכזים קהילתיים ועד הבורסה ומגדלי בסר. איכות חיים כבר אמרנו?

ולנו רק נשאר לחשוב, מי אתם, אותם אנשים ש- "עשו את זה" ומסתכלים על החיים מלמעלה? אנחנו נמשיך להסתפק בחלומות מפוארים בזמן הפקקים המפוארים, בוהים בקו הרקיע ההולך ומתפתח של רמת גן.

(קרדיט לתמונה - Shutterstock)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן