רוסו – סוויטות וחדרי אירוח מפנקים ברחובות

מתחם רוסו הוא מקום ייחודי המאפשר לזוגות אוהבים ליהנות מזמן איכות אינטימי הרחק מאורח החיים היום יומי הכולל אין ספור מטלות בבית ובעבודה.

הקומפלקס היפהפה של רוסו מאפשר לשכור חדרים לפי שעה בזמנים הנוחים לכל זוג ובתיאום מראש וליהנות מחוויה מסעירה ועוצמתית.

היתרונות הרבים של רוסו

מתחם רוסו הנמצא ברחובות ממוקם בסמוך לצירי התנועה המרכזיים ולכן קל מאד להגיע אליו מכל יישוב באזור המרכז והשפלה. כל רכב המגיע למתחם נכנס לחנייה פרטית וממנה מגיעים האורחים ישירות לחדר או לסוויטה שהוזמנה. השמירה על הפרטיות והדיסקרטיות היא קפדנית במיוחד ולכן איש אינו רואה את בני הזוג בהגיעם או בצאתם.

מיד כשבני הזוג נכנסים לחדר הם חשים באווירה מלכותית כיוון שהריהוט בחדר הוא בסגנון וויקטוריאני, מיטת אפיריון רחבה ומסודרת ממתינה להם, טלוויזיה חדשנית המאפשרת להם ליהנות מסרטים וממוסיקה. נרות רומנטיים דולקים בכמה מקומות ברחבי החדר וריח נפלא נישא באוויר לחימום האווירה.

המקום כולו נקי ומטופח, כיף להיכנס אליו ומאד נחמד להישאר בו. נקודת חן פסטורלית במרכז העיר שלפעמים משכיחה מהזוגות היכן הם נמצאים.

הצורך בזמן אינטימי יחד חשוב מאד לכל מערכת יחסים בין בני זוג ולכן רבים מהם מבינים את הצורך ומגיעים לעיתים קרובות למתחם רוסו כדי ליהנות מזמן איכות יחד.

בקבוק יין בטיב מעולה וכוסות תואמות ממתינים לבני הזוג בחדרי האירוח ובסוויטות, כמו כן בר משקאות קרים ופינוקים נוספים שיגבירו את ההנאה שלהם מהשעות האינטימיות שהם כל כך חיכו להן.

קרדיט תמונה אתר רוסו

ארוחה נפלאה ברוסו

בני זוג המעוניינים בכך יכולים להזמין ארוחת בוקר מפנקת שהוכנה במקום על ידי השף. הם ייהנו ממיצים טבעיים משפע של מוצרי חלב, היצע נרחב של לחמים חמים, ירקות טריים וריחניים, ביצים במרקמים מפתיעים הכוללים גם תוספות ייחודיות, משקאות חמים ולסיום גם קינוחים יוצאי דופן. הארוחה מוגשת בחדרים או לחילופין בגינה הממוקמת צמוד לחדר ומעניקה אווירה נפלאה של ארוחה בחיק הטבע.

ספא מקצועי

כולנו חיים במתחים ובלחצים ולכן כשמגיעים לרוסו אפשר להירגע וליהנות מעיסוי מקצועי. מומחי העיסוי המיומנים מבצעים כמה סוגים של עיסוי וכל לקוח מזמין את סוג העיסוי המתאים לו כמו עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה, קונכיות חמות, איור ודה ועוד.

לאחר שחרור כל העצמות והשרירים אפשר לנוח בתוך הג’קוזי המפנק או הסאונה. בקיץ אפשר גם לשחות בבריכת השחייה בעלת המים הצלולים הממוקמת על הגג ומאפשרת לבאי המקום להשתכשך במים וגם להשתזף.

יום כיף ברוסו

כל זוג מחליט מהו פרק הזמן שיישארו במקום בהתאם לנוחותם ולמגבלות הזמן שלהם. החדרים המרווחים לא משאירים ספק ורוב בני הזוג נהנים מכמה שעות של שהייה בחדר הממזוג ובמרחב הכללי כדי ליהנות מהאפשרויות בפרטיות מוחלטת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן